Kapittel 4 "Ass."

281 14 0
                                    

Alt gikk utrolig fort i svingene. Både forholde mellom Liam og meg. Jeg hadde blitt kjent med de andre guttene. Ashton, Loui, Will, Mathias, Liam og Markus. Markus har ikke vært hjemme siden den berømte dagen på gaten. I dag er den berømte skole dagen...Jeg gruer meg. Så patetisk. Heldigvis...så skal jeg gå på samme skole som dem. Ashton, Loui, Will, Mathias og Markus går på 2vgs. Liam på 3vgs og lille meg som går i 1vgs.

Men det er både felles kantine og bygning. Jeg snudde på hodet og så rett inn i de mørke fine øynene til Liam. Vi hadde ligget sammen, men vi hadde ikke sex. Noe som vi greide å holde oss unna. Endelig kunne jeg kalle Liam min og han kunne kalle meg sin. Han smilte skjevt til meg. "Hei."hvisker han og strekker seg. "Morgen." Svarer jeg tilbake men jeg var helt klart mer opplagt en det sove beiste ved siden av meg. Ingen tvil om det.

Han gjespet før han snudde seg på ryggen. "Fy fader!" Han spratt opp av sengen. Jeg fniste idet jeg så den rosa underbuksa hans.
"Opp av senga, snuppa."
"Må jeg?"
"Yup."
"Lite teit." Mumler jeg og reiser meg opp. Jeg planter føttene på gulvet. Han stirrer på undertøyet mitt før han roper: "første mann til badet."
Idet gikk det opp at vi bare har 1bad og de andre guttene bruker en uke på badet såååååå løp. Jeg sprang idet jeg traff en har vegg. Nei et menneske. En gutt eller mann.

Han snur seg Oja det er Will.
"Dude. Jeg var på vei mot badet." Sa jeg irritert.
"Ja jeg kjente det." Jeg fniste.
"Er Liam på badet?"
"Yup." Will flytter blikket nedover. Jeg hever øyebrynet.
"Mhm..."
"Ey...ikke stirre." Jeg prøvde å dekke så mye som mulig. Han hever på smilebåndet. Han flytter blikket opp på meg igjen. Jeg rister på hodet veiver med hendene og vrikker på hofta før jeg går inn på badet, som er overstinket av manneparfyme.

"Liam!" Roper jeg og i neste øyeblikk står han i døråpningen. "Kunne ikke ha parfymert deg litt mer?!" Han gliser og gir meg et slengkyss. Jeg rister på hodet og er tilbake med å se meg inn i speilet. Jeg tar bare på et tynt lag med maskara. Jeg slenger på en hvit mage topp og en lyseblå bukse med hull i. Jeg blunker til speilbildet. Jeg er flink. Haha. Jeg hadde alt under kontroll.

Skolen var akkurat som hun hadde husket den fra et par uker siden. Høy, moderen. Rektoren hadde sendt meg en timeplan. Ifølge den skal jeg ha matte om 10 minutter.

Som alle andre kjærestepar, gikk Liam og jeg å holdte hender. Da vi hadde passert døra og forbi folk som måpte så jeg...hun jeg hadde reddet på gaten. En lyshåret jente med fregner og briller. Fra andre siden av korridoren sto en gutt å betrakte henne.

Liam gode andre guttene lo av den blonde jenta. Jeg slo Liam i skulderen. "Hva er det dere ler av?" Han pekte på jenta. "Ass." Sa jeg og viste dem fingeren. Jeg gikk bort til jenta.

"Hei." Hun skalv. "Ikke skad meg...værså snill." Jeg ristet svakt på hodet. "Aldri." Svarte jeg og smilte. Hun lukket øynene sakte. Hun må virkelig ha hatt det vanskelig. "Vil du slitte med meg i kantina?" Spurte jeg. Hun så opp på meg. "Jeg vet ikke, jeg." Jeg ristet på hodet. "Du må." Hun smilte skjevt til meg. "Takk." Jeg nikket.

"Så hva heter du?" Spurte jeg idet jeg satt meg på benken. "Leona." Jeg nikker og tar en bit av tacoen. "Puh. Æsj." Jeg rekker ut tungen. "Tørr." Slenger jeg på og rister irritert på hodet. "Okey jeg heter Mia." Jenta som satt ovenfor meg smilte. Jeg smilte tilbake.

Plutselig ble Ansiktsutrykket til Leona skiftet. Hun så ned i bordet. Markus. Han smilte eplekjekt til Leona. Jeg stirret tilbake til Leona som bet nervøst på underleppa. Jeg ristet svakt på hodet og plasserte øynene tilbake på den tørre tacoen og enda en gang måtte jeg ta ut tunga.

Leona kvekket lavt. Jeg så på henne med et spørrende blikk. "Han...han tok jomfrudommen min." Øynene spratt automatisk bort mot Markus. Jeg reiste meg brått opp. Dette skulle ende nå. Alle trusler. Leona veivet ukontrollert med hendene. Jeg ristet på hodet.

Jeg gikk med korte, men raske skritt mot Markus. Jeg stoppet opp en halv meter unna ham. "Mia." Jeg ristet på hodet. "Din jævel." Sa jeg lavt men irritert. Han tittet over på Leona. "Jeg skal drepe henne." Jeg ga fra meg et kvekk. "Din stygge jævel!" Ropte jeg og plasserte en knyttneve på veggen ved siden av han. "Neste gang treffer den." Advarte jeg.

Jeg vrikket på hoftene og slang på håret. Jeg så at han hadde Blanke øyner. Jeg satte meg ned igjen og gnafset på eplet. Leona smilte ut i lufta før hun vendte blikket mot meg. "Tusen takk." Jeg nikker og smiler.

Leona gisper å ser mot døren. Jeg trekker på skuldrene. Inn døra kom 3 jenter etterfulgt av 5 gutter. "Sarah, Martine og Kylie." Jeg nikker. Jeg flytter blikket over til guttene. Et smil kommer fram fra Liam. Jeg smiler svakt. Jeg er heldig. Veldig.

De kommer mot bordet. Leona ser fort bak seg med røde kinn. Uuuuuu. Liam slenger armen rundt meg. Perfekt....

Har hatt litt skrivesperre-.- men har masse bak i hodet...Mohahahaha!!!

6 gutter å tenke påWhere stories live. Discover now