Epilog

610 51 0
                                    

Ies din piscină în clipa în care realizez că am rămas singură. Unde a plecat din nou? Îmi dau ochii peste cap și mă așez la umbra unuia din copacii ce protejau împrejurimile de razele puternice ale soarelui de vară. Damian apare cu un pahar uriaș de limonadă rece în mână pe care mi-l oferă.



Toată săptămâna trecută, Aaron și Derek ne-au înnebunit încercând să ne convingă cât de importantă este luna de miere în viața unui cuplu proaspăt căsătorit, indiferent de prezența copilului în familie. Cei doi s-au oferit voluntari să aibă grijă de cel mai mic membru al grupului, Dominic. Inițial, nici nu am vrut să le auzim propunerea, însă ni s-a ivit o nouă perspectivă.



Vecina noastră din partea dreaptă m-a rugat să am grijă o perioadă de vila sa luxoasă, spunându-mi că pot profita de absolut tot ce este în ea, inclusiv piscina. Atunci, eu cu Damian am acceptat ambele oferte, astfel că în momentul acesta suntem la câțiva metrii de casă petrecându-ne luna de miere și supraveghiind activitatea băiețior.



 -Iubito, vino până aici, mă cheamă soțul meu care stătea lipit de gard și zâmbea.



Mă duc numaidecât și observ doi ochi albaștrii mari care ne privesc prin gard. Dominic. Mă ridic și mă uit atent peste gard cum micuțul nostru merge de-a bușilea pe gazonul verde din curtea noastră. Damian sare gardul atent să nu-l vadă băieții și mi-l înmânează pe micuț, apoi sare și el din nou gardul.



-Să le dăm o lecție celor doi cum se supraveghează un copil!



Râd colorat când mă gândesc la cum vor reacționa cei doi, însă spre deosebire de mine, soțul meu ia atitudine și-i sună, însă nu înainte de a pune pe speaker.



-Aaron! Vă descurcați cu fiul nostru?



-Bineînțeles! Dominic este lângă noi! Trebuie să închid!



Mă uit și îl văd pe Aaron cum sare de pe fotoliul din sufragerie, urlă ceva spre fratele meu și încep grăbiți căutarea. Parcă știind ce se întâmplă, micuțul din brațele mele gângurește amuzat, în timp ce noi doi râdem de agitația bonelor lui.



-Ne-am ars! Ai vrut tu să te oferi voluntar! 



-Hei,  nu e vina mea că ești un unchi neglijent!



-Ba nu e adevărat! Sunt cel mai bun unchi din lume!



-Iubire, unde este cel mic? întreabă Kim sosită abia acum de la cumpărături.

FightingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum