[Ela Martins]
Mă trezesc cu o durere de cap îngrozitoare. Îmi aduc aminte ce s-a întâmplat aseară. Pentru a treia oară scap dintr-o prostie datorită lui Justin. Eram în casa lui,în bucătăria lui,pe canapeaua lui. Mă ridic şi încerc să stau pe picioarele mele dar mă cuprinde o amețeală puternică ce mă dezechilibrează,făcându-mă să cad. Căzătura a provocat un zgomot intens.
[Justin Bieber]Mă trezesc datorită unei bubuituri ce provenea din bucătărie... ELA
Cobor scara grăbit, crezând că i s-a întâmplat ceva. Era căzută pe parchet,așteptând de parcă vroia ca cineva să o ridice de jos. Mă apropii de ea şi o ridic,aşezându-mi mâna pe spatele ei. S-a lăsat atinsă de mine,asta mi-a provocat o mare fericire, deja îmi dădea semne că încearcă să mă ierte sau doar vroia să îmi mulțumească pentru ieri?
Întrebările astea mă macină."Mmm,Ela... noi cum suntem?",o întreb sfios.
"Cum adică cum suntem?",mă întreabă confuză.
"Adică, suntem bine din nou?".
"Tu crezi că doar pentru că aseară m-ai salvat,o să trec peste tot şi o să uit ce mi-ai făcut?",spune cam iritată.
"Uhm,eu...cam da!",îi spun punându-mi mâna pe ceafă şi strâmbând din nas.
"Ei bine,nu!", şi se întoarce cu spatele.
"Scuze Ela nu am vrut să te rănesc.",îi spun apucând-o de mână.
"Pfff...de parcă o faci pentru prima oară!",îmi spune îndepărtându-mi mâna.
"Tu..doar te rog...".
"Mai lasă-mă,m-am săturat de tine!",îmi spune în scârbă.
"Ok,uite ce e!!!! mă enervez eu. Stii ce a fost? Nu am suportat să te ascult vorbind urât de Selena,pentru că deşi ea m-a înşelat eu tot am iubit-o,iar tu îți permiteai să o faci fraieră şi proastă. Asta m-a enervat la culme Ela. Şi tu nici măcar nu aveai tupeul să repeți ce ai spus despre ea. Asta m-a enervat şi mai tare. Şi da,te-am futut. Te-am dezvirginat şi mi-a plăcut la nebunie. Mai vrei ceva?",spun țipând.
Ea tot timpul cât am vorbit s-a uitat la mine iar când am terminat a lăsat capul în jos dezamăgită de ce i-am spus.
Avea dreptate,m-am lăsat cuprins de furie şi am spus tot ce mi-a venit la gură,dar ăsta era adevărul. Pe Selena am iubit-o enorm şi când i-am tras-o Elei a fost atât de bine,chiar dacă eram beat."Am crezut că te-ai schimbat dar...ai rămas acelaşi nesimțit şi idiot ca întotdeauna Justin!",numele meu suna atât de bine rostit de buzele ei roz şi cărnoase. Nu m-am putut abține. Am tras-o de bărbie şi am sărutat-o tare şi apăsat. Bineînțeles că ea se împotrivea dar nu o lăsam să scape,trăgând-o spre mine şi înăbuşind-o cu căldura trupului meu.
[Ela Martins]
Cum să îsi permită să mă sărute? Ce,crede că dacă e Justin Bieber şi dacă mă sărută o să mă topesc?? Ba bine că nu.
Ah,la naiba pe cine încerc eu să păcălesc? Normal că mă topeam. Ce dor mi-a fost de asta,de buzele lui,de fața lui,de mâinile lui,de el.
I-am cedat şi am continuat să ne sărutăm. Simțeam că rămân fără aer şi murmur încet printre buze:"Justin..nu mai am aer".
"Oh,scuze scumpo!",îmi spune chicotind.
Se desprinde de gura mea şi mă apucă repede de talie.
"Mi-a fost extrem de dor de tine.",spune strângându-mi tare spatele.
"Şi mie...",îi răspund lăsându-mi capul pe umărul lui.
"Mie...ahhh...chiar îmi pare rău pentru ce am spus".
Ea lasă capul în pământ,ruşinându-se.
"Hei,nu trebuie să îți fie rușine. Eu ar trebui să mă simt jenat pentru ce am spus. Doar vreau să stiu dacă mă ierți!"
"Da,te iert!".
Mă ia în brațe şi mă sărută pe gât,muşcând cu grijă o bucată din piele. A durut puțin. Apoi a plasat sărutări umede şi reci peste rană. Îmi plasez picioarele după talia lui,el strângându-mă de fese. Mă împinge intr-un perete şi mă sărută cu mai multă pasiune.
Băiatul ăsta mă omoraMă dezlipesc de buzele lui calde şi îi şoptesc la ureche:
"Justin,nu e că nu te iubesc,doar că...ammm...nu vreau!".
El mă dă jos din brațele lui şi pleacă în camera lui înjurînd.
--------------------------------------
"Hei ce ai pățit?",îl întreb mângâindu-l pe spate.
"Nimic!",spune sec.
"Nu e nevoie să te comporți aşa cu mine dacă nu vrei să îmi spui".
"Scuze Ela,doar că te vreau atât de mult şi dacă nu făceam ce făceam în noaptea aia tu erai a mea acum!".
"De ce trebuie să fie mereu vorba doar despre tine şi de poftele tale? Justin tu mi-ai luat ceva ce prețuim foarte mult. Inocența mea. Iar acum tot despre asta îmi vorbeşti? Eşti patetic!".
"Sunt bărbat şi am nevoie de astfel de plăceri iar dacă tu nu mi le poți oferi atunci eu te pot doar iubi dar nu pot fi doar al tău".
"Doamne ce persoană eşti. La dracu cu plăcerile tale şi bărbăția ta!"
"Hai gata nu te supăra!",şi mă apucă strâns în brațe punându-mi capul pe pieptul lui.
"De ce mă faci mereu să mă
simt atât de rău?"."Îmi pare rău iubito",spune
pupându-mă pe frunte."Mai scuteşte-mă!",şi îl muşc de gât.
"Ooo,pisicuța vrea bătaie",zice pervers.
"Nu. Pisicuța,vrea să o laşi în pace".
"Eh asta nu se prea poate!",şi începe să mă gâdile.
"Lasă-mă,nu suport",încep să râd cu putere.
"Gâdi gâdi gâdi. Te las doar dacă spui că eşti a mea!".
"Bine bine,urlu eu. Sunt a ta!",şi el încetează.
"Aha,stiam eu!".
"Ia mai du-te dracu de nebun!".
"Oi fi eu nebun,dar sunt nebunul tău!".
"Cum spui tu!".
CITEȘTI
Întâmplare
Fanfic"Nu degeaba în seara aia te-am făcut curvă. Aveam dreptate. Trebuia să te şi violez,nu cred că era o problemă. Oricum nu aveai să fi virgină toată viața". Ea ridică privirea la mine şi îmi dă o palmă peste ochi: "Eşti un idiot. Tu chiar ai crede c...