Kidnappet i helvete

155 11 0
                                    

Mia's synspunkt:

Han dro fram en pisk og jeg med mine reaksjoner fektet etter den. "Ro ned cowboy girl." Han strammet grepet rundt pisken og slo etter meg. Det første slaget traff låret mitt. Fytti helvete. Jeg rev meg vekk fra grepet hans. "Ingen hast snuppa. Vi er ikke ferdige."

Panikken skar gjennom hele kroppen og ble samlet som en Stein i hjertet mitt. "Please..." Hvisket jeg mens tårene trillet nedover kinnet mitt. "Greit. Men bare hvis du forteller meg hvor du har vært!" Jeg pustet dypt. "Hos Zane's." Will så på meg med blanke øyne.

"Du ga bort jomfrudommen." Sa Will. Jeg nikket. "Faen du er i trøbbel." Øynene mine fyrte opp. "Trøbbel?" Spurte jeg. "Ja for fader." Jeg krøllet meg. "Du ga bort jomfrudommen til noen du aldri kan få."

"der tar du feil...han sa-"-" jeg bryr meg for faen ikke. Han løy for deg. Han kommer ikke til å hente deg." En tåre rant nedover kinnet mitt.

"Will din drittunge!" Jeg kunne høre at det var Zane. Vi var i kjelleren, noe som betydde at han var over så jeg kunne høre tunge skritt. Flere. Han har tatt med flere.

"Jeg tok feil prinsesse han bryr seg om deg. Derfor stikker vi nå!" Han tok tak i håndleddet mitt. "Nei. Slipp meg!!!" Skrek jeg med all kraft jeg hadde igjen. Jeg slang meg ned på bakken. "Reis deg opp bitch." Jeg nektet.

"Faen." Mumlet han. "Da får jeg bære deg." Jeg ristet hardt på hodet. "Vet du hvor vanskelig det er for meg. Jeg må drepe deg." Jeg svelget hardt. Han tok fram en kniv. Han kom til å drepe meg.

Takk for meg. Det var da jeg tok feil. Han la kniven ned og klemte meg hardt. "Løp nå bikkje. Fortell Zane at Lancelot er ute etter deg og klanen."Jeg nikket.

Han rev opp tauene og teipen rundt håndleddet. Jeg sprang med alle mine krefter. Da jeg nådde trappen så jeg noen øverst. Jeg sprang opp og så noen i svart uniform. "Mia?" Jeg nikket. "EY Zane!!!" Zane kom løpende. Da han så meg var han alvorlig.

"Skadet du deg?" Jeg ristet på hodet. "Han lot meg gå...han skulle drepe meg." Zane så i det fjerne. "De er ute etter meg." Sa jeg. Zane skulte mot meg. "Takk bro. Skylder deg." Han nikket og forlot oss.

Tårene trillet nedover kinnet mitt. "Jeg trodde jeg aldri Ville se deg igjen." Jeg hulket. Han kom gående mot meg og slang hendene rundt meg. "Selvfølgelig ville jeg ha kommet. Jeg elsker deg Mia." Jeg smilte ut i det fjerne. "Jeg elsker deg også." Og sånn sto vi.

Will's synspunkt:

Faen ta meg. Klanen kommer til å drepe meg. Hvorfor vil de egentlig ha Mia? Det var så vondt å se henne skrike av redsel. Jeg kunne ikke se på det lenger. Jeg får ta straffen.

6 gutter å tenke påМесто, где живут истории. Откройте их для себя