Polibek anděla

121 4 4
                                    

Nevím jak dlouho jsem seděla v posteli a snažila se srovnat si své zmatené myšlenky, ale z přemýšlení mě vytrhlo a to doslova, ukrutné kručení v břiše. Můj žaludek se dožadoval svého. A divila bych se kdyby ne, vždyť jsem naposledy jedla...no vlastně ani nevím.

Vydala jsem se do koupelny a po cestě si všimla tašky s věcmi, kterou mi Harry položil k posteli. Rychle jsem si vyndala čisté oblečení a vydala jsem se směrem, kde jsem tušila dveře do koupelny. Na poprvé jsem se netrefila první dveře byli do šatny který byla jak jinak, obrovská. Kdo sakra potřebuje takového místa, ušklíbla jsem se pro sebe a zavřela dveře.

Vešla jsem do druhých dveřích a ocitla se v opravdu velké koupelně, no sakra. Byli tu dvě umyvadla, prosklený sprchový kout s mléčným sklem a obrovská vana, do které by se vešli hned tři lidi najednou. No páni, vydechla jsem a těkala pohledem mezi vanou a sprchou. Jedna moje část toužila se naložit do té pohodlné vany, ale můj žaludek začal opět protestovat, takže jsem zvolila druhou variantu tedy sprchu.

Svlékla jsem se a vše dala do koše na prádlo vedle umyvadla. Zavřela jsem za sebou dveře od sprchy a pustila si horkou vodu. Byl to balzám, jak pro mé tělo tak pro mou už tak dost rozjitřenou mysl. Mohla bych tam být pořád, ale Harry a snídaně čekají. Rychle jsem se umyla a vylezla ze sprchy, vlasy jsem si zabalila do ručníku a osušila se. Oblékla se a podívala jsem se na sebe do zrcadla. Sundala si ručník z hlavy a rozčesala jsem si vlasy.

Měla jsem je už skoro po lopatky, potřebovaly by zastřihnout pomyslela jsem si, snažíc se nemyslet na to co mě čeká dole, ale moc to nepomohlo. Zhluboka jsem se nadechla a vydala se najít kuchyni, připravená čelit Harrymu.

Najít kuchyni a následně i Harryho nebyl zas takový problém, vedl mě můj nos a hladový žaludek domáhající se víc a víc nějakého jídla. Po cestě jsem si zběžně prohlédla obývací pokoj spojený s jídelnou a velkou vstupní halu. Sakra ten barák je opravdu velký, rozhlížela jsem se udiveně kolem sebe pro jednoho až moc velký. Počkat je tu Harry vůbec sám? Nebo tu s ním ještě někdo bydlí? Musím se ho na to zeptat, uložila jsem si do paměti a vydala se přes jídelnu za hlasem Harryho, tam asi bude kuchyně.

Pomalu jsem otevřela posuvné dveře a uviděla ho, jak stojí u kuchyňské linky a s někým telefonuje. Zrovna se otočil, a když mě viděl stát ve dveřích, okamžitě se mu na obličeji objevil ten jeho úžasný úsměv a ty sexy ďolíčky. Jeho pohled mě doslova přišpendlil na místě, a mě se v tu chvíli skoro zastavilo srdce. Pohled na něj byl úchvatný, triko které měl teď na sobě přesně obkreslovalo jeho tělo a sem tam přes látku prosvítalo některé jeho tetování. Vlasy měl stažené na temeni do jakéhosi drdolu a toho dělalo snad ještě víc sexy, než když je měl rozpuštěné. Vynikla tak jeho ostře řezaná čelist.

Z transu mě probral až jeho hlas jak odpovídal někomu na druhé straně telefonu. „Ne Liame, dnes se mi to nehodí. Ne opravdu ne....promiň, ale musím si něco zařídit...Jo jasně zítra by to šlo.... Jo vím v pátek máme ten rozhovor, nezapomněl jsem neboj. Jo jasně tak se zatím měj...ahoj Li" domluvil a típl telefon a položil ho na desku stolu.

Přitom všem ze mně ani na vteřinu nespustil pohled a já cítila všude po těle příjemné mrazení. Tohle se mnou ještě žádný muž nikdy neprovedl. Jeho oči byli jako dva smaragdy a já se od nich nedokázala odtrhnout. Ani jsem si neuvědomila, že stojí přede mnou až když jsem se ocitla v jeho náručí. Pevně mě objal a já se schovala v jeho náručí. Z jeho těla sálalo teplo a já jsem omotala ruce kolem jeho boků a pevně jsem ho k sobě přimáčkla.

MY ANGEL (Harry Styles)    *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat