Probudila jsem se v posteli. Najednou jsem vedle sebe viděla úplně zničeného Vadima. Jakto že si nic nepamatuju? "Ty jsi se vzbudila!!Na. Vypíj tohle" podal mi vesele Váďa hrnek s čajem. "Díky, a co se vůbec stalo? Poslední co si pamatuju je že přijel Karel. Pak už nic" podívala jsem se na Váďu. "No... Víš... Spadla jsi. Znáš se , si nemehlo" byl napřed vážný, ale pak se smál Váďa. "Ok..."řekla jsem nejistě. Proč nejistě?
Nevěřím mu. Proč sama nevím. Přece jsem nemohla jen tak spadnout.
"A Váďo, jak jsem vlastně spadla?" zeptala jsem se. "No... Neptáš se moc?" zasekl se. Teď je to jasný něco mi tají.
"Tak už se nám naše šípková růženka probudila?" do pokoje vletěl Karel.
"Ne, ješte spí, včera to prej přehnala s LSD" zasmála jsem se ironicky. "Ouu, chudinka"zasmál se Karel a šel k posteli. Vadim nás jen pozoroval, jakoby neuměl mluvit. " Vadim má bobříka mlčení?" zasmála jsem se.
"J-j-o" řekl "Teda NE!" skoro zakříčel smíchy. "Vadime teď pravdu.." řekla jsem vážně. Stuhl. "Že ty jsi mi sebral z šuplíku ten kokain. Dost na to vypadáš" řekla jsem vážně, ale dlouho jsem to nevydržela a dostala s klukama záchvat smíchu. Vstala jsem z postele. Šla jsem beze slova do kuchyně. Najednou za mnou přiběhl úplně veselej Peter. "Anet! Výborná zpráva! Na oslavu..."ani to nestihl doříct a skočila jsem mu do řeči. "Na oslavu čeho? Vždyť mě stejně nepřijali" řekla jsem smutně.
"Co je to za blbost? Říkali že tě příjmou sradostí!" řekl vesele, ale trochu uraženě Peter. Nevím ani proč ale silně jsem ho obejmula."Jupí" zapištěla jsem mu do trička. Uslyšela jsem jak se jen uchechtl. "A teď to překvapení...." řekl vesele. "Znáš Fayneho?" zeptal se mě. "Osobně bohužel ne" posmutněla jsem. "Tak poznáááš!" řekl strašně vesele. "Fakt? Si děláš srandu že?" řekla jsem. "Nee"řekl ješte veseleji. Zase jsem ho obejmula, ale silněji.*** další den ráno***
Právě si balím batoh protože včera kluci usoudili že je takové teplo, že musíme jít na koupaliště. Hrozně se těším. Né jen kvůli tomu že s náma jede Fayne, ale kvůli tomu že nejdeme na obyčejné koupaliště, mi jdeme do AquaParku!!!! Už slyším kluky dole v obýváku. A teď to nejdůležitější, plavky. Batoh jsem zapla hodila na záda, a šla za klukama.
Jenže... Kluci už byly všichni v plavkách, a měli na sobě trička.
" Jakto že nejsi převlečená?" zeptal se Váďa. "Bych se spíš měla ptát já, jakto že jste už v plavkách" zasmála jsem se.:333 líbí? Celkem prolhanej zmr* je ten Vadim že? Chcete dneska ještě jeden díl?
•••Ancenie•••
ČTEŠ
YOUTUBE není nic pro MĚ (Dokončeno)
FanfictionMatůš,Expl0ited,Vadak,Martin(jmenuji se martin), Kea, Carrie, Vladavideos, Blazer, Richard Vlogs TV, Kovy, a další... 16ti letá Anet jede na chatu k bratrancovi o kterém skoro nic neví. Co se stane když znovu potká VADAKA? A jak na Anet bude reagova...