Kini Jimin dan Hwayoon sudah menjadi tunang.Eomma dan Appa Jimin dan Hwayoon sibuk berbincang pasal majlis perkahwinan mereka itu.
"Wuoo..Seriously kau buat aku jeles lah"
Kata Areun.Hwayoon sudah jemu mendengar perkataan 'jeles' itu selama dia sudah bertunang dengan Jimin,Areun asyik mengeluarkan perkataan 'jeles'.
"Hoi..Asyik jeles jeles jer..Kalau nak cari lah jodoh"
Kata Hwayoon sambil menghirup air yg dibelinya di Cafe 'universiti' mereka memandangkan masa rehat.
"Hrmm..Siapa lah nak dekat aku ni.Aku dah lah ganas tak cantik pulak tu".
Areun membuat drama kelihatan Hwayoon yg sedang menikmati minuman itu hnya memandang Areun dengan mata ke atas.
"Jin kau tak nak?hensem apa dia?"
Dengar sahaja nama Jin, muka Areun berubah.
"Hensem tu hensem lah tapi kitorang ni bukan macam kawan dah tapi musuh"
Hwayoon menggeleng gelengkan kepalanya.
"Aku harap suatu hari nanti jodoh kau dengan si Jin"
Areun membesarkan matanya.Mana tak nya lelaki yg bernama Jin itu dianggapnya sbagai musuh bukan kawan kerana asyik bergaduh tak tentu tempat.
"Eeeeeeeeeee!"
Areun menghentakkan kakinya.Hwayoon ketawa.Baru belajar huruf ' E' ke -_-||
"Eleh.kau cayalah suatu hari nanti korang ada perasaan sesama sendiri jugak tu"
"Wey.Kau ni kalau minta pun jangan kat dia.Kat orang lain la!"
Areun mencebik.Hwayoon menjelirkan lidah ke arah Areun.Heh potong nanti lidah tu!
"Hai guys!"
Seseorang menyapa mereka dri belakang.Mereka melihat orang itu.Areun membuat muka tidak puas hati.Hwayoon hanya senyum.Ternyata Jin dan Jimin.Lalu mereka berdua duduk di tempat dimana Areun dan Hwayoon duduk.
"Heh kau lagi!"
Areun menjeling Jin.
"Kenapa?tak puas hati ha!"
Jin menambahkan lagi perasaan geram terhadap Areun.Areun menggenggam penumbuknya mahu sahaja dia menumbuk Jin disana.
"Hei hei calm down..Jangan macam ni..korang tak pernah berbaik.Cubalah satu hari tak bergaduh"
Kata Jimin sambil menggeleng gelengkan kepalanya kerana melihat telatah Jin dan Areun.
"Hahaha..kan..Baik aku jodohkan korang dua padan muka ha"
Kata Hwayoon suara nya agak kecil tapi boleh didengari oleh Jin dan Areun.
"Apa kau cakap tdi ?"
Areun memandang tajam kearah Hwayoon.
"Nak kena tumbuk ha?"
Kata Jin smbil menunjukkan penumbuknya di depan muka Hwayoon.Hwayoon menelan air liur takut dia pula kena lepas ni.
"Eh kau!don't you dare touch my fiance"
Kata Jimin smbil menjauhkan tangan Jin dri muka Hwayoon jauh.Hwayoon terkejut dengan kata kata Jimin.Hwayoon memandang muka Jimin.Jimin menghadiahkan eyesmile nya kearah Hwayoon.//psst..melting author dibuatnya ~>_<~//
"Kenapa pelik semacam mamat ni?"
Gumam Hwayoon sendirian.Ya memang betul pelik.Semenjak mereka bertunang Jimin sangat baik kepada Hwayoon.Caring terhadap Hwayoon.Hwayoon hanya membuat muka pelik shajo.
YOU ARE READING
[C]❥ Our True Love : PJM
Storie d'amore➸ "Unnie , Janji dengan saeng , Unnie kahwin dengan Jimin sebab saeng nak tengok Unnie dengan dia happy " ➸ " But why unnie kahwin dengan dia ? Dia langsung tak ada perasaan cinta dekat unnie" ➸ "unnie jebalyo, ini permintaan terakhir dari saeng seb...