En blomst kunne en gang falle. Det var akkurat det Mia hadde gjort. Hun hadde begravd seg langt under dyna der hun kanskje ikke ville bli funnet...på et par timer.
Sannheten var at hun ikke alltid var perfekt...alltid? Nesten aldri. Hvorfor gjorde det så vondt? Jeg vet da ikke...kanskje jeg burde slutte å forelske meg? Det var det mamma gjorde idet hun begynte med alkohol. Det var som hennes nye bestevenn.
Herregud Mia du har blitt helt myk. Jeg hev dynen på bakken. Idag skal jeg prøve meg på Zane. Jeg er så lei av å være den forsiktige.
Jeg snek meg forbi rom etter rom.easy. Nei egentlig ikke, for hvert jævla sekund lagde plankene en knirkende lyd som hadde fått alle på månen til å våkne. Damn right. Men jeg vet ikke om det bor noen på månen da. Det tviler jeg sterkt på.
Jeg tok på joggeskoene og en jakke. Damn. Det er sykt kaldt ute. Jeg stappet de baré hendene i lommen. Mye bedre.
Jeg husket fra sist gang hvor han bodde. Det var ikke så veldig vanskelig heller siden han bor liksom midt i byen. I et hus kalt "Wonder worl." Teit navn.
Jeg banket på og bare et par minutter senere ble døren åpnet av en dame rundt 40 årene. "Hm...?" Spurte damen. "Å? Hvor er manerene mine...bare kom inn." Jeg takket henne og gikk inn i et hus som kunne vært et Palass. Kanskje det er et palass?
"Er du her for å møte Mr.Will?" Jeg nikker sakte. "Da så!" Damen smilte og virket veldig hyggelig. "Mr. Will er i den tredje etasjen." Jeg nikket og smiler et varmt smil til henne før jeg fyker opp de 100 trappene.
På sofaen sitter Zane og stirrer på TV-en. Han vender blikket sitt til meg og smiler. "Hyggelig." Sa han pent og reiser seg. "Hva gjør du her så sent?" Jeg rødmer. "Åååå jeg skjønner." Han smiler et eplekjekt smil og griper hånden min.
"Det er noe jeg må fortelle deg." Jeg nikker. "Denne byen er ikke som alle andre. Som ingen faktisk.." Han tar en puste pause. "Har du hørt skriking?" Jeg nikker. "Vel det kommer etter at menn voldtar damer...det er en regel her som sier at...hvis du ikke har hatt sex med kjæresten din må du ha sex med en annen."
Jeg rynker bryna. "Hvilken skrulling har funnet opp det?" Spurte jeg og krysset bena. Han hevet skuldrene. "Men hvis de ikke har det...får ikke han lov til å beholde henne." Jeg nikker. "Det er stengt forbudt ved å like samme kjønn." Jeg nikker sakte. "Jeg vil beholde deg." Sa Zane. Hjerte mitt tok 100 Saltoer.
"Men hvis du ikke er klar. Går det greit." Jeg smiler. "Jeg er klar." Zane jubler. Han kysser meg hardt på munnen og legger meg ned på sofaen. Berøringen hans gjør at jeg får 10000 sommerfugler i magen.
Leppene våres går i takt. Idet han skal stikke tungen ned halsen på meg hvisker han: "ikke her." Jeg skjønner det godt. Dette palasset er ikke akkurat lydisolert.
Han gikk foran meg men stoppet inni mellom for å kysse meg. Han tok godt vare på meg. Vi kledde av hverandre. Alt ble så kleint når vi sto nakne foran hverandre. Syntes hun i hvertfall. Vi la oss ned i sengen. Han lå oppå meg.
Æsj drit kleint. Han kysset meg på munnen. Før jeg visste ordet av det, var jeg ikke jomfru lenger. Han hjalp meg gjennom det hele. Bortsett fra det vonde var det en fin opplevelse. Men herregud som det gjorde vondt.
Han la seg ved siden av meg. "Du er bare min nå, Mia." Måten han sa og ordene fikk hjertet mitt til å smelte. Vi sovnet i hverandres hender.
Ja jeg er forelsket i Zane.
Awwwwweh blir det mane? Gud jeg er dårlig på nicknames!!
Har du et nickname i hodet?
DU LIEST GERADE
6 gutter å tenke på
RomantikMia er 16 snart 17 år og flytter inn i en farlig by. En veldig farlig en. Hun flytter inn i et hus der det bor 6, atten åringer. Hun legger ikke merke til at alle guttene er på hennes side og vil offre alt for henne. Mia er jomfru. Klarer hun og hol...