16.

256 18 1
                                    


-Claraa.. a şoptit el încet.

-Andy, sunt aici, lîngă tine.

-Ce s-a întîmplat? Unde mă aflu?

-Nu contează, iubitule. Contează că e totul bine, acum. Odihneşte-te, eu nu plec nicăieri, voi fi lîngă tine, okay?

-Te iubesc, mi-a zis zîmbindu-mi dulce, chiar dacă probabil avea dureri de la vînătăile de pe obraji.

-Şi eu, apropiindu-mă şi sărutîndu-l pe buze.

Stăteam pe scaun şi eram fericită că el era viu, că el care înseamnă totul pentru mine respiră şi mă iubeşte.

I-am promis că nu îl las, dar am plecat în camera mea să nu apară probleme.

Am ieşit şi cînd am ajuns în cameră, fiind obosită m-am culcat în pat şi..adormisem.

M-au trezit nişte voci cunoscute.. Amdeschis ochii şi.. mi-am văzut familia.

-Draga mea, te-ai trezit, cum te simţi? Ce s-a întîmplat? De ce eşti aşa palidă?

-Sunt okay, mamă, stai liniştită.

Era şi surioara lîngă mine, cu ochii trişti.

-Doctorul a spus că atunci cînd vei fi bine, vei putea pleca acasă, a spus tata.

-Eu sunt bine, spunînd asta repede şi sculîndu-mă în picioare.

-Precis?

-Daa.

-Bine, merg să vorbesc dacă e posibil chiar azi să te externeze.

Toţi 3 au plecat, iar eu am rămas singură şi mă schimbasem în hainele curate aduse de mama.

Şi doar m-am schimbat că intră tata, zicîndu-mi:

-Claraa, mergi acasă, hai pregăteşte-te!

-Sunt gata, dar voi plecaţi, eu o să vă ajung.

Am plecat în camera lui Andy, iar el a auzit uşa şi s-a trezit. Se simşea mult mai bine, vedeam asta.

-Bună dimineaţaaaa, Andy.

-Nu ştiu la cît e de bună, scumpo.

-Ahh, nu fii aşa de rău, eu plec astăzi acasă. O să vin mai tirziu pela tine, okay?

-Da, da, sigur, dar aş vrea să fur un sărut de la tine şi o mică îmbrăţişare, mă vor vindeca puţin.

M-am apropiat şi mi-am apăsat buzele pe ale lui, sărutîndu-ne cîteva secunde. Apoi l-am îmbrăţişat.

Am ieşit şi am plecat spre maşină.



Andy, a mai stat cîteva zile, dar din cauza Clarei, care stătea aproape toată ziua lîngă el, se simţea mai bine, şi repede l-au externat din spital. Părinţii Clarei au făcut cunoştinţă cu Andy. Erau mulţumiţi şi au văzut că e băiat de treabă. Totul a revenit la cum era înainte. Andy şi Clara se iubeau enorm de mult şi nu încetau să petreacă fiecare zi împreună.

Sad SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum