Jsem Carol a je mi 16. Chodím do školy daleko od domova, takže přes týden bydlím v bytě s kamarádkou Andreou a domů se vracím jenom na víkendy. No, i když někdy ani to ne. Momentálně totiž nemám s rodiči moc kladné vztahy.
Andrea se vrací domů často i přes týden, jelikož to má kousek. Ale když má vlastní byt, který je k její škole blíž, proč ho nevyužít? Dostala ho k 15. narozeninám a já jsem u ní na pronájem, který mi platí rodiče. To že jí rodiče dali být o nich dost vypovídá. Ano, jsou jednoduše bohatí. Myslím, že její táta vlastní nějakou velkou firmu, ale nevím to jistě. Moc se o tom nebavíme, Andrea to nemá ráda.
Naším oblíbeným tématem ke konverzaci jsou drby. Každá sice chodíme na jinou školu, ale ty lidi vzájemně známe z barů a klubů a tak. Tam se vždycky s někým potkáme. Vím o jejich kamarádech všechno. Kdo s kým, kde, kdy a za kolik - no znáte to. Já toho ale nikdy moc nevím. Nechápu, jak Andrea všechno tohle zjišťuje, jak toho může vědět tolik! Ale i když já do diskuze moc nepřispívám, jsem zase vděčný posluchač.
Sem tam povídá i něco o sobě. Spala už s hodně klukama (občas si říkám, jestli neleze do kalhot každému, kterého uvidí), má dost zkušeností, ale já už taky nejsem neviňátko. Byť se mi zatím s nikým nijak zvlášť nelíbilo, tak jsem už párkrát do postele vlezla. Ale zase nelezu do postele s každým. A vůbec, se mnou by taky každý nešel.
Nejsem nijak hezká, ale k zahození taky nejsem. Jsem poměrně vysoká, ale ne zrovna nějak štíhlá. Prý je mě prostě jenom za co chytit, jak říká s oblibou Andrea. A mě se vlastně anorektičky nikdy nelíbily.
Vlasy jsem dřív ráda dost měnila. Spíš proto, že jsem měla zakázané si vlasy barvit, než proto, že by mě to bavilo. Potom, co jsem odjela z domu, jsem se v tom naprosto vyžívala. Prostě rodičům na truc. Ale teď už dělám jiné věci, takže jsem zůstala u kaštanově hnědé a vlasy jsem nechala růst už dlouho jenom tak. Teď sahají už do půlky zad.Oči mám hnědé, takové nevýrazné. Make-up taky moc nenosím. Jen řasenku, maximálně občas rtěnku. Nenávidím zmalované holky. Vypadají jako laciné děvky a tak já rozhodně vypadat nechci. Radši nevýrazná než být děvka.
~~~~~~~
A je tu nový příběh! Zatím jen takový začátek s popisem postavy, ale to se ještě rozjede, nebojte ;)
Předem díky za veškeré ohlasy :) Jsem vděčná za každou jednu hvězdičku a každý jeden komentář :) :*- Sonea
ČTEŠ
Věř mi...
RomanceCo se stane, když teprve šestnáctiletá Carol objeví svět, o kterém snila? Svět bolesti a slasti, vzrušení, vášně, oddanosti, chtíče a nejen toho. Bude však v tomto světě chtít zůstat? Bude ji jím mít kdo provést? A nebude ona sama chtít před vším ut...