Sexy angel

113 5 2
                                    

Když jsem se probrala z transu a opojení s Harryho pohledu, zjistila jsem, že se znatelně ochladilo, a hlavně se nebe nad námi zlověstně zatáhlo. Otřásla jsem se zimou, přes to že jsem byla stále v Harryho náručí.

„Myslím, že bychom měli jít" ozval Harry, když vyděl jak se třesu „Asi začne co nevidět pršet, chci tě mít co nejdřív u sebe doma. Ještě mi musíš povědět, co se ti stalo Sophie, ale teď rychle do tepla" dořekl a vzal mi tašku a hodil si jí na jedno rameno a druhou rukou mě objal kolem ramen a vyrazily jsme k němu domů.

Připadal jsem si jak v pohádce. Před pár hodinami jsem neměla doslova nic, a teď tu kráčím vedle úžasného muže k němu, do ještě úžasnějšího domu. Co víc to může být, než pohádka. Třeba se mi to zdá a já se za chvilku probudím a zjistím, že to si jen můj mozek se mnou nehezky zahrává.

Že tu žádný můj anděl ze zelenýma očima není, že jsem zase sama na lavičce v parku (Soph proboha prober se, on je tady vedle tebe nehysterči, okřikla jsem sama sebe v duchu) Byla jsem zmatená. Ze sebe, z něho z toho všeho. Znovu jsem se otřásla, ale teď už spíš únavou a vypětím posledních hodin a Harry si mě ještě víc přitáhl k sobě.

Ne tak to se mi asi opravdu nezdá, když jsem mu položila ruku kolem pasu a opřela se o něj, protože moje nohy už vypovídali službu. Už jsme nebyli daleko od jeho domu. Harry mě vedl zadním vchodem, který ústil do úzké uličky, naštěstí nebyli nikde v dohledu žádné faninky ani fotografové tak jsme se bez úhony dostaly dovnitř.

Hned jak jsme vešly, obklopilo mě úžasné teplo a vůně kterou jsem nedokázala popsat (později jsem zjistila, že Harry miluje vonné svíčky) Harry odložil mou tašku s věcmi ke stěně a pomohl mi se svléknout z kabátu. Když ho uklidil do šatny, které jsem si při vstupu ani nevšimla, vzal mě za ruku a vedl mě dovnitř domu. Byl obrovský. Nestačila jsem vstřebávat ten luxus kolem sebe. Nikdy jsem nic takového na vlastní oči neviděla. Možná tak v nějakém časopise.

Můj mozek nestačil vstřebávat tolika informací, byla jsem hladová, unavená a hlavně, moje myšlenky mi zmateně rotovaly v hlavě. Měla jsem pocit, že se mi hlava z toho všeho rozskočí.

Chtěla jsem Harrymu říct, že si potřebuji nejdříve odpočinout, protože moje tělo už to nezvládá, ale najednou se mi zamotala hlava. Chtěla jsem se něčeho zachytit, ale to jsem nestihla. Jen jsem slyšela jak Harry volá mé jméno a pak mě obklopila tma...

Dream:

Jsem doma sedím u sebe v pokojíčku na posteli, táta sedí vedle mě a drží mě za ruku. Dívám se na něj a nic nechápu, můj otec pláče a já nevím proč, nic nechápu. 

„Sophie vím, že to bude hodně bolet ale chci, abys věděla, že jsem tu s tebou" mluví na mě a slzy mu tečou po tvářích. „Co bude bolet tati já tě nechápu, co se stalo a kde je máma?" zeptám se ho, protože stále nechápu důvod jeho slz. 

On mě zvedne a posadí si mě na klín a pevně mě obejme, stulím se mu do náručí stejně tak jako pokaždé když se něčeho bojím a on mě přijde utěšit. A pak pronese ty slova, díky kterým už nic nebude jako dřív. 

„Sophie zlatíčko maminka umřela, musíš být statečná".

End dream:

Probudím se z toho ošklivého snu, který mi připomene den, kdy se všechno v mém životě nadobro změnilo a rozhlédnu se kolem sebe. Jsem zmatená, tenhle pokoj neznám. Kde to jsem, a co tu dělám? Probleskne mi hlavou.

Najednou se ozve zvuk otvíraných dveří, posadím se a přitáhnu si deku více k tělu  pohlédnu tím směrem. A tam stojí on můj zelenooký anděl a já si najednou vzpomenu.

On mě včera zachránil, dovedl sem, do bezpečí a potom?... Potom už mám všechno jako v mlze. Z přemýšlení mě vytrhne jeho hlas.

„Dobré ráno šípková růženko" usměje se na mě Harry a mě se zastaví srdce, protože přejde pomalu k mé posteli a posadí se naproti mě. Zřejmě byl ve sprše, protože má na sobě jen tepláky, pod jejichž okrajem vykukuje lem boxerek. Jeho vlasy jsou ještě mokré a kolem krku má ručník. Teď teprve si všimnu jeho tetování, má je skoro po celém těle, bože je úžasný.

Na jeho obličeji se objeví líný úsměv a k tomu ty nádherné ďolíčky když zjistí, že si ho prohlížím. Rychle stočím pohled ke svým rukám a skloním hlavu aby nevyděl, jak se červenám. No co , jen jsem neměla moc možností vidět polonahého chlapa a ještě k tomu tak zatraceně sexy, tak mě jeho blízkost úplně vykolejila.

Slyšela jsem jeho tichý smích, a odvážila se zvednou hlavu a podívat se na něj. „Jak dlouho jsem spala Harry a co se stalo? Moc si toho nepamatuji" zeptám  se ho a snažím se mu dívat do oči a neprohlížet si ho (což jde ale hodně špatně).

„Zřejmě si byla opravdu vysílená Sophie, omdlela si. Myslím, že toho na tebe bylo ten den hodně" usměje se na mě tím svým sexy úsměvem (sakra Soph soustřeď se, okřiknu se) a pokračuje „Stačil jsem tě zachytit na poslední chvíli, jinak by to špatně dopadlo, Při nejhorším by sis nehezky natloukla a to bych nerad" natáhne se ke mě a pohladí mě po tváři, a mě po jeho doteku projede tělem mrazení. 

„Odnesl jsem tě sem a uložil, omlouvám se musel jsem tě svléknout, tedy alespoň džíny. Spala jsi skoro dvanáct hodin, nechtěl jsem tě budit. Potřebovala sis odpočinout" dořekl a zvedl se z postele.

„Půjdu udělat něco k jídlu, určitě už musíš mít velký hlad, nevím jestli jsi včera něco jedla. Až budeš chtít, přijď dolů, budu v kuchyni. Nechám ti teď trochu soukromí" usměje se na mě ještě jednou a odejde z pokoje, přičemž mě tam zanechá napospas mým zmateným myšlenkám a pocitům.


Aaaaa hurá. Tak jsem dnes zvládla, ještě další kapitolu MY ANGEL. Myslela, jsem že to nedám, ale nakonec to šlo samo :-) omlouvám se že je tak krátká, ale chci tomu dodat trochu napětí ☻ Tak přeju hezké počtení a děkuji předem za komenty a hvězdičky všem kdo je budou chtít dát. ♥♥♥ Díky, díky moc ☻

With love...♥♥♥

Nathalii...

MY ANGEL (Harry Styles)    *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat