Uczucie: Strach, złość, zaufanie
Tydzień później wszyscy wiedzieli o trzech odkryciach Hermiony i Draco.
Zarówno chłopak jak i dziewczyna prosili McGonagall o dyskrecję. Nie uśmiechało im się tłumaczenie setkom zszokowanym uczniom, że owe odkrycia nie miały nic wspólnego ze współpracą, ale z czystym fartem. Mimo wszystko, pani dyrektor wywiązała się z obietnicy. A więc dlaczego wszyscy wiedzieli? Rozwiązanie było nadzwyczaj proste – była to sprawka sióstr Greengrass. Usłyszały one fragment rozmowy McGonagall z profesor Levis, która niegdyś zajmowała się podobnymi odkryciami. Później wszystko poszło jak z płatka. Greengrassówny powiedziały o nowinie Tracey Davids, Tracey przekazała to Romildzie Vane, Romilda zaraz poleciała z wiadomością do koleżanek z Ravenclawu, później Krukonki pobiegły do Puchonek i... Och...
Wszystko stało się tak szybko, że sama Hermiona nie spodziewała się takiego obrotu sytuacji. Rankiem wszystko było normalnie, wieczorem natomiast wszyscy zaczęli wytykać ją palcami, nie przejmując się tym, że dziewczyna wszystko widzi.
Zarówno szatynka jak i blondyn dowiedzieli się, o co wszystkim chodziło, w niedzielę rano, kiedy przeczytali w Proroku Codziennym artykuł z pierwszej strony.
Niezwykłe odkrycia w Hogwarcie!
Większość czarodziei zapewne słyszała o Pięciu Legendarnych Miejscach w Hogwarcie. Sześć lat temu zrobiło się głośno, kiedy Harry Potter – uczęszczający wówczas do klasy drugiej – odkrył Komnatę Tajemnic i tym samym uratował jedną z uczennic Hogwartu. Eksperci sądzili, że Komnata Tajemnic jest jedynym z Legendarnych Miejsc, które istniało naprawdę. Nic bardziej mylnego!
Okazało się również, że kolejne trzy z nich nie były wymyślone, ale faktycznie istnieją!
Wszystko zaczęło się na początku października, kiedy to w Zakazanym Lesie zaginęły dwie pierwszoklasistki. Prefekci Hogwartu zostali wysłani wtedy na ich poszukiwania. Wtedy przypadkowo – bądź też nie – została odkryta Szkółka Merlina. Została ona gruntownie przebadana przez specjalistów z Urzędu Odkryć Magicznych, którego szefową była ówczesna nauczycielka Transmutacji w Hogwarcie, Elizabeth Levis. Szkółka ma zostać otwarta w lipcu bieżącego roku, kiedy to zostanie wytyczona ścieżka prowadząca do niej oraz wszystkie zabytkowe rzeczy zostaną zabezpieczone odpowiednimi zaklęciami.
Podobnie ma się sprawa z Wyspą Zakochanych, okrytą w ubiegłe Boże Narodzenie i Wielką Biblioteką Założycieli Hogwartu odkrytą zaledwie tydzień temu! Badania na obu z nich są nadal w trakcie (zaklęcia chroniące Wyspę częściowo osłabiono, ale nadal potrzebna jest osoba zakochana, aby się na nią dostać) jednak już teraz wiadomo, że te miejsca są prawdziwe!
Wszyscy są zdziwieni takim obrotem sprawy. W ciągu niecałego roku odkryto trzy z pięciu Legendarnych Miejsc, których szukano całe tysiąclecie! Co ciekawe, wszystkie z nich odnalezione zostały przez jeden duet – Draco Malfoya i Hermionę Granger. Jak to się stało, że były Śmierciożerca i członek najstarszej czystokrwistej rodziny współpracuje z dziewczyną mugolskiego pochodzenia? Czy relacje między nimi poprawiły się aż za dobrze? Czyżby Malfoy zaczął tolerować mugolaków i nawet pokochał przyjaciółkę swojego szkolnego wroga? I czy rzeczywiście skrucha, którą okazał podczas procesu, była prawdziwa?
Oraz najważniejsze – czy wspólnie odkryją ostatnie z Legendarnych Miejsc – Drugą Stronę Jeziora? Miejmy nadzieję, że tak!
CZYTASZ
Zenit skrajnych uczuć | Dramione
FanfictionJakie znaczenie w życiu człowieka ma przypadek i spełnione marzenia? Odpowiedź na to pytanie poznaje Hermiona Granger - główna bohaterka opowiadania. Wraca do Hogwartu jako dziewczyna, która nadal czuje ogromny żal po stracie wielu bliskich jej osób...