Savurez și ultima gură din ciocolata caldă, la fel face și Damian cu ceaiul său de mentă, apoi ne ridicăm de la masa cafenelei noastre, plătim și mergem la mașină.
-Cred că ar fi mai bine să mergi tu înainte la Aaron, mai sunt 10 minute până la ora stabilită.
-De ce nu vi și tu? Cumpărăturile oricum sunt în mașină...
-Pentru că tu nu ți-ai luat medicamentele de exemplu, iar eu răspund de tine... Să nu crezi că nu am vorbit cu doctorul Carson!
-Bine, ai câștigat... Ne vedem acolo! Merg pe jos pentru că vreau puțin aer curat.
-Să nu faci vreo prostie!
-Vom fi cuminți! Să vii repede că am pentru tine o surpriză mare acolo!
În cinci minute apăs butonul soneriei din fața casei verzi a prietenului meu. Cea care îmi deschide ușa este Kim care mă sufocă într-o îmbrățișare călduroasă. Bruneta arată diferit de fata pe care o știam eu plină de viață și fericită. Derek este de vină probabil prin faptul că nu a luptat mai mult pentru relația lor.
-Hope, sunt o prietenă groaznică! Te-am abandonat la nevoie! Nu merit nici să te privesc în ochi!
Vreau să-i răspund, însă Aaron mă flecește de pieptul său într-o îmbrățișare mai puternică decât precedenta. Se uită la mine și mă trage după el în sufragerie, unde fratele meu stătea pe un fotoliu absent total. Privea podeaua în gol și nici nu părea să îmi fi sesizat prezența.
-Îmi pare rău Hope, dar trebuia să-l chem...
Îi pun mâna pe umăr semn de înțelegere și-l sărut pe obraz. Derek pare că m-a remarcat și că încearcă să-mi zică ceva, dar cuvintele sunt imposibil de legat. Se ridică și rămâne blocat în fața mea. Eu tremur pe dinăuntru, îmi fusese atât de dor de el încât nu știam de unde să încep.
-Îmi pare rău...
Atât mi-a trebuit. I-am sărit în brațe cu lacrimi în ochi și nu i-am mai dat drumul. Aaron ni s-a alăturat îmbrățișării și amândoi păreau că vor să-mi citească gândurile. Soneria răsuna în întreaga casă așa că Kim s-a simțit responsabilă să răspundă. Îmi focusez auzul și zâmbesc satisfăcută când aud un mic țipăt de șoc din partea prietenei mele. După cinci minute vocea lui Damian face ecou în sufragerie.
CITEȘTI
Fighting
ActionHope îşi doreşte o poveste de dragoste ca în cărţi. Însă ceea ce nu prevede este că nu toate cărţile sunt de dragoste, unele sunt şi de acţiune. "Fighting for me, Fighting for you, Fighting for us, Fighting for truth."