Lucas Hale
Ik kom aan op het schoolplein, en word meteen omsingeld door een stel meiden. "Hey, Lucas! Ga je vanavond mee met mij naar het schoolfeest?" Ze wiebelt met haar wenkbrauwen. "Nee, ik heb al iemand." Ik grijns en stap op Lucy af. "Wat dacht je van jij en ik? Vanavond het schoolfeest?" Ze kijkt me aan, alsof ik ineens uit de lucht kom springen. "Uhh.. Nou, ik Uh." Stamelt ze. "Oké, dat is dan geregeld! Ik zie je vanavond." Ik loop met zelfvertrouwen de ingang van de school binnen.
"Zo wat heb jij opeens?" Matt komt naast me lopen, met zijn geschiedenis boek in zijn handen. "Ik ga naar het schoolfeest met Lucy!" Vertel ik opgewonden. "Zo, je lijkt wel een verliefd meisje zeg." Ik kijk hem raar aan, en gooi mijn jas in mijn kluisje. "Door haar word je een beetje een softie Luc." Ik schrik van zijn woorden, en draai me abrupt een kwartslag om. "Ik ben geen softie! Ik versier haar, neem haar, dump haar."
Toch? Dat was ik toch van plan met haar. Of ben ik echt een softie dankzij Lucy?
"Als jij het zegt Lucas, dan geloof ik je." Onze wegen splitsen elkaar, en Matt loopt naar Beeldende Kunst. Ik daarentegen heb nu Biologie, samen met Lucy.
Wtf man, ik denk ook echt alleen maar aan Lucy, misschien heeft Matt gelijk. Ik word een softie DOOR haar.
Ik stal het Bio lokaal binnen en neem plaats naast Bryan. "Jow. Heb jij het huiswerk gemaakt?" Ik schud mijn hoofd. "Jij wel dan?" Ik kijk hem afwachtend aan. "Nee, maar ik hoor nu pas dat ze werkboek controle gaat doen." Ik kijk op, en blader door mijn werkboek hoe ver ik ben. Ik heb niks gemaakt, fijn dus. "Fuck man, dat word nablijven."
Lucy stampt boos het lokaal binnen, ze scant het lokaal en bij mij blijven haar ogen hangen. "Jij!" Ze wijst me aan, en komt boos naar me toegelopen. "Volgens mij is je chick boos." Fluistert Bryan in mijn oor. Ik snap het niet, ik heb toch niks verkeerds gedaan.
"What the hell heb je met Nynke gedaan?!" Ik krijg een grijns van hier tót Tokio. "Gewoon, zoals dingen horen te gaan." Grinnik ik. "Je hebt haar aan het huilen gemaakt, nadat je haar hebt genomen heb je haar gedumpt!" Sist Lucy. "Ja, ze vond het anders wel erg gezellig. Ze noemen me niet voor niks The Badboy." Ik klap verveelt mijn werkboek weer dicht. "Je kan het schoolfeest vanavond wel vergeten! Niet denkend dat ik nog met jou ga!"
Ze geeft met haar vlakke hand een klap op mijn wang. Daarna loopt ze stampvoetend het lokaal uit.Auch. Die deed pijn.
"Je hebt het weer voor elkaar Lucas." Bryan schenkt me een knipoog. Ik laat een teleurstellende zucht horen, en kijk naar Mevrouw Blue die binnen komt lopen.
"Boeken openen op pagina 56. Ik ga vandaag jullie werkboeken controleren!" Vermoeid sla ik de pagina's om, uiteindelijk beland ik bij pagina 56. "Heeft iemand toevallig Lucy gezien?" Niemand durft antwoord te geven, ze zijn bang voor de reactie. "Nou, oke. Dat lijkt me duidelijk." Ze draait zich om, en schrijft groot op het bord
Beweging in de natuur
Lynn zit twee plekken voor mij, ik scheur een stukje papier af van mijn werkboek en schrijf erop:
Wil je vanavond naar het schoolfeest met mij? XIk gooi het propje op haar tafel. Ze leest het en kijkt naar mij, ze gooit het papiertje terug. Er staat groot opgeschreven Ja! Ik geef haar nog een knipoog, en focus me daarna weer op de les.
"Gast? Waar ben jij mee bezig. Alleen omdat je Lucy niet kan krijgen ga je naar Lynn?" Ik schud mijn hoofd. "Ik ben nog lang niet klaar met Lucy, pas als ik haar heb gehad laat ik haar met rust." "Zo ken ik je weer," grijns Bryan.Again een update! Yeah!
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Comment graag!
En stemmenBedankt xx.
JE LEEST
Lucas.
Roman d'amourNormaal worden de Badboy boeken altijd vanuit het oog van de Goodgirl geschreven. Dit boek is anders, hier word alles vanuit de Badboy geschreven. Het volgende deel van het boek, deel 2 word dan vanuit de Goodgirl geschreven. GEEN CLICHÉ. - Lucas Ha...