Hun våknet av noe som luktet godt. Hvordan det var mulig...var ikke godt å vite. "Mia..." Den deilige munnen varmet øret hennes. "Mia..?" Jeg åpnet øynene og det første jeg så var...mhm...deilige Zane. Jaaaa hodet mitt er helt vrengt etter sexen i går.
Jeg begynner faktisk å tenke på katter som en konkurrent...woooow Mia...lite sjalu? Naaah. Vel uansett var Zane en drøm for hver jente. Han er ikke bare sexy, men super sexy. Liam får bare drite i. Han her er min.
"her." Zane ga henne en varm kopp med kakao. "Favoritten min." Mumlet jeg og tok en slurk. "Takk." Sa jeg og plantet et vått kyss på kinnet hans.
"Awwwwwh ikke takk meg. Takk Mrs. Coles." Jeg så opp på han med store øyne. "vet hun at vi hadde...ja du vet hva?" Jeg beit nervøst på leppen. "Hm...hele huset vet at vi hadde en rå sex Igår." Jeg lagde en pipe lyd. "Awwwwwwwweh...Du blir nervøs når jeg sier sex." Jeg nikker og rødmer.
"Sex, sex, sex, sex-" han lukket munnen idet døra omtrent ble skutt opp. "Ååå unnskyld Mr...det skal ikke gjenta seg." Jenta så ut til å være like gammel som hun selv. "Erika...kan ikke du ta med deg Mia på shopping etterpå?" Jenta nikket nervøst.
Jeg så under dynen. Naken æsj. "Jeg ville gjerne ha hilst på deg...hva heter du?" Hun smiler et skjevt smil. "Erika." Oja det var jo akkurat det Zane sa...haha. "Hyggelig." Sa jeg. "Åh unnskyld mitt navn er Mia..." Jeg smilte stort.
"Jeg tror jeg går." Sa hun og blunket til oss. Hun lukket døren etter seg. Zane kastet seg over meg. Jeg slapp ut et stønn. "Drit i!" Han smilte og kysset meg ømt på munnen. "Du og jeg skal leve godt sammen."
*Fortid*
Hun og søsteren var på en café, det var en tradisjon og gjøre det en gang i uken.
De bor rett ovenfor denne Caféterian siden de bor i en blokk. "Vet du når storebror kommer hjem?" Det var søsteren hennes, Katie. "Nei...jeg vet ikke. Jeg tørr ikke å spørre mamma heller." Søsteren hennes hadde omtrent gått gjennom det samme, men for Mia var det værst. Hun ble lenge brukt på feil måte av moren. Søsteren, Katie slapp alltid billig unna.Inn café døren kom kjæresten, James. Han smilte et varmt smil til henne. Takk. Han kom å satt seg ved siden av meg. "Hei." Han smilte til meg og Katie. Han kysset meg raskt på leppene "Du og jeg skal leve godt sammen." Det fikk meg til å skjelve. Han tittet raskt på søsteren min. "Du jeg må gå." Han kysset meg ømt på leppene og tuslet ut av Cafén. "Jeg også." Jeg smilte og hun gikk.
Endelig bestemte hun seg for å besøke kjæresten hennes. Hun gikk den vell kjente veien. Døren sto på gløtt. Okey? Jeg gikk opp trappen og inn på rommet til kjæresten min, James. Fuck. Han lo oppå søsteren min, Katie.
*Flashback over*
Erika sto nederst i trappen og trippet. Hun hadde tatt av seg uniformen og tatt på seg noe mer formelt. "Hei," sa jeg idet jeg tråkket på det siste trappetrinnet. "Hei." Sa hun og smilte. "Kan vi bare stikke hjem til meg først. Må hente tingene mine." Erika nikker.
Vi kjørte i en hvit BMW. "Hvor gammel er du!?" Sa jeg sjokkert. Jeg visste at mann måtte være atten eller eldre for å kjøre. "Nitten." Svarte hun simpelt. Jeg så på henne med sjokkerte øyner. Jeg hadde liksom trodd at hun var like gammel som meg!?
Nei tydeligvis ikke...enten så er jeg dum og er egentlig nitten eller så er det bare hun som ser så ung ut. Jaja jeg får bare lure. "Til høyre." Kommanderte jeg og hun kjørte til høyre. Kanskje jeg burde vurdere å bli en militær leder...
Eller hva søren det heter. Hun parkerte bilen utenfor det gamle huset. "Blir du med. Jeg vil trenge litt hjelp?!" Hun nikker. Vi går arm i arm til huset.
Med en gang vi går over terskelen får vi en overraskelse. "Hvor faen har du vært Mia?" Det var Will som sto der. "Jeg skal hente tingene mine." Mumlet jeg og var på vei opp trappen, men Will dro meg tilbake. "Vi liker ikke at noen tuller med oss." Hvisket han inn i øret mitt.
Jeg så han inn i øynene. Han holdt hardere på grepet. "Slipp. Fader. Det gjør vooondt. Will!" Jeg skrek. Erika løp ut. Hun hadde sviktet meg. Fuck you. "Will please." Han dro meg lengre inn i huset. "Nå forteller du meg hvor du har vært." Han var mer seriøs enn hun noen gang hadde sett han.
"Snakk." Sa han og viste tegn til at jeg skulle snakke, men jeg holdt munn. "da har jeg ikke stort mye valg enn å straffe deg." Helvete
Erika's synspunkt
Han begynte å bli voldelig så jeg bestemte meg for å hente Zane. Jeg løp ut til BMW min. Mia kom til å tro at jeg sviktet henne. Fader. Jeg tråkket hardere på gasspedalen. Flaks at det ikke finnes politi her. Det beste er å bli beskyttet av grupper.
Jeg sprang ut av bilen og lot den stå på tomgang. Jeg hadde flaks, Zane sto ved kjøkkenet og spiste. "Zane!" Jeg sprang bort til han. "Mia. I fare!" Blikket hans ble skiftet. Han så egentlig veldig skummel ut. "Jeg ringer kompisene mine!"
Jeg bare elsker Zane<3 er ikke han søt da?
YOU ARE READING
6 gutter å tenke på
RomanceMia er 16 snart 17 år og flytter inn i en farlig by. En veldig farlig en. Hun flytter inn i et hus der det bor 6, atten åringer. Hun legger ikke merke til at alle guttene er på hennes side og vil offre alt for henne. Mia er jomfru. Klarer hun og hol...