"To ti to trvalo" zasmál se Matúš. "Ha ha ha" zasmála jsem se ironicky.
***v MC***
Dali jsme si všichni MC snídani. Popravdě, jím tu snídani poprvé.
Matůš asi před 5 minutama odešel. Prý jde na nějaké focení. Tak jsem tu sama s Peterem. "Anet musím ti něco říct" řekl Peter vážně. Co to zase bude? Měla jsem ruku na stole, a Peter dál svou ruku na tu mou. "Co?" řekla jsem. "Došla mi Cola" řekl a pak začal fejkově brečet. Nesmála jsem se a šla jsem ho fejkově obejmout. "To bude dobrý, neboj" začala jsem ho plácat po zádech. Začali jsme se šíleně smát. Odnesli jsme táci a vyšli z MC.
"Peter! Půjdeme se tam podívat?" chytla jsem Petera za ruku a táhla ho do Tigeru. (Top obchod :D ). "Asi už nemám na výběr" řekl když jsme byly vevnitř. Oba jsme se tomu zasmáli. Zatáhla jsem ho k jedné poličce kde byly klapky (na natáčení). "Nehodilo by se ti toto na natáčení?" zeptala jsem se a ukázala na klapku. "Waaau to je bombastické! To si musím koupit!" zasmál se uneseně, ale upřímně Peter. Možná si říkáte proč ho furt držím za ruku že? :D sama nevím. Mám pocit že nás někdo sleduje. Jasně... Jdu někam s youtuberem... Ale.. Podle mě to nejsou ty fans, co se bojí jít pro podpis a fotku... "Proč mě furt držíš za ruku?" zasmál se Peter. "Nevím... Bojím se" řekla jsem a ruku mu trochu víc zmačkla. "Čeho?" podíval se na mě zděšeným výrazem, a začal mi přejíždět palcem po kloubech (na ruce). "Nevím... Někdo nás sleduje" řekla jsem ale to 'někdo nás sleduje' jsem spíše zašeptala. "Aha... Tak víš co? Něco ještě tady koupíme a půjdeme domů ok?" usmál se Peter a dál mi pusu do vlasů. Kývla jsem hlavou. Vypadáme jako dokonalý pár že? :D a najednou jsem to uviděla... To na co tolik čekám.... Uviděla jsem jednorožčí pižamo!!! (Viz média).
To není možný! Pustila jsem Peterovu ruku a běžela za tím pokladem. Peter se na mě podíval a zasmál se. Hned jsem hňapla po růžovém pižamu co bylo poskládáné v obalu. Ještě jsem zkontrolovala jestli je to moje velikost a poskakovala jsem k Peterovy. Ano, poskakovala. Zastavila jsem se před Peterem. Zamračila jsem se. "No coment" zahrozila jsem mu. On zadržoval záchvat smíchu. Ještě jsme si pár věcí nakoupili, a šli jsme k pokladně. "Peter.. Uhni chci si to zaplatit sama" zasmála jsem se.
"Ani to nezkoušej pusinko" řekl a dál mi pusu do vlasů. Počkát.. Pusinko? Tak to mu už dobře je*e :D. "Peter!" zvýšila jsem na něj hlas. "Omg! Anet zná moje jméno" řekl roztomile a dál si pěsti k bradě jako takové ti 12 ti leté puberťačky. Hrozně jsem se smála. Prodavačka zadržovala smích.
"Klidně se zasmějte, nás to neurazí" řekl Peter se smíchem prodavačce. Ona se začala smát jako my. Asi po deseti minutách, a sto mračivých obličejů lidí co za námi stáli ve froňte. Mě Peter obelstil a všechno zaplatil -_-
Vyšli jsme z Tygeru s těma velkýma papírovýma taškama plné věcí.
"Nemáš to těžký?" zeptal se Peter. "Neboj" mrkla jsem na něj. Vzal mi tašku. "Vždyť to máš těžší než já!" zasmál se a vyměnil nám tašky. No fakt že jo :D. Radši jsem ani neprotestovala. Máme ti celkem daleko ještě domů. Přes náměstí atd.
"Tady je to pěkný!" řekla jsem a ukázala jsem na zahradu co tam byla.
"Toto ti příjde 'pěkný'? Tak v tom případě, ti někdy ukážu co je víc než nádherný" řekl "a neboj, to dole to není" šeptl mi ještě do ucha, a já se zasmála a bouchla ho trochu loktem. "Si debil" zasmála jsem se. "Na to jsi přišla brzo kotě" mrkl na mě. "Zase mě srovnáváš s domácím zvířetem?!" křikla jsem na něj lehce. " Já? Nikdy!" zasmál se. Takhle jsme dělaly blbosti, než jsme přišli domů. "Kouknem se na nějakej film?" zeptal se Peter. "Neee" řekla jsem unaveně. Šla jsem se podívat na FB, ale napsalo mi to že nemám internet. "Co to sakra.... Peter?! Je zaplej internet?!" křikla jsem na Petera který byl právě v pokoji. "Taky koukám" řekl Peter a koukal do mobilu. Asi dvě minuty tam dělal Peter něco s tím rotherem. (Routrem). Hned jsem se pak připojila k WiFi. Mě i Peterovy začaly chodit upozornění. Ale bylo jich víc než kdy jindy. Samozřejmě... Instagram. Zase mi někdo dává liky na starý obrázky že?! Ale ne... Nebyli to moje obrázky. "Anet?" zeptal se Peter. "Ano?" "Jsme v prdely" řekl tiše.
Šla jsem se podívat na instagram...Dneska bude ještě pokračovaní... Snad....
•••Ancenie•••
ČTEŠ
YOUTUBE není nic pro MĚ (Dokončeno)
FanfictionMatůš,Expl0ited,Vadak,Martin(jmenuji se martin), Kea, Carrie, Vladavideos, Blazer, Richard Vlogs TV, Kovy, a další... 16ti letá Anet jede na chatu k bratrancovi o kterém skoro nic neví. Co se stane když znovu potká VADAKA? A jak na Anet bude reagova...