Lucas Hale
Ik sta gefrustreerd met een stuk of 10 tallen tassen in mijn handen. Lucy heeft zoveel gekocht, ik ben blijkbaar de pak ezel. "Ben je nou eindelijk klaar? Dan kunnen we wat eten." Een diepe zicht verlaat mijn mond. "Wacht nog heel even!" Grinnikt ze. Ze loopt ervandoor met een shirtje in haar handen, op weg naar de kleedkamers.
Ik neem plaats op een van de bankjes die tegenover de kleedkamers staan. Over een half uur moeten we ons weer verzamelen bij de bus en gaan we naar huis. "Staat dit oké?" Lucy schuift het gordijn opzij en kijkt me twijfelend aan.
Ze heeft een croptop aan tot met boven haar navel. Op de croptop staat een tekst met it's not your babe. Haar lichaam is zo mooi, mijn mond zakt een stukje open. "Hallo? Aarde aan Lucas!" Grinnikt ze. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, en kijk haar aan.
"Ja, heel mooi." Zeg ik afwezig. Ze knikt en verdwijnt weer in het pashokje."Dude, bijna klaar?" Matt ploft naast me neer op het bankje. "Ja, volgens mij wel. Moet je aan Lucy vragen." Hij knikt, en loopt naar Nynke.
"Ik ben klaar!" Giert Lucy. "Eindelijk." Grinnik ik. Lucy rolt met haar ogen en loopt naar de kassa.
"Hier hou vast! Ik wil nog een foto met Annebel en Nynke." Ze drukt de tas in mijn handen, en rent samen met Annebel en Nynke naar de fontein op het plein.
"Kun jij er een van ons maken?" Vraagt Annebel zwoel aan Jake. Hij knikt en neemt de telefoon beet.Ik grinnik om mijn plan, ik zet de tassen naast Mike neer die te wachten staat tot ze klaar zijn met de foto maken. Hij kijkt mij met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik ren naar Lucy, en pak haar in bride-style op.
"Wat doe je nou?! We waren bezig met een foto." Sist ze. Ik grinnik, en gooi haar in de fontein. Jake, Matt en Mike proesten het uit van het lachen. Nynke kijkt me geschrokken aan.
Annebel helpt Lucy overeind."Lucas!" Gromt ze. Ze komt met druipende kleren op me afgestormd. Ik grinnik en verschuil me als een kleuter achter Bryan. "Kom eens," Lucy staat met open armen te glimlachen. "Wat is er?" Heel voorzichtig loop ik naar haar toe en kijk haar vragend aan. "KNUFFEL!" Lucy springt in mijn armen. Haar natte kleren gaan over op mijne en ik voel mijn shirt aan mijn buik plakken.
Ze laat zich na een minuut los en kijkt me grijnzend aan. "Je bent een beetje nat." Ze wijst naar mijn lichaam. "Joh." Mompel ik. Ze kijkt naar mijn buik, nu pas valt het mij op. Mijn shirt doorschijnt waardoor je mijn sixpack ziet. "Is het leuk?" Vraag ik geamuseerd "Wat?" Vraagt ze nog steeds starend naar mijn buik. "Mijn sixpack," grinnik ik. Haar ogen flitsen binnen 1 seconde naar de mijne. "Ik weet niet waar je het over hebt." Mompelt ze met rode wangen.
Ik trek mijn shirt uit, want dat plakken daar houd ik ook niet van.
Lucy kijkt me met gesperde ogen aan, en bekijkt mijn buik.Jake en Annebel staan te zoenen bij de fontein. Matt is een nummer aan het fixen van een of ander meisje. Bryan is ondertussen samen met Mike naar de bus gelopen. "Zullen we maar naar de bus gaan?" Stamelt Lucy terwijl ze wat vuil onder haar nagels vandaan haalt.
"Ja," ik til haar in een simpele beweging op en zet haar op mijn nek. Ze kraamt nog een 'woah' uit maar verder houd ze zich stil.Ze speelt met mijn haren, waardoor ik rillingen over mijn hele lichaam krijg. Als we bij de bus aankomen kijken mensen ons aan, het kan mij niet schelen.
"Wat doet die slet op je nek?" Sist Lynn. Ik kijk haar boos aan. Lucy is geen slet. "Hà! Grappig. Maar jij zit niet op mijn nek hoor, dus ik weet niet waar je het over hebt." Ik hoor Lucy zachtjes lachen.
"Leuk. Maar ik ben geen slet!" Ze loopt stampvoetend weg, en sluit zich bij haar vriendinnen groep aan. Eigenlijk allemaal sletjes dus."Zullen we alvast in de bus gaan?" Ik knik en zet Lucy voorzichtig op de grond. Ze glimlacht lief naar me en stapt de bus in.
YEAH update.
Sorry voor dat ik al tijdje niet heb geupdated maar dat kwam omdat ik bezig was met mijn andere boeken en met school......
Thnx voor de Vote's en comments
JE LEEST
Lucas.
Lãng mạnNormaal worden de Badboy boeken altijd vanuit het oog van de Goodgirl geschreven. Dit boek is anders, hier word alles vanuit de Badboy geschreven. Het volgende deel van het boek, deel 2 word dan vanuit de Goodgirl geschreven. GEEN CLICHÉ. - Lucas Ha...