***asi o 2 hodiny později***
Sedla jsem si na lavečku. Je tu tak krásně. S Vadimem máme už naštěstí vybalené. Vadim zamnou přišel. "Je tu volno?" řekl a ukázal na místo vedle mě. "Jasně" usmála jsem se ma něj. Sedl si vedle mě. "Tak jak se ti tu líbí?" "Je to tu..." nedořekla jsem protože se začalo pískat na nástup.
S Vadimem jsme se rozběhli směr louka za chatkami. Přiběhli jsme mezi prvníma. Nastoupily jsme si do takového "půl kruhu" který z toho měl vzniknout. Hned jak přiběhli i ostatní začal nástup.
Vybíraly se tými. Byly to vždy 2 youtubeři. Vadim byl s Richardem. (Richard Vlogs TV ano, je to slovák ale zase se tady v té povídce prostě naučí česky ok? Ok)"Tak asistentky prosím vysrupte" řekl hl. Vedoucí. S Terkou jsme udělaly 8 kroků dopředu. Otočili jsem se směr ten půl kruh. "Tak. Teď přidělíme 2 týmům asistentku. Samozřejmě, asistentky budou pomáhat všem vedoucím ale každá bude mít svůj tým" řekl nahlas hl. Vedoucí. " Tak.. Kdo má zájem?" řekl zase nahlas se smíchem hl.vedoucí. S Terkou jsme se obě zasmály. Všichni youtubeři se začaly hlásit jako děti v 1 . třídě když ví kolik je 1+1 (takový to : hej! Pi*o ! Všimni si mě! Já vím kolik to je! :D )
"Ati, budeš chtít asistentku?" podíval se hl. Vedoucí na Atiho. "Né díky, ale Vadim je tak neschopnej že jich bude potřebovat nejmíň 5! " křikl Ati. Vadím zrudl nenávistí. Všichni jsme se zasmály."Ok, Terko jdi za Vadim a Richardem, a Anet? Ty jsi za Karlem s Martinem!" křikl. S Terkou jsme se na sebe podívaly typu: To snad ne!. Ehm znáte ten pocit kdy se vám naprosto zmaří plány? Tak ted to zažíváme my s Terkou."Odchod!" křikl hl. Vedoucí. Všechny děti se rozutekly. "Počkat! Martin! Karel! Vadim!Richard a holky! Pojďte sem!" křikl na nás. Přišli jsem za ním ve dvouch skupinkách. Přemýšlivě se na obě skupiny podíval. "Počkat.. Anet je v chatce s Vadimem že? A Terka zase s Karlem že?" řekl přemýšlivě hl. Vedoucí. Všichni jsme kývli. "Tak se holky výměnte" řekl. S nadšením jsem se vyměnily. Stoupla jsem si před Váďu a Terka zase před Karla. Váďa mě obejmul kolem pasu a dal svoji hlavu na tu mojí :D. Karel udělal to stejné. Ja, Terka a Hl.vedoucí jsme se zasmály. "Podle mě je to mnohem lepší" řekl ze se smíchem hl. Vedoucí. Dal nám rozchod. Šla jsem si zase sednout na tu lavičku. "Je tu volno?" zeptal se někdo. Otočila jsem se na něj. Byl to Ríša. Usmála jsem se na něj. "Jasně" řekla jsem mu. Sedl si vedle mě. Sedla jsem si do tureckého sedu. Richard se na lavičce trochu rozvalil. Celkem dlouho jsme si povídaly. Hrozně jsem se s ním nasmála. Je fajn.
•••ancenie co fetuje duhu•••
ČTEŠ
YOUTUBE není nic pro MĚ (Dokončeno)
FanficMatůš,Expl0ited,Vadak,Martin(jmenuji se martin), Kea, Carrie, Vladavideos, Blazer, Richard Vlogs TV, Kovy, a další... 16ti letá Anet jede na chatu k bratrancovi o kterém skoro nic neví. Co se stane když znovu potká VADAKA? A jak na Anet bude reagova...