Lucas Hale
TRINGG!
Dat is de schoolbel, iedereen vlugt snel de gymzaal uit. Ik gooi de kleedkamer dicht, langzaam gaat hij weer open. Gijs komt verlegen te voorschijn, en doet de deur voorzichtig dicht. "Zo leef jij ook nog?" Grap ik. Gijs is de Nerd van de klas, hij haalt alleen maar hoge cijfers zijn laagste cijfer is een 8! Hoe nerdy ben je dan? Heel erg nerdy dus.
"We hebben vanavond training hè, van acht tot half tien." Ik knik, en trek het gymshirt over mijn hoofd. Na zo'n vijf minuten ben ik klaar met omkleden, en loop ik de gymzaal uit samen met Bryan. "Je bent wel van slag hè door die Lucy?" We lopen door de fietsenstalling heen om via een binnendoor weg binnen te komen. "Nee, gast hoe kom je daarbij?" Hij haalt zijn schouders op. Lucy staat bij haar fiets te klooien. "Ey dude, kijk daar heb je dr." Ik wijs naar Lucy. Bryan lacht, en stapt op haar af.
"Hey Lucy!" Zegt Bryan opgewonden. Lucy draait zich met een schok om, en kijkt me verveelt aan. "Wat moeten jullie?" Ze zet haar tas op haar bagagedrager. "Oh gewoon, we vallen graag mensen lastig." Grinnik ik. Ze kijkt me met een afwachtende blik toe. "Oké," Is het enige wat ze zegt. "Heb je zin om in de pauze bij ons te komen zitten?" Vraagt Bryan uitdagend. Ik geef hem een waarschuwende stoot in zijn zij. "Wat?! Het is maar een vraag," kijkt hij me aan. "Nee, ik had al afgesproken met Annebel. Als je me nu wilt excuseren, dan ga ik ervandoor." Ze duwt ons beide aan de kant, en loopt de ingang van de school binnen.
"Ze heeft wel lef zeg." Het enige wat ik doe is knikken.Ik heb nu wiskunde, ik loop alleen door de verlaten gangen. Bryan, Mike, Matt en Jake hebben nu aardrijkskunde. Ik open de deur, ik ben waarschijnlijk twee minuten te laat ofso. "Hallo Meneer Hale. Neem plaats, ik schrijf je wel op als te laat." Mevrouw Grey kijkt me aan met haar mysterieuze blik. Ik neem plaats naast een meisje, die ik nog nooit eerder heb gezien. "Je doet maar." Met een zucht laat ik me op doe stoel ploffen.
Ik kijk de klas rond, ik zie helaas geen Lucy. Mijn blik blijft hangen bij het meisje naast mij. Ze heeft door dat ik naar haar kijk, dus kijkt ze terug.
"Wat is je naam?" Beveel ik haar. Ze doet haar mond open en sluit hem daarna meteen weer. "Uhm... Uh... Ny-... Nke." Komt er stotterend uit. "Aha Nynke dus," ik kijk haar met een geamuseerde blik aan. Ze kijkt gauw naar haar wiskunde schrift waar niks in staat. "Ben je een beetje goed in wiskunde?" Vraag ik haar om het gesprek gaande te houden. Ze schud haar hoofd. "Ik sta eigenlijk een onvoldoende." Er schiet een briljant idee naar binnen. "Wat dacht je van bijles na school? Bij jou thuis." Ze kijkt me met een rare blik aan. "Uh, ja lijkt me goed plan." Ik geef een goedkeurende knik, en staar de rest van de les voor me uit.
Ik ben natuurlijk helemaal niet van plan haar bijles te geven, ja bijles in tongzoenen dan. Met die gedachtes krijg ik een scheve grijns op mijn gezicht.Het is pauze en de aula loopt vol leerlingen, alleen mijn blik blijft op één iemand hangen. Lucy. Ze zit samen aan de tafel met Annebel en Nynke. Ze lijken het heel gezellig te hebben, daar komt snel verandering in. Ik sta op van mijn lunch tafel, de boys geven me een rare blik. Ik loop naar de tafel van Annebel, en neem plaats op een van de stoelen die er nog staan.
"Hallo, ladies." Grijns ik. Ze kijken me alledrie tegelijk aan, maar Nynke is de enige die bloost. Ik leg mijn hand op het been van Lucy, die het meteen wegslaat. "Vind je het niet fijn als ik aan je zit Lucy?" Glimlach ik. "Nee, niemand vind dat." "Nou je vriendin Nynke anders wel." Grijns ik. Lucy draait zich om naar Nynke en kijkt haar vragen aan. Nynke word alleen rood en zegt niks.
"Wat heb je met Nynke gedaan?" Sist ze. "Rustig, nu nog niks, dat komt nog wel." Lucy trekt op een leuke manier haar wenkbrauwen verbaast op. "Net zoals met jouw dat komt ook nog wel." Ik draai me om naar de boys, en ze grijnzen. Waarschijnlijk hebben ze het hele gesprek gehoord.De school is eindelijk uit, de gangen zijn verlaten. Ik sta nog te wachten op Nynke bij de kluisjes. Ze komt de hoek omgelopen, en haar rode krullende haar valt perfect over haar schouders. "Zullen we maar gaan?" Ze knikt verlegen. Samen lopen we de school uit, en springt ze achterop mijn fiets. Ze zegt waar we heen moeten, uiteindelijk komen we uit bij een schattig klein huisje.
"Mijn ouders zijn niet t-thuis." Stottert ze. Ik knik, en plaats mijn fiets tegen het hek aan. Ze opent de voordeur, ik duw haar meteen tegen de muur in de hal. Ik begin haar vurig te zoenen, ze kust me eerst niet terug. Na een paar minuten is ze helemaal meegesleept in de zoen. Ze kust voorzichtig en lief terug. Ik trek haar sweater over haar hoofd, waardoor ze half naakt voor me staat. Ik trap mijn schoenen uit, en trek dan mijn shirt uit. Ze ziet mij Sixpack en begint er zachtjes aan te voelen. Ze staart me met open mond aan. Ik krijg een scheve grijns op mijn gezicht, en til haar mee naar boven. Naar haar slaapkamer....
Alweer nieuw deel
Muahahahah
Ik heb zoveel, inspiratie
Bedankt voor het stemmen en de reacties!
JE LEEST
Lucas.
RomanceNormaal worden de Badboy boeken altijd vanuit het oog van de Goodgirl geschreven. Dit boek is anders, hier word alles vanuit de Badboy geschreven. Het volgende deel van het boek, deel 2 word dan vanuit de Goodgirl geschreven. GEEN CLICHÉ. - Lucas Ha...