IX. Przeprowadzka do Sam

315 21 4
                                    

Gdy wstałem była już 13:00 mimo to byłem nadal nie wyspany ale musiałem wstać bo głód dawał o sobie znać. W kuchni siedział już Chris i rozmawiał przez telefon. Zjadłem kilka kromek chleba i położyłem się na kanapie. Chris skończył rozmawiać.

Chris: ej Josh mam dla ciebie dwie dobre wiadomości.
Josh: Jakie?
Chris: pierwsza to to że Sam przeprowadza się dzisiaj do tego nowego domu obok mnie a druga to to że Sam chce abyś zamieszkał razem z nią co ty na to?
Josh: Pewnie strasznie się cieszę a kiedy się przeprowadza?
Chris: dziśiaj po pracy czyli o 15:00
Joshs super

Teraz będe mieszkać że swoją dziewczyną chyba nic lepszego mnie nie mogło spotkać. Gdy Sam przyjechała do swojego nowego domu odrazu poszłem do niej by jej pomóc z pudłami. Jej dom bym 2 razy większy niż Chrisa. Po przejściu przez drzwi od razu był salon a na przeciwko była kuchnia. Za salonem był korytarz który prowadził do 5 pokoju. Wśród pokoji były 2 sypialnie, łazienka, schowek i jeden pokój który był pusty.

Sam: Chris ci powiedział o mojej niespodziance dla ciebie?
Josh: tak i strasznie się cieszę
Sam: W końcu będziemy mogli być cały czas razem.
Josh: no pewnie

Gdy skończyłem pomagać Sam poszedłem do Chrisa po swoje rzeczy. Chris pomógł mi się spakować i przenieść rzeczy do nowego domu. Po rozpakowaniu się zjedliśmy sushi które Sam sama zrobiła i poszliśmy oglądać telewizję. Gdy była już godzina 22:00 Sam poszła spać bo jutro szła do pracy a ja jeszcze trochę posiedziałem. Gdy chciało mi się spać wyłączyłem telewizor i poszłem do siebie.

UNTIL DAWN - JOSHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz