A jsem tu po dnešním opětovném náročném dni. Ale dnešní den je pro mě jak náročný tak naplněný radostí, dnes konečně opět uvidím po měsících samoty svého zelenookého prince. Rozhodla jsem se mu prozradit své malé tajemství, Thomas navede kluky rovnou sem, aby Harry nevyšiloval, když mě nenajde doma.
Tanec a studio pro mě za těch pár týdnů začalo být jako droga. Utíkám sem, pokaždé když se cítím sama a nevydržím ve vile, kde je bez něho takové šílené ticho a prázdno. To samé dnes, i když dnes spíše z toho důvodu že nám zbývají tři týdny do závěrečných zkoušek a na mě to všechno začíná dopadat.
Myslím, že kdybych neměla Lucy (která je tu momentálně se mnou) a Thomase, asi bych to bez Harryho nedala. Moje láska k němu, je každý den silnější a silnější, až mě to samotnou zaráží nakolik mi Harry a city k němu změnily život.
Postavím se do prostředka sálu a dám znamení Lucy aby mi pustila hudbu. Jakmile slyším první tony skladby mé tělo se uvolní, a moje smysly pohltí rytmus hudby. Někdy v polovině skladby když mě kroky tance přenesou na druhý konec sálu a já jsem otočená zády k Lucy a ke vstupním dveřím se to stane.
Je to jako bychom byli propojení, projedeme mi tělem mrazení a já cítím jeho pohled na svých zádech. Usměju se a pokračuji dál v tanci. Moje oči se při obratu na pár vteřin spojí s těmi zelenými studánkami a já se usměji. Vidím, že chce něco říct, ale Lucy ho zarazí a vede kluky k pohovce v rohu místnosti. Ona ví že není dobré mě rušit, dokud choreografii nedokončím.
Po celou dobu cítím pohledy všech a občas je zahlédnu i v zrcadle, ale spíš se soustředím na kroky. Jsem šťastná, protože jsou tu všichni a já už nemusím dál v sobě schovávat tu touhu po tanci. S posledními tóny skladby dokončím své kroky a ukončím choreografii v sedu s hlavou položenou na kolenou a vydýchávám se.
Když zvednu obličej a podívám se do zrcadla před sebou na mé tváři se rozlije úsměv. Harry stojí kousek ode mě a jeho pohled mě doslova skenuje. Všichni ostatní jen sedí a mají dost zamyšlené, a snad i obdivné pohledy. Pomalu vstanu a jdu směrem k Harrymu, pro něj je to signál aby se také pohnul směrem ke mě a než se naději chytne mě kolem pasu a vyzvedne do vzduchu.
Chytím se ho pevně kolem krku a obličej mu zabořím do ramene a začnu se smát spolu s ním, když se mnou začne kroužit po sále. Miluju zvuk jeho smíchu, je to jako rajská hudba.
„Soph bože tolik jsi mi chyběla. Tak moc" Pustí mě konečně na zem a přitáhne si mě, aby mi daroval po tolika měsících náš první polibek. Je to jako by mi do žil vliv novou dávku energie. Tolik mi chyběl. Ano teď už vím, že na turné pojedu s ním. Nevydržím další čas bez něj. Teď už ne.
„Miláčku to bylo úžasné. Vidět tě tančit, jako by jsi byla jiný člověk. Máš talent, opravdu talent" vydechne mi do rtů Harry když se konečně od sebe odtrhneme. Usmívá se a v jeho očích jde vyčíst jak moc mě miluje a je na mě...pyšný? Ano Harry je pyšný na to že umím tančit. Na mé tváři se rozlije spokojený výraz a já ho pohladím po tváři a daruji mu další polibek.
„Děkuju Harry, nemohla jsem se tě dočkat, bez tebe tu bylo prázdno. Lásko tanec je ta další záliba kterou jsem měla ještě na střední, než jsem s ní musela přestat" objasním mu a vedu ho za ruku k ostatním, se kterými jsem se ještě nepřivítala. Jdu s objetí do objetí až na konci je Niall který je momentálně v živém rozhovoru s Lucy a já je s klukama s úsměvem pozoruji. Jsou pro sebe jako stvoření. Niall září jak sluníčko a Lucy se...červená? Ano červená, to u ní vidím poprvé.
„Teda Ni, jakože se mnou se nepřivítáš" přitočím se pomalu k těm dvěma za tichého smíchu ostatních a oni se na mě podívají s udiveným pohledem a pak se taky začnou smát. Niall mě konečně obejme a já za jeho zády ukazuju Lucy zdvižený palec a usměju se na ni a ona opět zčervená.
Takže opravdu láska. Niall se odtáhne a dá mi malou pusu na tvář „Děkuji ti Soph" vypadne z něj a já ho pohladím po tváři a jen se na něj usměju. On se obrátí zpět k Lucy a já se vrátím do Harryho objetí a on mě obejme a dá mi pusu do vlasů.
„Harry na to turné z tebou pojedu. Nevydržím tu sama. Za tři týdny máme závěrečné testy a pak už budu jen tvoje" zvednu k němu svůj pohled a jeho oči zazáří štěstím a kluci za mými zády se zaradují taky.
„A co Lucy mohla by také s námi" ozve se Niall a podívá se na Lucy kterou drží v náručí „Co myslíš, chtěla bys jet také, nechci tě tu nechat samotnou teď, když jsem tě našel" hodí na ní ten svůj úsměv a Lucy doslova taje. A sakra no tady to opravdu jiskří, rozhlédnu se po ostatních a oni se kření včetně Paula a Thomase.
„Já pojedu ráda Ni" souhlasí ochotně a já jsem spokojená, protože tam alespoň nebudu sama. Harry si mě opět přivlastní k polibku a pak se mi podívá zhluboka do očí a já se v nich opět jak jinak ztrácím. „Soph zatančíš mi ještě prosím?" zeptá se mě a ostatní začnou souhlasně přizvukovat a já nemám důvod proč bych nemohla.
Ještě jednou ho políbím a on se s ostatními posadí na pohovky v rohu sálu. Pokynu Lucy, která se odtrhne on Nialla a přejde k aparatuře vedle pohovky. Ukážu jí číslo tři a ona jen kývne.
Zavřu oči nadechnu a vydechnu, abych uklidnila svůj dech a uvolnila tělo. Pokynu lehce hlavou a Lucy pustí hudbu. Otevřu oči a moje tělo se pod taktovkou rytmu skladby začne pohybovat a já vypouštím vše kolem sebe z hlavy a soustředím se jen na tanec....
A je to tu konečně jsem sesmolila další díl. Tak snad se bude líbit. Redbull už vyprchal a mozek nějak nepracuje bo co ☻☻☻ Ne dělám si srandu, mozek jede na plné obrátky, venku nádherně tak sedím na balkoně a datluju. Jen pro vás děvčata jen pro vás ♥♥♥
Coment & votes děkuji moc lásky moje ♥♥♥
With big love...♥♥♥♥
Vaše Nat...
ČTEŠ
MY ANGEL (Harry Styles) *POZASTAVENO*
FanfictionON... Můj zelenooký anděl. MY ANGEL.... "Proč, proč by jsi mi měl pomáhat?" zeptám se ho a vytrhnu svou ruku z jeho sevření. Podívá se na mě svýma zelenýma očima a usměje se. "A proč ne, cítím to tak. Cítím, že jsem právě našel svého anděla. Nemohu...