Mia's synspunkt
Hvorfor...Leona hadde hatt sex når Liam og jeg Var sammen. Likevel kan det hende at barnet tilhører Markus...hvorfor bryr jeg meg? Jo fordi vi fortsatt var sammen.
Det kaller jeg en god venn...not. En hånd la seg på skulderen min og jeg skrek. Han lo. Jeg snudde meg og der sto Simon. han lo, men når han så ansiktet mitt spurte han: "Mia har du gråtet?" Jeg vender oppmerksomheten fremover igjen. I enden av gaten satte en tigger. En gang, en gang vil du finne den rette.
Hun så mot Simon som satt seg ved siden av meg. De var i en trang gate på toppen av et skur. "Så har du tenkt til å si hvorfor du gråter?" Jeg tørker tårene bort med håndbaken min. "Kanskje det." Han nikker og stirrer på den lubbene mannen. "jeg tipper 43 år." Sa Simon og smiler.
Jeg ser nøye på ham. "Jeg tipper...hm...44." Han nikker. "Ganske likt." Vi smiler til hverandre. "Du har et fantastisk smil...du bør smile mer." Han var nok bare ute etter en høyere stilling hos Zane. "Takk..." Simon nikker og ser rett fram. "Hvor lenge har du egentlig bodd her?" Jeg vender oppmerksomheten på den lubbene mannen som reiser seg.
"Bestevennen min er gravid." Simon snur seg mot meg. "Og?" Han var ute etter svar og jeg var villig til å gi han svaret. (Forklarer hele situasjonen) han nikker. "Dakkar deg." Sier han og stryker hånden på kinnet mitt. "Vi bør gå." Han nikker. "La meg følge deg tilbake." Han heiset meg opp i armene sine.
Sånn ble vi stående å se hverandre i øynene. Jeg bevegde hodet. "Kanskje vi burde gå." Han nikket som svar. Jeg kunne se av og til at han skulte mot meg. Simon...la armen rundt skulderen min og jeg fant meg selv ved å ikke bry meg.
Idet vi så Leona og Zane gikk Simon og jeg fra hverandre. Så kleint. "Leona...vi må snakke." Jeg kastet på hodet og hun nikket. "Leona jeg vil hjelpe deg med dette barnet." Leona lyset opp og kastet seg i armene mine. "tusen takk!" Hvisket hun i øret mitt.
Leona hadde sikkelige bråe humør svinger. Jeg stjal en sitron skive fra tallerkenen hennes og hun skrek til meg. Nesten alle på restauranten stirret på oss. Tilslutt ga jeg meg og hun fikk sitronen som fortjent. Fortjent og fortjent...jeg føler at jeg fortjener noe.
"Se!" Hvisket Leona og pekte på Liam. "Vet han at du er ja...gravid?" Hun ristet på hodet. "Jeg tørr ikke..." Stakkar jente. "Kom jeg blir med." Jeg grep hånden hennes og dro henne med ut av restauranten. "Liam!" Han snudde seg mot oss.
Så kjekkkk-herregud Mia hold kjeft. "Hun-jeg mener vi har noe å fortelle deg." Han nikket og lente seg på den venstre foten. Jeg tittet mot Leona som stirret mot den andre retningen.
"Leona her er gravid og hun tror du er faren." Liam's øyne fyker opp. "Ta abort." Leona ristet på hodet. "Liam jeg tar ikke livet av et barn." Liam stirret ned på magen hennes. "Hvor langt er du på vei?." Leona ser ned på magen. "9 uker." Liam nikker.
"Er du sikker på at det er mitt?" Leona rister på hodet. "Vel da bryr jeg meg ikke!" Jeg slipper hånden til Leona og tar noen skritt nærmere Liam. "Du får faen meg ikke lov til å gå vekk herifra!" Liam hever øyenbrynet. "Jeg tar faen meg ikke ordre fra deg!" Hveser han tilbake.
Jeg nikker. "Du bryr deg faen meg ikke om noen!" Skriker jeg til ham. "jo for svarte jeg brydde meg om deg!" Jeg ristet på hodet. "Det gjorde du faen meg ikke...du hadde sex med faen meg 20 jenter eller noe." Zane rister sjokkert på hodet. "Jo! Du tar faen meg ansvar for dette eller så saksøker jeg deg!" Jeg slenger på håret og drar Leona med meg.
"Takk." Hvisket hun til meg og klemte meg. "Hva som helst." Hvisker jeg tilbake og smiler til jenta som er et hode lavere enn meg. Hun smiler tilbake og forsvinner bortover den endeløse gaten.
Jeg gikk bortover gaten mens jeg sang "i need the dollars! Haha!" Jeg sprutet ut i en latter som ikke var særlig lett å kverke.
Jeg lukker døren bak meg og kommer hjem til et party. Oh..boy!
Der sto Zane og smilte til meg. "Babe!" Ropte han og jeg løp rett inn i den veltrente kroppen hans. "Du er vakker." Sa han og slo meg på rompa. " og du er full!" Han nikker og kysser meg hardt på munnen. "Kom." Sa han i kysset og jeg følgte han.
Vi kom inn i det altfor kjente rommet hans. Han kysset meg på halsen. Jeg kledde av meg skjørtet og t-skjorta. "Vent." Han dro av seg skjorta. "Jeg vil holde føle med deg." Jeg fniste som en liten onge. "da må du ta av deg buksa." Han så ned og oppdaget at han fortsatt hadde den på seg.
Han åpnet smekken og tredde den gjennom føttene sine. Han kastet den på gulvet og kastet seg over meg.
ESTÁS LEYENDO
6 gutter å tenke på
RomanceMia er 16 snart 17 år og flytter inn i en farlig by. En veldig farlig en. Hun flytter inn i et hus der det bor 6, atten åringer. Hun legger ikke merke til at alle guttene er på hennes side og vil offre alt for henne. Mia er jomfru. Klarer hun og hol...