Vel alt startet med at foreldrene mine skilte seg og vops jeg var alene. I dag var nemlig en veldig viktig dag. Jeg skal prøve meg på den beste skolen i hele verden. Det har seg sånn at, jeg er flink i alle fag. De mente at videregående var et lavt level for meg. Jeg har aldri fått en 4,3,2, 1 osv. Så jeg flytter til en by kalt Willowel.
Jeg hadde allerede sjekket meg inn på skolen, men problemet var...hvor i huleste skal jeg bo? Det var ikke noe sånt som rom opplegg. Det er : nå har du en skole...Finn deg et eget sted. Hvertfall i mine øyne. Jeg gikk gjennom mange gater uten noen problemer. Niks. Nothing. Vennene mine hadde advart meg, men hva skulle jeg bli advart om? Kanskje de bare ville ha meg der! Vesken min begynte å gnage mot huden og jeg måtte stoppe opp. Jeg frøs da jeg hørte noe. Her kommer øksemorderen, jepp. Ut skyggen kom en mann. Han grep tak i meg. "MEG LIKE!" Ropte han og kysset meg på nakken. Panikken steg og jeg kjempet imot. "DU, MEG. UT, OKEI?!" Jeg skrek med full hals. Han klemte meg inn mot en murvegg. Her ryker jomfrudommen min eller livet mitt. Akkurat da jeg forventet meg at han skulle angripe meg begynte han å kneppe opp jakken min. Jeg gråt hardt. Så hardt. Herregud jeg er så redd. "HEY LA HENNE VÆRE I FRED!" Det var en mørk stemme. Han kom ut fra det samme stedet der denne mannen som holdt meg hadde kommet ut fra. "Ro deg ned hun er lekker vi kan dele." Sa mannen. "Nei. " sa skyggen. Når jeg så godt etter, så jeg at han hadde på en svart hettegenser. Fyren i hettegenser slo til fyren. "WOAH!? Sorry jeg trodde hun var ledig." Mannen løp.
Etter en stund og jeg forsikret meg at han var borte gled jeg ned langs veggen. Gutten i hettegenseren tok ned hetten. Han var nydelig, nei kjekk, nei omg det finnes ikke ord. Eek så kleint
Så hva syntes dere? Jeg blir veldig glad for kommentarer
KAMU SEDANG MEMBACA
6 gutter å tenke på
RomansaMia er 16 snart 17 år og flytter inn i en farlig by. En veldig farlig en. Hun flytter inn i et hus der det bor 6, atten åringer. Hun legger ikke merke til at alle guttene er på hennes side og vil offre alt for henne. Mia er jomfru. Klarer hun og hol...