Nu am mai vorbit de două zile. Doar ne uităm unul la altul când trec pe lângă el sau invers. Nu m-am mai oprit din plâns din seara aia. Dacă vă întrebați dacă îmi e dor de el,ei bine,da.. foarte tare,simt că mă sufoc de dorul lui.
L-am iertat deja,doar că îmi e frică să vorbesc cu el. Apropo,mâine este ziua lui. Încă nu i-am luat un cadou. L-am sunat pe Brad şi l-am rugat dacă vrea să vină cu mine la mall. A acceptat şi a spus că vine el să mă ia peste două ore. Am intrat în baie să fac un duş. Am dat drumul la apă şi apoi am început să mă dezbrac. Am băgat un picior în apa fierbinte,care m-a făcut să mă gâdil. Am intrat complet în cadă,sprijinindu-mi capul de marginea ei şi apoi mi-am închis ochii,relaxându-mă. După o oră am iesit din baie şi am început să mă îmbrac. Mi-am ales din dulap o perche de blugi albi,o cămașă roşie şi teneşi tot roşii. Parcă eram o mini scufiță.
Mi-am prins părul în coc,m-am dat cu un ruj roşu aprins, însă fardul de pleoape era unul deschis,nevrând sa-mi încarc prea tare tenul. Am coborât iar pe scări mă întâlnesc cu Justin,care mă apucă de încheietura mâinii şi se uită la mine din cap până-n picioare:"Doamne,eşti aşa de frumoasă".
"Mulțumesc",îi răspund eu mimând un zâmbet.
"Nu ai de ce sa-mi mulțumești. Spun doar adevărul".
"Termină.",îl împing prietenește şi plec.Ies din hotel şi îl văd pe Brad în mașina lui.
"Hei!! Ce faci?",îl întreb pupându-l pe obraz.
"Hei. Te așteptam,tu?"."Eu ce să fac,binişor..".
"Te-ai împăcat cu el?".
"L-am iertat. Dar nu pot uita ce mi-a făcut!".
"Înțeleg,hai totusi să plecăm de aici!".
"Ok!".---------------------
Îi iau cadoul şi apoi plec repede cu Brad acasă pentru a mă schimba pentru petrecerea organizată de ziua lui Justin. Odată ajunsă acasă m-am dezbrăcat şi mă uitam în dulap să văd ce haine voi purta
,,Gata ştiu,,
Mi-am luat o rochie până deasupra genunchilor,neagră, din dantelă. Pantofii erau tot negrii iar machiajul mi-l voi face unul simplu. Puțin blush,ruj,rimel şi fard de pleoape erau în regulă. Termin pregătirile în jumătate de oră şi îl sun pe Brad ca să îl anunț că poate urca,ca să plecăm.
Aud paşii lui urcând grăbiți. Intră:
"Nu mă pot uita la tine. Sigur o să orbesc.".
"Opreşte-te,mă faci să roşesc!".
"Hai,frumoaso,să mergem!".
"Bine,frumosule.".--------------------
Am ajuns la casa lui Justin. Era gigantică. Am intrat înăuntru la braț cu Brad. L-am văzut pe Justin în salon. M-am dezlipit de vărul lui şi m-am dus la el:
"La mulți ani!",şi îi întind cadoul.
"Mulțumesc,dar nu era nevoie,şi mă pupă pe obraz. Cadoul cel mai mare este acela că ai venit tu aici!".
"Aha...."
Erau o grămadă de persoane în casa lui. Şi numai vedete.
Era prea multă îmbulzeală înăuntru aşa că am ieșit afară şi stăteam pe marginea piscinei. Am simțit cum umerii mei sunt îmbrățișati de două palme calde cunoscute. Era Justin:
"Frumoaso,o să îngheți",şi îsi pune bărbia pe capul meu strângându-mă în brațe.
"Te rog Justin,nu în seara asta",iar el îmi dă drumul.
"Ok,îți respect decizia,si s-a dat în spate vrând să plece.Nu mai puteam rezista,vedeam că este foarte trist şi nu vroiam să îi provoc şi mai multă tristețe,mai ales azi de ziua lui.
"Stai Justin,şi l-am apucat de mână,trăgându-l spre mine. L-am luat în brațe. Îmi e dor de tine!".
"Şi mie. Mulțumesc Domnului că mi te-a dat înapoi!,răsuflă el ușurat,ținându-mă foarte foarte strâns. Vreau să îți mărturisesc ceva:Te iu..."
"Aici erați dragilor!",spune Pattie.
"Hei Pattie,ce faci?".
"Bine scumpo,tu?"."La fel! Justin,hai,trebuie să ți toast-ul!".
"Dar mamă trebuie...""Hai mai repede şi nu mai comenta!!!".
"Bine.".
-----------------------------
Era dimineață iar eu eram în pat,cu Justin. ,,Oooo nu!! Ce am făcut? Sper că nu s-a întâmplat ce cred eu!!,,
Dau pătura jos şi observ că eram în pijamale,eu, iar el în boxeri şi tricou: ,,Deci nu s-a intamplat'',răsuflu ușurată.
Pentru mine şi pentru Justin era un nou început,al prieteniei,desigur. El încă o iubea pe Selena. Iar eu...eu...eu nu stiu ce simt,nu stiu dacă îl iubesc(dar mă simt bine când sunt cu el),nu stiu dacă vreau să îmi pierd virginitatea cu el...Nu vroiam...Nu încă...
********* Vreau să dorm...
CITEȘTI
Întâmplare
Fanfic"Nu degeaba în seara aia te-am făcut curvă. Aveam dreptate. Trebuia să te şi violez,nu cred că era o problemă. Oricum nu aveai să fi virgină toată viața". Ea ridică privirea la mine şi îmi dă o palmă peste ochi: "Eşti un idiot. Tu chiar ai crede c...