ALL
Gdy tylko zdjęcie zdołało wysunąć się z mojego starego, dobrego polaroida z twarzy Śnieżki znikł tak uwielbiany przeze mnie uśmiech, w jej oczach nie było już radości, w sumie to pierwszy raz były one bez emocji...takie puste....
To działo się tak szybko, nagle Śnieżka zrobiła się aż czerwona ze złości, a jej oczy błądziły po pokoju najwidoczniej czegoś szukając. Złapała za zdjęcie i przedarła swój piękny uśmiech na dwie części... Czemu to zrobiła? Dlaczego jest taka zdenerwowana? Ta dziewczyna skrywa tyle tajemnic....Na pewno sporo czasu minie zanim poznam odpowiedzi na pytania zadane w momencie pierwszego spotkania...
ŚNIEŻKA
To działo się za szybko...zdjęcie, wściekłość,dwie części, smutek i zmieszanie All-a...ja na prawdę nie chciałam tego zrobić, w przypływie emocji wybiegłam z jego pokoju, domu i jak strzała wleciałam do lasu...szukałam schronienia, miejsca gdzie się przed nim schowam, schowam się przed jego zawiedzionym spojrzeniem. Słyszałam to...dźwięki, które w tym momencie były mi wrogie, kroki, których nie chciałam. On nie może mnie znać, nie może za mną podążać, nie może darzyć mnie sympatią, nie może mnie ko...nie, to nie możliwe, jedyne co zapewne do mnie czuje to żal i litość...
CZYTASZ
Bezduszna
RomanceJak czujesz się gdy stracisz duszę? TA DZIEWCZYNA już wie, że to ból przeszywający całe ciało...Czy poradzi sobie z tym wszystkim co ją otacza? Dowiedzcie się czytając "Bezduszną"