•Dex•
'Hey,' zeg ik als Hannah op de bijrijdersstoel plaatsneemt. 'Hi,' zegt ze lief. Ze heeft een kort spijkerbroekje aan en een leuk topje aan dat boven haar navel zit, hoe noemen meiden dat ookalweer? Ik heb geen idee, wat ik wel weet is dat ze er onweerstaanbaar uit ziet.
'Gaan we nog rijden?' Vraagt Hannah lachend terwijl ze mijn gezicht opzij duwd waardoor ik haar niet meer aanstaar. Ik lach betrapt en start de auto.
Net op tijd parkeer ik de auto in een parkeervak. Ik stap uit en zet mijn zonnebril op. Hannah doet nagenoeg hetzelfde en komt naast me staan. Iedereen draait zich om en kijkt naar ons. Enkele mensen fluisteren wat en staren ons vervolgens aan.
'Kom..' Zeg ik terwijl ik mijn arm om haar heen sla. Samen lopen we naar Lola, Wes en Cameron die voor de ingang van de school staan.
•Hannah•
Lola kijkt me veelbelovend aan en volgens mij doen Wes en Cameron dat ook richting Dex. 'Dus zijn jullie nu officieel..' Begint Wes, 'een stel?' Vult Lola aan. Ik kijk naar Dex, hij naar mij.
De halve school staart ons aan. Zijn we een stel? Vraag ik mezelf af.Ik draai me naar Dex toe en sla een arm om zijn nek, met de andere hand pak ik zijn kaak vast. We bewegen onze hoofden naar elkaar toe tot onze neuzen elkaar raken. 'Wil je dit echt?' Vraagt Dex dan, 'de halve school staat te kijken..' Ik kijk hem in zijn lieve ogen aan en twijfel dan geen moment. Ik druk mijn lippen op die van hem. Om ons heen horen we wat gejoel, maar dat vergeet ik even.
Dex slaat zijn armen om me heen en drukt me dichter tegen hem aan. Dan gaat de schoolbel en laten onze lippen elkaar los. 'Ja..' Zeg ik dan als antwoord op zijn eerder gestelde vraag. Hij grijnst even naar me en laat me dan los.
Een paar dagen later...
Ik open mijn kluisje en stop de boeken in mijn tas. Het is vrijdagmiddag, we hebben nu nog één week vakantie, daarna beginnen de examens.. Pfff..
'Hey,' Zegt Dex die achter me staat. Hij pakt mijn middel vast en draait me naar zich toe. Met mijn rug leun ik tegen de kluisjes aan. Ik lach en geef hem een kus. 'Hey!' zegt Wes dan die aan komt lopen, 'vanavond feestje bij mij thuis, zie jullie dan!' 'Jo!' Roept Dex. Hij geeft Dex een klopje op zijn schouder en loopt door terwijl hij een arm om Lola heen slaat.
'Zal ik je vanavond ophalen?' Vraagt hij. 'Ehm.. Misschien is het beter als we elkaar gewoon op het feest zien..' Zeg ik. 'Hoezo? Je vader weet toch gewoon van ons..' Zegt hij terwijl hij me niet-begrijpend aan kijkt. 'Ja klopt, maar zijn regels bestaan nog altijd hè..' Ik kijk hem teleurgesteld aan, 'ik lieg wel dat ik bij Lola blijf slapen ofzo, dan zie ik je op het feest..' Dex knikt, 'oke, ik heb er zin in,' glimlacht hij. Ik pak zijn gezicht vast en geef hem een kus. 'Tot vanavond dan..' Fluister ik. Hij lacht en zet een stap naar achteren zodat ik niet meer tegen de kluisjes sta geklemd. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en loop weg met een kleine grijns op mijn gezicht.
Eenmaal buiten stap ik bij mijn vader in de auto. 'Ik slaap vanavond bij Lola' zeg ik meteen. 'Oke..' Zegt hij terwijl hij me licht wantrouwend aan kijkt.
•Dex•
Ik parkeer mijn auto voor het huis van Wes en loop naar de voordeur. We hadden afgesproken om op het halve muurtje langs de voordeur op elkaar te wachten. Hannah is er nog niet, dus neem ik plaats op het muurtje. Ik hoef niet lang te wachten of ze komt samen met Lola aangelopen. Wauw.. Ze ziet er geweldig uit. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Hey..' Zeg ik, vervolgens druk ik een kus op haar lippen, 'je ziet er ongelofelijk mooi uit..' Ze bloost van mijn compliment en pakt mijn hand. Samen met Lola lopen we naar binnen.
Na een tijdje staan Wes en ik aan de bar te kijken naar hoe Lola en Hannah dansen. Ze hebben het naar hun zin. Cameron staat ook naast ons, maar hij staart al de hele avond naar een ander meisje. Isabelle heet ze volgens mij. Ze is een stil, maar zeker niet lelijk meisje en af en toe kijkt ze ook naar Cameron. Ik tik Wes aan en knik naar Cameron. Wes lacht en zet zijn glas op de bar. 'Laat mij maar..' Grijnst hij. Hij slaat een arm om Cameron heen.
'Gast, stap gewoon op haar af,' hoor ik hem zeggen. 'Ik weet niet, man..' Zegt Cameron. 'Kom op,' zegt Wes terwijl hij met Cameron naar Isabelle loopt. Ik neem lachend een slok van mijn bier. Vervolgens kijk ik weer naar Hannah die op de dansvloer staat. Lola is inmiddels naar Wes gelopen en trekt hem mee de dansvloer op. Hannah komt met haar sexy benen op me af lopen en ze kijkt me uitdagend aan. 'Kom je mee dansen?' Vraagt ze terwijl ze mijn hand vast pakt. Ik kijk haar lachend aan en gooi snel mijn biertje achterover.
•Hannah•
Met de hele groep staan we te dansen. Cameron danst met Isabelle, die twee zijn echt schattig samen. Wes vertelde me net dat Cameron al sinds de eerste klas een crush op haar heeft, maar nooit op haar heeft durven afstappen. Als ik dat had geweten had ik ze in de eerste klas al gekoppeld, want Isabelle is ook al sinds de eerste klas verliefd op hem.
'Echt leuk dat ze nu samen zijn' zeg ik terwijl ik knik naar Cameron en Isabelle als Dex mijn vragend aan kijkt. 'Ja,' lacht Dex die me vervolgens een paar keer rond draait.
Een paar uur later is het feest afgelopen en rijdt ik samen met Dex naar huis. Lola slaapt bij Wes. Ik slaap bij Dex.. Zijn hand ligt al de hele rit op mijn bovenbeen waar ik kriebels van krijg.
We zijn bijna bij zijn huis als we ineens zwaailichten achter ons zien. De politie geeft ons een stopteken. Dex zucht en doet zijn raampje omlaag. 'Dag jongeman..' Zegt de agent terwijl hij zijn zaklantaarn even in Dex' gezicht schijnt, vervolgens schijnt het felle licht in mijn gezicht, 'en.. Hannah..' Nu herken ik hem, het is Mike Cooper, een goede vriend van mijn vader. Maar hij is het ook niet eens met de regels die mijn vader heeft bedacht. 'Geef me even je rijbewijs, alsjeblieft' zegt Mike dan. Vervolgens geeft Dex het aan hem. 'Waar gaan jullie heen? Hannah's huis is de andere kant op.' Vraagt Mike als hij het rijbewijs terug geeft. 'Eh, tja..' Mompel ik. 'Naar mijn huis, meneer.' Zegt Dex dan. Betrapt kijk ik naar Mike. 'Hm.. Oke' Mike knikt even naar mij, 'rij voorzichtig,' zegt hij dan nog tegen Dex. Dex knikt en rijdt verder naar zijn huis.
Pfiew.. Hij parkeert de auto op de oprit, maar blijft zitten. 'Waar ken je hem van?' Vraagt hij. Ik zucht, 'hij is een vriend van mijn vader.. Dus ik was even bang dat hij me zou verlinken bij mijn vader dat ik bij jou slaap.. Maar hij zegt gelukkig niks, denk ik..' 'Waarom zou je vader het erg vinden als jij bij mij slaapt?' Vraagt hij dan verbaasd. 'Hij kent je niet en eh.. Hij wil niet dat ik al met een jongen slaap enzo..' 'Enzo?' Grijnst hij. Ik geef hem een duw tegen zijn schouder en stap lachend uit de auto.
Het is kwart over 4 als ik uit de badkamer kom en zijn slaapkamer binnen loop met alleen een string en bh aan. Hij lacht en trekt zijn shirt uit. Vervolgens geeft hij die aan mij. 'Bedankt, maar die heb ik nu even niet nodig denk ik..' Zeg ik terwijl ik het shirt naast me op de grond laat vallen. Hij zit op bed en staart me aan terwijl ik mijn bh los maak. Met een zachte plof valt hij op de grond. Dex komt naar me toe drukt mijn lichaam tegen hem aan. Hij pakt mijn kin vast en tilt die omhoog zodat ik hem aan kijk. Vervolgens drukt hij zijn lippen op de mijne en tilt me op. Ik sla mijn benen om zijn middel en glij met mijn tong zijn mond binnen. Hij legt mij rustig neer op zijn bed en onderbreekt onze zoen even. Hij kijkt me aan, 'weet je het zeker?' Vraagt hij hijgend. Ik lach en pak zijn handen vast. Ik laat ze over mijn lichaam naar beneden glijden en plaats ze op mijn heupen. Hij grijnst en trekt mijn string naar beneden. Snel druk ik mijn lippen weer op de zijne terwijl hij zijn broek uit doet. Soms raakt hij me ergens aan waardoor ik een lichte kreun niet kan onderdrukken, waarop hij grijnst en 'ssst' zegt. Hopelijk horen zijn oom en tante ons niet, dat zou gênant zijn.
JE LEEST
Rules
ChickLitHannah Richards woont in een klein dorpje in South Carolina. Haar oudere zus is 2jaar geleden overleden door een tragisch ongeluk. Haar vader, Jack Richards, is de rector van de school waarop ze zit, Leaster High, en hij heeft veel te zeggen in het...