Sedím na podlaze tanečního sálu a v tureckém sedu a nechám kolem sebe proudit hudbu která se line z reproduktorů. Moje tělo se postupně uvolňuje a já nechám své myšlenky volně plynout. Je tak uklidňující být opět tady a nechat se hýčkat hudbou, která vás doslova zve k pohybu. Ale dnes ještě ne. Dnes budu zatím relaxovat.
Nebyla jsem tu od minulého týdne, jelikož toho mám nyní ve škole strašně moc a trochu nestíhám. Až dnes mám první volné odpoledne. Zavřu oči a vzpomínám na to co se stalo za ten měsíc od té události s Niallem. Vše se naštěstí urovnalo a navíc vypadá to, že se nám Niall konečně zamiloval. Musím se usmát, protože je to jak jinak zase asi díky mě Skypu a Harrymu a našemu rozhovoru který se uskutečnil před dvěma týdny.
*Před dvěma týdny*
„Lucy pohni Thomas už na nás čeká, nechci nechat Harryho čekat. Je to po týdnu poprvé co ho dostanu na Skyp" popoháním Lucy mojí kolegyni z kurzu a taky momentálně jedinou kamarádku v dosahu jelikož El s Daniell jsou pracovně pryč a skoro se nevidíme ani neslyšíme.
Lucy je bezva holka, nějak se s lidmi v kurzu moc nestýkám, prohodíme pár slov ve třídě během vyučování, ale jinak nic. Ne že bych si s nimi nerozuměla jsou to fajn lidi vesměs v mém věku, ale jak víte nerada navazuji vztahy s jinými lidmi.
Lucy je asi jediná s kým jsem si tak nějak padl do oka hned od začátku, a teď už vím proč. Ona miluje Nando's ne ona ho doslova zbožňuje a tolik mi připomíná Nialla. Proto se mi s ní tak dobře povídá a je lehké být v její přítomnosti. A ona mě bere taky normálně. Sice byla nejdřív trochu v šoku z toho kdo momentálně jsem, ale zvykla si na fotografy kteří jsou mi občas v patách a moc to neřeší. Je to prostě normál děvče z Londýna. No toď asi vše o naší Lucy.
„Promiň zapomněla jsem si podklady pro ten projekt na anglinu. Musíme se do toho pustit máme na to jen týden" oznamuje mi Lucy a já jen protočím oči. Už takhle toho máme nad hlavu, každý učitel chce do příštího týdne mít něco hotového. V posledních dnech nemám ani čas na to jít do studia. Jsme zahrabaný v učení.
„Jo jasně, stejně tak děják, biologie a co ještě jo francouština. Nikdy jsem nebyla na jazyky a tohle mi dává opravdu zabrat" obracím se na ní z předního sedadla, když se konečně dostaneme do auta a pozdravíme Thomase, který s námi vyráží směr domov.
„Neboj s tou ti pomůžu, náhodou neříkala jsi že Harry umí francouzky, třeba by ti mohl pomoct on" uculí se na mě a všichni včetně Thomase vyprskneme smíchy. Ne že by to vyznělo jako dvojsmysl. Podívám se zpět na Lucy a vidím ten její šibalský úsměv. No prostě Lucy, je s ní sranda to musím uznat.
„Jo to umí, jenže já se před ním stydím, protože francouština mi opravdu nejde. Nemám na to buňky" zašklebím se na ni když mě vyruší zvonící telefon. Zpráva od Harryho.
Harry: Miláčku na ten Skyp se opozdím protáhl se nám jeden rozhovor. Tak máš asi hodinu čas. Moc se těším miluji tě H.
Já: Ok lásko to je fajn máme toho hodně do školy tak s tím trochu pohneme. Taky se moc těším. Miluji tě S.
Odepíšu mu a zprávu odešlu. Přetlumočím těm dvěma Harryho zprávu a pohodlně se usadím než dorazíme do vily před kterou je dneska kupodivu klid.
ČTEŠ
MY ANGEL (Harry Styles) *POZASTAVENO*
FanfictionON... Můj zelenooký anděl. MY ANGEL.... "Proč, proč by jsi mi měl pomáhat?" zeptám se ho a vytrhnu svou ruku z jeho sevření. Podívá se na mě svýma zelenýma očima a usměje se. "A proč ne, cítím to tak. Cítím, že jsem právě našel svého anděla. Nemohu...