Sâmbăta mă găseşte pe drumul înspre cafenea, de data aceasta singură. Nu pot să nu mă gândesc de ce fratele meu m-a întrebat: "Deci, cum sărbătoriţi ziua de mâine?" Ce zi este mâine? Probabil se referă la faptul că e ziua de după finala în care luptă Damian cu Ivanov pentru câştigarea titlului de "Cel mai bun luptător". Mă uit prin vitrina localului şi-l văd cufundat cu nasul într-o foaie cu pixul în mână.
Când am apărut prin preajmă, şi-a băgat hârtia în buzunar. Mă prefac că nu am văzut şi mă aşez în faţa sa. Rămân încă blocată asupra replicii lui Derek, dacă mâine chiar e o sărbătoare importantă? Ziua lui nu cred că este. Sunt sigură defapt.
-La ce te gândeşti atât de intens?
-E cumva mâine vreun eveniment despre care ar trebui să ştiu? Adică Derek m-a lăsat în ceaţă...
-Mâine este 14 februarie... Atât din câte ştiu...
Deci îşi bătea joc de mine, mă ironiza. Din nou lua în derâdere prietenia mea cu Damian. Am hotărât să nu-i mai dau atenţie şi să mă concentrez asupra discuţiei cu el, dar m-a apucat groaza cu privire la meciul din această seară. Am uitat să menţionez că Ivanov şi-a băgat oponentul din semifinale în comă?
***
Era momentul despărţirii, seara, iar eu eram şi mai emoţionată decât până atunci. Vroiam să-l fac într-un fel că va fi totul în regulă, dar nu o puteam face fără să mă dau de gol.
-Ce s-a întâmplat? În ultimul timp eşti aşa distrasă şi îngândurată...
-Nimic. Ai grijă de tine, ok?
-Ce vrei să zici cu asta?
-De obicei duminica te văd rânit din cauza motorului, cred că ar trebui să fi mai atent azi.
-Ok, spuse şi începu să râdă. Ne vedem mâine!
Am surâs doar slab şi am fugit în casă cât de repede am putut. M-am dus în cameră şi nu am mai ieşit de acolo până când nu arătam ca un bărbat cu o înălţime sub medie. Am stabilit că mă întâlnesc cu băieţii la 11:30 noaptea în sală pentru că ei vin direct de la serviciu.
***
-Banii la vedere! le spun celor doi când mă aşez între ei. Aţi adus banii pe care îi veţi pierde seara asta?
CITEȘTI
Fighting
ActionHope îşi doreşte o poveste de dragoste ca în cărţi. Însă ceea ce nu prevede este că nu toate cărţile sunt de dragoste, unele sunt şi de acţiune. "Fighting for me, Fighting for you, Fighting for us, Fighting for truth."