Napadení...

67 2 2
                                    



Probudím se a opatrně otevřu oči, abych se přesvědčila, že se mi to všechno jenom nezdálo. Ne opravdu se mi to nezdálo. Jsem v Harryho pokoji, schoulená pod dekou v jeho posteli. Pomalu se otočím, ale Harry tu není. V tu chvíli ke mě dolehne zvuk tekoucí vody v koupelně a uvědomím si, že je asi tam.

Posadím se pomalu na posteli a přitáhnu si k sobě přikrývku, trochu sebou trhnu, když pocítím bolest ve svalech o kterých jsem ani nevěděla, že je mám. Pak si všimnu skvrny na povlečení a moje tváře začínají nabírat rudou barvu, když si uvědomím, co se vlastně v noci stalo. (bohyně se na mě mračí v očích nechápaví pohled) já vím, já vím chtěla jsem to, ale teď nějak nevím jak se tvářit a co dělat.

Z mých myšlenek mě vytrhne hlas Harryho který se u mě najednou objevil a vtiskl mi polibek do vlasů než se posadil naproti mě. „Dobré ráno Sophií, jak jsi se vyspala?" zeptá se mě a já slyším v jeho hlase lehký náznak smíchu. Když se konečně odhodlám na něj podívat, všimnu si že má na sobě jen ručník a najednou mám sucho v krku. Protože i přesto že se dnes ráno trochu stydím pohled na něj, když vyjde ze sprchy po ránu jen v ručníku je pohled pro bohy.(bohyně klečí na podložce a beze studu si ho prohlíží) a já taky. Když chci odpovědět zjišťuji, že můj hlas vypověděl službu a tak tam jen sedím a koukám na něj.

Z tranzu mě probere opět Harryho smích „Sophií proboha dýchej, ty mě vůbec nevnímáš" směje se a já mu konečně dokážu odpovědět. „Já dobře Harry, myslím" opět se červená a klopím svoje oči a dělám že moje ruce jsou hrozně zajímavé. 
Harry se přisune blíž a bere můj obličej do svých dlaní a přinutí mě se mu podívat do očí. „Víš že mě překvapuješ, v noci jsi byla jako jiný člověk. Tak vášnivá a bez zábran a dneska ráno jsi zase ta stydlivá dívka, kterou jsi byla první večer. Docela mě mateš, ale mě se to líbí. Nemusíš se stydět Soph, včerejší večer byl ten nejúžasnější co jsem zažil. Jsi skvělá dívka a já chci aby sis to pamatovala. Ano?" nečeká na moji odpověď protože jí stejně zná a věnuje mi polibek.

„Můžeš si dát sprchu tady nebo u sebe, jak budeš chtít. Půjdu připravit snídani, za hodinu tu budou děvčata na ten nákup" oznámí mi, když mě políbí a já jen přikývnu. „Osprchuji se tady, když mi půjčíš něco na sebe, prosím" nechce se mi před ním chodit jen tak nahá, na to se dnes ráno necítím. Jen se usměje a jde do šatny, ze které se po chvilce vrátí s velkým světlým trikem a podává mi ho. Poděkuji a rychle si ho natáhnu na sebe a konečně pomalu vstanu s postele. Tedy pokusím se o toho, jelikož hned po tom zjišťuji, že moje nohy trochu neunesou po té noci mojí váhu, a kdyby Harry nestál u mě asi bych skončila na zemi.

„No nevěděl jsem, že jsem tě až takhle unavil Soph, odnesu tě tam" slyším Harryho hlas ze stopou pobavení, ale nějak to nevnímám, protože než se naději, jsem v jeho náručí a on mě odnáší do koupelny. Když se ujistí, že už to sama zvládnu věnuje mi ještě jeden polibek a nechává mě vychutnat si tu tolik vytouženou sprchu.

Nákupní středisko o pár hodin později.

El a Daniell dorazily přesně a momentálně se nacházíme v jedné s kaváren kde si vychutnáváme kávu, po tom nakupovacím maratonu. Thomas sedí diskrétně opodál a věnuje se něčemu na mobilu, tedy myslím, že to alespoň předstírá. No já už mám také svůj. Harry nakázal El a Daniell aby mi ho pořídily, protože musíme být ve spojení. Je to nejnovější model IPhonu takže budu mít docela práci se s tím naučit. (nakupuji jak jinak za Harryho peníze, jelikož svoje nemám, ale asi to bude boj, až se budu s Harrym hádat o tom, že mu to splatím, až si najdu nějakou práci nechci žít z jeho peněz to opravdu nemám v úmyslu).

Obě děvčata jsou naprosto skvělé a hned na první pohled jsme si padly do oka. El se úplně skvěle hodí k Louisovy a už vím proč jí tak miluje. Je naprosto bezprostřední, naprostý opak Daniell která jí spíše usměrňuje ale jinak prostě k Liamovi přesně padne.

Zrovna se snažím pod dozorem El přijít na některé funkce telefonu, když se nad námi objeví Thomas s diskrétním zakašláním a já na něj s holkama obrátím pohled. „Děvčata myslím, že bychom měli jet, začínají se tu srocovat fanynky a nemyslím že by některé z nich byli k Sophiíí nakloněny. Přišel za mnou jeden člen ostrahy, že zaslechl pár narážek. Takže bychom opravdu měli co nejdříve zmizet" dořekne a pohlédne směrem ke dveřím kavárny.

Obracím svůj pohled spolu z děvčaty stejným směrem, a vidím pár desítek lidí postávajících nedaleko vchodu. Tak to nevypadá dobře proběhne my hlavou a začnu se zvedat spolu z holkama. Naštěstí mám jen pár tašek, nechtěla jsem moc utrácet, jen to nejnutnější na dnešek takže jsme hned připravené. Děvčata jdou napřed, protože na ně ta pozornost není tolik zaměřena, rozloučíme se objetím a já je pozoruji, jak vychází z kavárny směrem k východu nedaleko a cestou se zdraví s několika fanoušky kteří chtějí podpis a fotku.

Na chvilku tak od nás odpoutávají pozornost a já spolu s Thomasem opouštím kavárnu. Dělají nám doprovod dva muži s místní ochranky, ale i přes to se to semele strašně rychle. Chvíly máme volnou cestu a ve vteřině jsou kolem nás fanynky a pokřikují na mě docela nehezké věci.

 Samozřejmě to hlavní, že mám Harryho jen pro peníze. Že jsem šlapka atd. Bylo toho hodně. Radši jsem to nevnímala a snažila se držet Thomase, abychom se dostaly k autu. Když už to vypadalo, že to přestojíme v pohodě a dostaly jsme se k našemu autu a dav trochu prořídl díky lidem s ochranky a pár policistům, které zavolaly na pomoc podala jsem Thomasovy tašky, aby je dal do kufru a chtěla nastoupit rychle do auta. Ale stačilo jen pár vteřin nepozornosti nás i ostatních a když jsem se otáčela k autu najednou se vedle mě vynořila dívka.

Ani nevím jak se tam dostala jediné co jsem si pamatovala byl její rozzuřený obličej a rána do obličeje kterou mi uštědřila. Byla to pořádná facka, ani jsem nestačila reagovat po jejím útoku jsem nešťastně zakopla ta rána byla opravdu silná a skončila na zemi. Ucítila jsem prudkou ránu do hlavy a pak jsem omdlela...



Huráá konečně jsem se dostala k tomu vyplodit něco kloudného. Omlouvám se dnes je to opět kratší díl, ale je pozdě a já už na to skoro nevidím. Tak snad se bude líbit. Komenty, hvězdičky (budu jen ráda) za ty vám moc díky. Hvězdy moje ☻♥

With love...♥♥♥

Nathalii...

MY ANGEL (Harry Styles)    *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat