Hoofdstuk 16 - i will kill you

1.2K 51 17
                                    

Lucas Hale

Damon ging naast Lucy staan en hield zijn briefje van €20 in de hand. "Oké dat is dan opgelost!" Gilde Lucy vrolijk. Damon knikte verleidelijk naar Lucy, en ik rolde met mijn ogen. "Ik wil ook we trakteren hoor schatje." Knipoogde ik. "Nee, Damon doet het al. Ik wil graag McFlurry M&M!"

"Jammer maat, daar gaat je chick. Zo in de handen van je tweelingbroer." Ik zuchtte en liep achter Damon en Lucy aan. Die eikel.

"De pauze is voorbij leerlingen! Allemaal verzamelen in de bus." Meneer Hamilton schreeuwde door de McDonalds. Hij geeft Duits op school, echt een schijtvak. Leerlingen haasten zich weer terug naar de bus, ik gooide mijn verpakking van de McFlurry weg. Vervolgens liep ik samen met Mike de bus weer in.

We namen weer plaats op de achterste banken, Bryan en Matt kwamen er ook aanlopen. Je vraagt je vast af waar Jake is, nou hij zit voor Annebel op de stoel want ja, die guy is smoor op haar.

Ik zet mijn playlist aan en stop mijn mobiel terug in mijn zak. Het liedje van Lil Kleine vult mijn oren. Genietend kijk ik naar het hondenweer van buiten. Mike speelt een of ander spel op zijn mobiel, Matt leest het Playboy tijdschrift en Bryan luistert mee met mijn muziek.

"Ey, over een klein kwartier zijn we bij het hotel." Schreeuwt Mike in mijn oor. "Gast? Niet zo schrééuwen!" "Sorry." Krijg ik terug gekaatst. "Wij moeten de beste kamer hebben, er zijn namelijk maar 3 kamers waar je met zijn vijven kan. Een van die moeten wij namelijk hebben." De boys knikken meestemmend. "Als jij..-" ik prik Bryan in zijn borst "- nou eens een kamer alvast opzoekt, nemen wij..-" ik wijs naar Matt en Mike. "-.. De koffers mee." Bryan knikt, en krijgt ene brutale grijns op zijn gezicht. "Volgens mij komt je chick deze kan op." Ik volg zijn beeld en inderdaad, Lucy komt deze kant opgelopen.

"Hey, we hebben een probleem." Ik haal fronsend mijn wenkbrauwen op. "Wattan?" Ze kijkt me onderzoekend aan. "Nou, we moeten met ons groepje bij elkaar op de kamer. Wat natuurlijk nergens op slaat. Want zo kan die kerel genaamd Meneer Hamilton ons enorm treiteren." Ze rolt met haar ogen. Ik grijns alleen maar. "Jij vind dit zeker grappig op niet?" Sist ze. Ik knik, en bekijk haar van top tot teen. "Zo kan ik je mooie lichaam is een keer zien schatje." Ze krijgt rillingen over haar hele lichaam. "Als je dat maar uit je hoofd laat viespeuk!" Ze stampt weg, en laat zich met een plof op haar stoel vallen.

"Is dit niet fantastisch?" Grijns ik. De boys knikken, en kijken me lachend aan. "Geweldig." "Zo kan je haar makkelijk nemen bro." Mijn lippen zakken meteen omlaag, deze kwam hard aan. Het is niet de bedoeling dat ik haar ga verkrachten ofzo, ik laat haar voor míj vallen. "Ik kijk wel." Antwoord ik kort. Mike knikt, en gaat verder bezig met zijn mobiel.

"Iemand een snoepje?" Bryan houd een zak met allerlei verschillende snoepsoorten in zijn hand. "Ja lekker." Ik graai met mijn hand erdoorheen en haal zo ook een hand vol snoep eruit. "Dat zijn er acht Lucas, niet 1." Zegt Bryan quasi boos. Ik haal nonchalant mijn schouders op, en werk in een keer alle snoepjes naar binnen.

"Oké dames en heren, hier zijn de kamer indelingen! Kom even bij mij om te kijken in welke kamer, en iedereen heeft een soort van 'leider' en die krijgt de sleutel mee." Mevrouw Mille heeft plaatsgenomen op een bankje en leerlingen stormen op haar af om de sleutels te krijgen. Ik loop in een slome pas op haar af.

"In welk groepje zit ik?" Mevrouw Mille laat haar ogen over het papier glijden. "Jij zit met: Mike, Bryan, Jake, Matt, Lucy en Annebel. Toevallig ben jij de leider dus krijg je van mij de sleutel." Ze overhandigt mij de sleutel. "Alsjeblieft, je hebt nou alle vrije tijd. We komen alleen om half elf op jullie kamer kijken of jullie er dan allemaal zijn." Ik knik en neem de sleutel aan.

"Let's go boys, this would be fun!" We lopen met zijn allen de lift in, inclusief Lucy en Annebel. "Geweldig!" Ratelt Lucy sarcastisch. We hebben een kamer op de bovenste etages, dus het duurt wel eventjes voordat we eenmaal boven zijn. "Als je maar niet denkt dat ik bij jou in de buurt ga slapen!" Sist ze. "Ey,ey laten we de vrede behouden." Grapt Mike.

We lopen met zijn allen op de gang opzoek naar onze kamer. Lucy en Annebel lopen voor met hun roze koffers. Dat is in mijn voordeel, want zo kan ik haar mooi bekijken. "Hier is het!" Gilt Annebel. Ik overhandig haar de sleutel. Met trillende handen maakt ze de deur open. "Aaaaa! Super mooi!" Gillen Annebel en Lucy tegelijk.

"Fuck! Kijk die bedden! Als je maar niet denkt dat ik in het midden ga liggen!" Sist Lucy.

Lucy rent/huppelt meteen naar het achterste gedeelte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lucy rent/huppelt meteen naar het achterste gedeelte. "Ik neem dit bed." "Te laat! Ik heb hem al, mijn koffer ligt erop." Grinnikt Annebel. "Kut!" Schreeuwt Lucy. "Ik ga dan wel naast jou..." Annebel steekt haar duim naar Lucy op.

"Ik ga dan wel mooi naast jou prinses." Ik leg mijn koffer naast de hare. "Als je me ook maar met iets of wat aanraakt, i will kill you." Ik hou onschuldig mijn handen in de lucht.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Is het te cliché? Is het nog wel leuk??????

Xxx 🎉❤️

Lucas.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu