Niall...

60 3 2
                                    

Jsou to už dva měsíce od toho útoku a kluci jsou na turné. Nechtěla jsem s nimi jet, i když mi bude Harry moc chybět, ale potřebuji si udržet trochu odstup a hlavně jsem se rozhodla konečně dodělat maturitu a snad si potom najít i práci.

Rozhovor, při kterém jsem měla být představena jako Harryho přítelkyně nakonec proběhl řekla bych bez problémů. Kluci k tomu napadení řekly, co měli na srdci a hlavně Harry požádal fanynky, aby respektovaly trochu jeho soukromí a jeho rozhodnutí tak jako tomu bylo u Liama a Louise. Asi to zabralo, protože od té doby už jsem se nesetkala s žádnou žárlivou fanynkou a nakonec mě prostě začali brát jako součást Harryho života. Harry chtěl, abych si založila twitter a facebook ale já odmítla, mám s tím špatné zkušenosti a potom co se stalo na střední jsem všechny tyhle účty smazala a nehodlám je obnovovat.

Jediné co mám je skyp a skoro každý den pokud mám čas já a nebo kluci jsme spolu ve spojení přes skyp. Moc se mi stýská a myslím, že Harrymu také obzvlášť když vím, že je uvidím až na přelomu června kdy se teprve s nimi rozjedu na evropské turné, abych si je trochu užila. Pak se uvidíme až pomalu v září protože je čeká severoamerické turné kam s nimi ale já nepojedu. Neláká mě tohle cestování, nejsem na to stavěná, a o to víc se pak budu na Harryho těšit. Což on ale nechce samozřejmě pochopit a tak se mě snaží každou možnou chvilku za pomocí kluků nalomit, abych své rozhodnutí změnila.

Po dobu kdy je Harry pryč je tu se mnou Thomas, bydlí v pokoji pro hosty a taky tu mám El a Daniell takže nejsem zas tak sama. Zrovna se snažím soustředit na úkoly, které potřebuji na zítra do kurzu když mě vyruší zvonění telefonu. Kouknu na displej a je to Niall. A pak mě napadne že ho chce zase využít Harry aby mě přemluvil, jelikož ví že pro Nialla mám slabost. Spojuje nás naše slabost pro jídlo.

Příjmu hovor a musím se pousmát nad Niallovým oslovením jo jemu to dovolím, dělat si ze mě prdelky. Jenže pak se zarazím, protože je poznat že je trochu namol. A jeje proběhne mi hlavou

Niall: „Ahoj hrošíku, jak se máš dneska večer?" stěží rozpoznám význam věty jelikož se mu trochu víc plete jazyk.

Já: „Nialle prosím tě ty jsi trochu mírně opilý, nemýlím-li se. Proč mi voláš když si opilý jsi v pořádku" snažím se z něj dostat kloudnou odpověď ale myslím že je to asi nad moje síly když nevím kde je a co se tam děje. 

Slyším jen hluk a nějakou hlasitou hudbu. Chvilku je ticho, vypadá to jakoby Niall usnul nebo nevím co, když se konečně ozve tak to co řekne mě trochu vyděsí, protože tohle bych od něj opravdu nečekala.

Niall: „Ty můj hrošíku jasně že jsem v pořádku a taky tě mám moc rád, ale strašně moc rád víš, ale má tě Harry a ale já tě budu mít pořád rád. Jdu se ještě něčeho napít" dořekne tím svým popleteným jazykem a típne hovor dřív než stačím nějak reagovat.

Sedím na posteli a jeho slova my pořád kolují v hlavě. Nevím jak na to reagovat, nikdy jsem k Niallovy necítila nic víc než přátelství a netušila jsem že on to cítí trochu jinak. Tohle jsem nechtěla běží mi hlavou zatím co beru telefon a snažím se dovolat zpět Niallovy, ale telefon padá okamžitě do hlasové schránky jelikož Niall je nedostupný.

Zkouším to i u ostatních ale marně. Nakonec volám Paula a ten mi to pár zazvoněních zvedá.

Paul: „Halo Sophií rád tě slyším, copak se děje" optá se Paul hned jak mi to zvedne.

Já: „Ahoj Paule prosím , kde jsou kluci. Právě volal Niall a byl dost opilý a řekl něco co mě docela vyděsilo a když jsem se mu chtěla dovolat zpět tak byl nedostupný a kluci taktéž. Děje se tam něco, nikdy jsem je neviděla opilé a už vůbec ne takhle" objasním mu proč volám a docela mě zarazí jeho odpověď.

Paul: „Počkej opilý, vždyť mají být na pokojích v hotelu, dneska nebyla plánovaní žádná akce. To si s nimi ještě vyřídím. Neboj Soph mi je najdeme a můžeš mi objasnit co ti Niall řekl že tě to tak vyděsilo".

Já: „No to teď neřeš Paule později ti to vysvětlím, jen je prosím tě najděte než některý z nich něco vyvede. Hlavně Niall prosím mám docela velký strach" dopovím a uvědomím si slzy které začínají zaplavovat moje oči.

Paul: „Neboj jdeme pro ně Soph. Zavolám ti pak až to vyřešíme. Ano hlavně klid. Zatím Sophií" odpoví mi Paul a já se sním také rozloučím než ukončím hovor. Na nějaké učení teď nemám ani pomyšlení, pořád mi koluje v hlavě to co Niall řekl. Proč jsem si toho nevšimla dřív. To jsem až tak omámená Harrym sakra.

Vyruší mě zaklepání na dveře. Když se ozvu vstrčí do pokoje hlavu Thomas s otazníkem v očích, když mě vidí ubrečenou na posteli. Za tu dobu co mě hlídá jsme se stali dobrými přáteli je pro mě jako brácha a to hlavně protože je gay. Ano kdo by to byl řekl, ale je to prima chlap, a já se s ním opravdu cítím v bezpečí. Teď zrovna jsem ráda, že je tu se mnou a nejsem v tom velkém domě sama.

Sedne si ke mě na postel a čeká až mu to vysvětlím. Potřebuji to někomu říct a tak se mu svěřím. Jeho reakce mě ale trochu zarazí, protože to vypadá že alespoň on o tom měl tak trochu tušení.

„Proč jsi mi to neřekl, nebo alespoň nenaznačil Tome, byla bych to vyřešila hned i když by to Nialla bolelo, oba bychom věděli na čem jsme. Takhle nevím, co s tím vším má dělat. Miluji Harryho a Niall je pro mě jako bratr. Já vůbec nevím co má dělat a taky nevím jestli to tuší Harry. Mám strach aby Niallovy něco neudělal" dokončím co mám na srdci a nechám se od Toma obejmout. Je to úleva mít ho tu i když bych neměla je to můj bodyguard jenže momentálně jediný člověk v okruhu sta metrů který mě může podržet.

„Já to trochu tušil, a ostatní kluci také, ale vy dva s Harrym jste jak jedno. Kam on tam ty a obráceně a ani jeden z vás nekouká kolem. Nešlo si toho nevšimnout, že když ti dovolil bavit se někde s Niallem tak na tobě Niall mohl nechat oči. Ale věděl, že patříš k Harrymu a musel to vydržet. To že se opil nebylo poprvé. Jeho ochranka už ututlala asi tři jeho opilecké eskapády a bohužel vždycky se zmiňoval o tobě, ale nikdo vám to nechtěl říct. A Niallovy se nikdo o tom co vyprávěl nezmiňoval, protože si stejně nic nepamatoval" objasnil mi to všechno Tom a já se nestačila divit.

Moje hlava to tentokrát opravdu nepobírala, a já nebyla schopná myslet jasně. On se kvůli mě opil, ničila jsem člověka, který mi přirostl k srdci stejně jako ostatní a nevěděla jsem o tom. Bože proč se všechno musí tak komplikovat. Do mého rozjímání my zazvonil mobil a na displeji svítilo Paulovo jméno. Podívala jsem se na Toma a ten jen kývnul a já to zvedla.

Já: „Ano Paule řekni mi, že jste je našly prosím. A že jsou v pořádku" vydechla jsem a zavřela pevně oči očekávajíc jeho odpověď" a ta přišla záhy a moje srdce se skoro zastavilo.

Paul: „Ano našly jsme je Sophií, ale nemám dobré zprávy Harry s Niallem se poprali a jak jsem vyrozuměl bylo to kvůli tobě. Myslím že teď už vím co ti řekl Niall tak zajímavého" dopověděl Paul a já věděla, že mám hodně velký problém.


Hurááá jsem ráda, že jsem konečně zplodila něco dalšího, protože tenhle příběh mi nějak nejde. Tak snad se vám tahle zápletka bude líbit a odpustíte mi že jsem tak dlouho nepřidávala. Díky moc za coment & votes. Díky Díky Díky jste moje hvězdy ☺☻♥

With love...♥♥♥

Nathalii...

MY ANGEL (Harry Styles)    *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat