Ela

11.8K 335 22
                                    

VOLUMUL I

Azi am plecat la muncă imediat după ce mi-am făcut patul şi m-am dus să mă asigur dacă mama e în regulă... mi-e teamă să nu pățească ceva(are o boală destul de gravă dar nu am banii necesari pentru a-i putea face un control). De când mama s-a recăsătorit cu Max viața noastră e un CALVAR!!! Vorbind de diavol:

"Ce cauți încă acasă curvo??? De ce nu eşti la muncă? Din ce bani vrei să te hrănești?" țipă el trăgându-mă de păr din ce în ce mai tare.

"Acum plec,tată " i-am spus eu supusă .

Max m-a eliberat,iar eu îi arătăm degetul pe la spate,fiind atentă că nu mă poate vedea.


Am plecat așadar la muncă,la cei 17 ani ai mei. Lucrez la un restaurant ca spălătoare de vase.

Chiar dacă nu e o slujbă foarte productivă din punct de vedere economic,eu mă mulțumesc cu cei 600 de dolari pe care îi primesc pe lună.

În afară de asta,la muncă am niște prietene grozave: Kelly-BFF-ul :))) ,Mara şi Jenna. Ele mi-au fost mereu alături,exact ca niște surori... mereu râd de faptul că eu încă sunt virgină,ele având vârste cuprinse între 19-21 de ani. Dar ce ar vrea?? Să fac sex de la varsta asta? Nu prea cred.

Max,fiind un fel de patron al restaurantului,vine la mine nervos şi îsi bagă pumnul în părul meu strângând cu putere:

"De ce stai la taclale idioato!? Ți-am zis să te duci în debara şi să aduci de acolo bere. Eşti proastă? Ce dracu?".

"Acum tată,vin imediat".

Am plecat spre debara,deschid lacătul de la uşă şi intru. Iau de acolo o jumătate de navetă de bere şi ies pe uşa din față.

Fără să mă uit pe unde merg,dau peste un trecător, scăpînd berile din mână,pe jos fiind numai spumă. El se scuză imediat,dânduşi jos gluga de pe cap şi ochelarii din ochi.
L-am recunoscut instantaneu: era JUSTIN BIEBER........nu îmi venea a crede!! Eu să îl întâlnesc pe el?? Imposibil.

"Îmi pare rău că am dat peste tine. Ești ok?" îmi spune el cu un chip de îngeraş .

"Da,nu am nimic".

Max vine panicat:

"Ce ai făcut? Cum o să plătești ce ai spart??Ai să vezi tu ce o să înduri pentru asta!?".

"Nu e vina ei! Eu am lovit-o. Uitați banii pentru cele cauzate." Şi îi întinde lui Max o bancnotă de o 100 de dolari
Max ia banii lacom şi apoi pleacă la fel de panicat cum a venit..

"Nu ştiu cum să îți mulțumesc,dacă nu erai tu era vai şi amar de pielea mea" îi spun eu recunoscătoare .

"Nu ai pentru ce. Sper să ne mai vedem. Apropo eu sunt Justin,încântat!" -şi îmi întinde mâna .

"Eu sunt Ela,încântată. Da,şi eu sper la fel"-şi îi strâng mâna tandru.

Justin pleacă apoi cu prietenii lui,eu,rămânând singură şi încă uimită de ce tocmai s-a întâmplat. Îmi dau două palme,încet,peste față şi plec în restaurant.

Ziua a trecut repede. Pe la 17:30 am plecat acasă,obosită de la atâta cărat şi spălat vase murdare. Simt nevoia să fac un duş aşa că mă dezbrac rapid şi intru în cadă. M-am relaxat o oră întreagă. După ce ies din cadă,iau prosopul meu verde de pe suport şi încep să mă şterg când deodată aud că mă strigă mama.

"Vin acum mamă,mă şterg!!".

"Bine,draga mea".

Mama era singura persoană din viața mea care mă iubea şi pe care o iubeam. Nu am nici frați nici surori iar tata ne-a părăsit când eram încă în pântecul mamei.

"De ce m-ai strigat,mamă?".

"Draga mea,îți dau această scrisoare,dar tu îmi vei promite că o vei deschide când vei face 18 ani. Promiți?".

"Promit,mamă" şi o sărut ușor pe creştet..

Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum