[Christian Bieber]Deschid ochii forțat din cauza soarelui care își mutase razele asupra-mi. Capul mă doare ca dracu,parcă m-a lovit cineva cu o bâtă. Mă ridic în fund şi observ că nu sunt în camera mea.
- Unde dracu am ajuns? se întreabă şatenul,scărpinându-şi violent ceafa.
Coborî din pat şi ieşi din încăperea în care dormise. Când ieşi pe hol,văzu sticle goale de băutură aruncate prin toate colțurile.
- E cineva acasă? strigă el,încercând să găsească răspunsul la întrebarea despre locul unde afla.
Însă nimeni nu răspundea. Decise să intre în toate camerele casei pentru a descoperi pe cineva care să-l ajute.
Apăsă uşor pe clanța primei uşi. În pat stătea,adormită,o brunetă semi-dezbrăcată. Fata purta doar o pereche de boxeri,pieptul fiindu-i dezgolit. Dormea pe burtă. Şatenul se apropie de ea şi o zgâlțâi încet de umăr. Bruneta nu reacționa aşa că îi trase o palmă la fund. Gestul lui o făcu să tresară şi să se ridice în picioare.
Acum,sper că v-ați dat seama că bruneta era Maggie, stătea cu sânii expuşi în fața lui şi cu o privire ucigătoare. Băiatul nu îşi putu stăpâni râsul şi izbucni ca un vulcan într-un hohot nebunesc.
- Ce e atât de amuzant idiotule? întrebă Mag uitându-se la fața lui.
Christian observând că fata încă nu se prinse că era aproape goală în fața lui şi începu să râdă şi mai tare.
- Uite-te la el. Râde ca prostul! Ce ai pățit omule? Ești drogat? Ce dracu ai fumat de dimineață? Sau ce ai mai băut din resturile de aseară?
Când bruneta pomeni de noaptea trecută,Christian se crispă şi îşi înăbuşi râsul.
- Stai,ce resturi de aseară? o întrebă aruncându-i un tricou aflat lângă pat pe ea.
Fata se îmbrăcă rapid,dându-i lui Christian feeling-ul că ea ştia de fapt că era goală dar că nu îi păsa.
- Aseară am făcut 18 ani. Petrecere,fete,băutură,muzică,dans,fum,shoot-uri...mai vrei ceva? îl ironiză,vârându-şi picioruşele în papucii ei roz de cameră.
Christian începea încet,încet să aibă frânturi din clipele petrecute aseară. Îşi aduse aminte însă că venise cu sora lui care acum nu mai era cu el.
- Anastasia,ridică el subit vocea. Unde e sora mea? o întrebă pe brunetă care acum era mai confuză ca niciodată.
- Păi aseară a plecat cu un coleg de-al ei,Lucas parcă,ridică bruneta ochii în tavan încercând să îşi amintească.
- Lucas şi mai cum?
- Hunt.Lucas Hunt.
Şatenul plecă din camera fetei şi ieşi val-vârtej din casa acesteia. Îşi văzu mașina în parcare şi,spre surprinderea lui,avea cheile în buzunarul de la sacou.
Porni şi apăsa accelerația cu piciorul. Ce îi va spune mamei lui despre faptul că nu ştia unde e Ana şi că a lăsat-o pe mâna unui străin care e,cine ştie,vreun obsedat. Îşi trade telefonul din buzunarul blugilor şi îşi apelă sora.
Momentan,clientul abonat nu poate fi accesat. Vă rugăm în...
- Ah! La dracu,țipă băiatul lovind cu pumnii în volan.
Măcar de ar fi ştiut cine e acest Lucas Hunt,numele lui îi rămăsese întipărit în creier,sau unde stă.
Decise să se întoarcă acasă. Poate Ana a plecat de dimineață de la acel băiat. Nu îşi putea lua gândul că sora lui ar putea să nu mai fie pură. Că acel Lucas i-a luat inocența.
Acum,Christian,îşi dădu seama cât de mult îşi iubește sora.
CITEȘTI
Întâmplare
Fanfiction"Nu degeaba în seara aia te-am făcut curvă. Aveam dreptate. Trebuia să te şi violez,nu cred că era o problemă. Oricum nu aveai să fi virgină toată viața". Ea ridică privirea la mine şi îmi dă o palmă peste ochi: "Eşti un idiot. Tu chiar ai crede c...