Kini HwaYoon dan Jimin mula menerima hubungan antara satu sama lain.HwaYoon berada di kubur adiknya bersama Jimin setelah Kian lamanya dia tidak menjenguk kubur adiknya.
"Saeng ah..Saeng sihat tak?Unnie kat sini sihat je.."Hwayoon meletakkan sekuntum bunga ros diatas tanah kubur adiknya.
"Umji sshi..Oppa rindukan awak..Oppa dekat sini pun sihat jugak"Jimin yg berada di belakang Hwayoon terus maju kehadapan melihat kubur Yeochinnya sambil memeluk bahu Hwayoon.
"Omma dengan Appa pun sihat jugak.."
"Skrng ni Unnie dengn Jimin dah bahagia..Gomawo Saeng sebab pilihkan Jimin utk unnie"Dilihat kubur adiknya itu.Air mata Hwayoon mula menitis.
"Dan..Rantai skrng yg unnie pakai ni unnie akan jaga baik baik..Ni adalah rantai paling berharga untuk unnie"Hwayoon mula menangis teresak esak.Jimin yg sedang memeluk bahu Hwayoon sedar akan tangisan HwaYoon.Jimin mengusap usap lembut dibelakang Hwayoon agar Hwayoon tenang.
"Chagi..jangan lah nangis..Chagi kena terima semua ni..Umji dah pergi"
"Hrmm"Hwayoon mengangguk.Jimin mencium dahi Hwayoon dengan penuh perasaan.
"Umji sshi..Oppa dengan Unnie pergi dulu ya"Jimin dan Hwayoon mula melangkah pergi dri kbur Umji.Tetapi Jimin tidak berganjak lagi.Hwayoon terus memandang Jimin.
"Waeyo oppa?"
"Gelang ni."Jimin mengeluarkan gelang dari poket seluar nya.
"Oppa akan simpan gelang yg Umji buat utk oppa"Jimin melihat kubur Umji.Jimin tersenyum pahit.
"Kajja"Jimin meraih tangan Hwayoon pergi dri kubur adiknya.
"Goodbye Saeng"
"Hai Areun..!Jin!"Sapa Hwayoon dan Jimin serentak setelah mereka berjumpa jin dan Areun di cafe.
"Wah wah..Suami isteri dah sampai"Areun tersenyum smbil ketawa kecil.
"Menyakat jer kerja kau kan Areun"Hwayoon memandang Areun.
"Hehehe..Duduk lah tak kan nak berdiri"Areun Tersenyum sengih.
"So?macam mana dengan camping korang haritu?"Kini Jimin mula membuka suaranya bertanya kepada dua rakannya itu.
"Best gila!dekat camping tu ada macam macam aktiviti..Paling best bila main flying fox"(author tak pandai eja lalala)
"Wah untung ler dapat pergi camping tu orang kat sini terperap jer kat rumah masa cuti"Kata Hwayoon sambil memandang Jimin dngn perasaan tdk puas hati.
"Ish..Bukannya oppa tak bagi lah..Oppa takut kalau Chagi cedera ke apa ke"Kata Jimin sambil dia mendekatkan mukanya kearah Hwayoon.Mereka bersemuka.
"Hrm yelaa"Hwayoon acah merajuk.
"Eee..korang ni tak hbis nak romantik kan Jin? "Kata Areun berada di sebelah Hwayoon.Jin pula hnya mengangguk mengiyakan.
"Tak apa kita pun boleh buat jugak Areun"Kata Jin serius.Areun pula membulatkan matanya terkejut.
"Apa maksud kau Jin?"Tanya Areun berkedut seribu dibuatnya.
"Ah..nevermind"Kata Jin.Areun mengeluh
"Lah jangan lah merajuk"Jimin cuba memujuk Hwayoon yg tngh merjuk itu.
"Hrmphh"Hwayoon menjeling Jimin.
"Ok ok..Oppa janji nanti oppa bawa Chagi pergi Paris?"Dengar shj Paris Hwayoon terus memalingkan(?)Mukanya kehadapan Jimin.Mata nya berkelip kelip.
"Betul ni oppa?Janji?"Tanya Hwayoon smbil tersenyum.
"Ye oppa janji..Nanti oppa bgitau kat omma Nae?"Kata Jimin tersenyum smbil dia mencuit manja hidung Hwayoon.
"Hrmm dah mula dah"Kata Areun.Jin dan Areun dr tdi hnya melihat adegan dua pasangan yg terlampau sweet itu.
"Kalau jealous cari lah namjachingu Areun.."Kata Hwayoon tersengih sejurus itu dia melihat jin.Areun yg berada di sebelahnya mencubit tngn hwayoon.
"Yah appayo!"Hwayoon menggosok tangannya yg dicubit oleh Areun.
"Padan muka"Sempat lagi Areun menjelir lidah.Jimin dan Jin menggeleng gelengkan kepala mereka melihat telatah Hwayoon dan Areun.
Menangis hati ini~~~~T_T..Kenapa Jimin author pendek.?Kekekeke..bye.
YOU ARE READING
[C]❥ Our True Love : PJM
Storie d'amore➸ "Unnie , Janji dengan saeng , Unnie kahwin dengan Jimin sebab saeng nak tengok Unnie dengan dia happy " ➸ " But why unnie kahwin dengan dia ? Dia langsung tak ada perasaan cinta dekat unnie" ➸ "unnie jebalyo, ini permintaan terakhir dari saeng seb...