Chp 9

570 47 0
                                    

Sorry kalau author lambat publish this part..Apa yg author tulis ni harap readers sekalian faham.
------------

Aku hanya melihat junior perempuan itu.

"Eh surat dan coklat ni untuk saya?"Jimin menunjukkan dirinya.Aku nampak junior itu mengangguk.Dalam hati aku ni sudah fikir lain adakah junior ni minat akan Jimin?

"Tapi kenapa bagi surat dengn coklat ni?"Jimin bertanya lagi kepada junior itu.Junior tu nampaknya pipinya merah.

"Se..sebab saya minat dengan sunbae.."Okay ni aku terkejut perempuan tu minat akan Jimin lah ye..Ok sabar Hwayoon.

"Erk..erk..mianhae sunbae sekalian syaa pergi dulu sorry sebab mengacau annyeong"Junior itu menunduk lalu pergi dari tempat kami dengan cepat.

End pov.

"Wah tak sangka kau ada secret admire ha Jimin"Jin menepuk bahu Jimin berkali kali manakala Jimin yg disebelah Jin pipinya merah bak tomato.

"Aku tak sempat nak tanya siapa nama junior tu"Jimin tersengih kambing

"Eh Jimin sedar sikit isteri kau ada kat depan mata kau"potong pula Areun.Jimin yg tengah angau tersentap akan percakapan Areun.Hwayoon hanya tersenyum pahit.

"Dah la jom kita masuk kelas"Hwayoon bangun dari kerusinya terus meninggalkan mereka di meja itu.Mereka bertiga terutamanya Areun faham kenapa dngn Hwayoon.

××××××××××××

Malam

Jimin Pov

Selepas sahaja aku mandi dan memakai baju aku terus landing(?) Diatas katil dan memandang siling biliku.

"Sebab saya minat dengan sunbae"

Oh ya junior tu baru aku ingat.Lantas aku mencapai beg ku dan mengambil sepucuk surat dan juga coklat itu.Aku terus membuka sampul surat itu dan membacanya.

To:Jimin sunbaenim

Hai Sunbaenim Ahn MinJung imnida^^..Sbenarnya Min nak bagitau sunbaenim something .Sebenarnya Min dah lama suka dekat Sunbae.Sejak Min stalk Sunbae masa pertama masuk kolej sampai sekrang Min dan tahu macam mana perangai sunbae.Sunbae baik dan caring orangnya.Min tak sanggup nak luah kan isi hati Min dekat sunbae face to face tu sebab nya Min bagi surat dekat sunbae..Hehe..btw coklat tu untuk sunbae tau jangan lupa makan!Bye sunbae!

From:Ahn MinJung^^

MinJung suka dekat aku?Ok ni buat aku terbatuk..Tak sangka pulak ada yg suka kat aku.Tapi aku teringatkan Hwayoon di sekolah tadi senyap aje tak bercakap langsung dalam kereta pun sama.Tak kan lah dia jealous kot?hrmm..

Tok tok tok!

Aku terdengar bunyi ketukan pintu dibilikku aku lantas berdiri dan menuju ke pintu.Terus aku menguak pintu dan terpampang(?)lah muka Hwayoon di hadapan ku.

"Jimin makan malam dah siap..Awak pergi turunlah makan"Aku nampak muka Hwayoon muram sahaja macam di sekolah tadi.

"Erm..Nae..awak dah makan ke?"Dia hanya menggelengkan kepalanya.

"Dah jum kita makan sama sama"lantas aku meraih tangan Hwayoon untuk pergi ke dapur makan malam bersama sama.Tapi dia melepaskan tangannya dari tanganku.

"Tak apalah Jimin awak makanlah saya tak ada selera..Saya masuk bilik dulu"Hwayoon terus meninggalkan ku dan masuk ke dalam bilik.Macam ada yg tak kena je.

Hurmm..makan sorang lah aku malam ni..huhu.

|••••••••|

Esok paginya aku bersiap siap untuk pergi ke kolej dan aku keluar dari biliku dan terus pergi ke bilik Hwayoon.

[C]❥ Our True Love : PJMWhere stories live. Discover now