Chp 6

542 42 0
                                    

Areun yg sedang berjalan di taman yg gelap yg dicahaya oleh lampu lampu malam di taman itu.Sambil juga dia menyumpah seranah Jin kerana hal tdi.

"Tu baru penumbuk kena kat hidung kau.Belum lagi tendangan aku ni",

Kata Areun tidak puas hati smbil dia menyepak batu di setiap perjalanan di taman itu.

Sedang dia berjalan jalan dia ternampak Pasangan tengah berjalan sambil berpegangan tangan.Bila sahaja Areun melihat nya terus mukanya berubah menjadi muram.

"Bila lah aku nak jadi macam dorang?Orang lain happy ada namjachingu.Aku je seorang diri tak berpunya..huhh"

Areun mengeluh.Dia mahu juga ingin menjadi seperti pasangan itu.

Dia menyepak lagi batu yg sederhana besar itu sampailah batu itu terkena seseorang.

"Aduhh!siapa yg sepak batu sampai kena kaki aku ni!"

••••••••••••

"Haih bosan nya kat rumah ni bagus aku keluar jap"

Kata seseorang.lalu dia keluar dari biliknya dan terus menuju ke pintu rumahnya.

"Hurmm..rasa bersalah pula aku kat dia tadi..Mesti dia tengah sakit hati..Mcm mna erk nak minta maaf kat dia.",

Katanya smbil dia pergi ke sesuatu tempat.Dia hanya berjalan sambil tangannya di dalam kocek seluarnya.

"Pasal kau juga kan cari pasal kat dia kan dah kena penumbuk kat hidung..Sakit gila.menangis tak berlagu aku dibuatnya"

Katanya lagi sambil dia memegang hidungnya yang ditumbuk itu.

"Aduhh!siapa yg sepak batu sampai kena kaki aku ni!"

Katanya kesakitan dia melihat batu yg sederhana besar itu terkena kakinya.Kemudian dipandang orang yg menyepak batu kearah nya tadi.

Dia melihat seorang perempuan yg juga tengah memandangnya.Prempuan itu seperti dia kenal.Dia menggosok gosok matanya agar dpt dilihat dengan jelas.

Dia terkejut.

"WOii kau?!"

Jeritnya lagi.

•••••••••••••

"Woiii kau!!"

Areun terkejut.

"Aduh kenapa lah salah sepak !sepatutnya aku sepak tempat lain tadi!"

Areun menggigit bibir.Dia terus datang kearah empunya suara itu.

"Mianhae mianhae encik saya tak sengaja"

Sampai sahaja disana Areun terus menundukkan kepalanya berkali kali agar orang itu memaafkannya.Dia tidak tahu pun siapa dia sepaknya tadi.

"A..Areun?"

Kata orang itu.Dia memberhentikan drpd menundukkan kepalanya.Lantas dia memandang orang itu.

"KAU!!!!!"

Jerit Areun hingga anak tekak nya pun boleh tercabut keluar dari mulutnya.Orang itu hanya menutup telinga akibat bingit dengan jeritan Areun itu.

"Weh agak agaklah sampai nak pecahkan gegendang telinga aku weh"

Orang itu menggosokkan telinga nya berkali kali.

"Kau buat apa sini ha Kim seok Jin?!"

"Jalan jalan lah tak sangka terserempak dengan kau lagi kat sini"

"Haah tak sangka kan"

Kata Areun sambil dia menjeling Jin lalu dia meninggalkan Jin berseorangan di sana.

[C]❥ Our True Love : PJMWhere stories live. Discover now