ဇာတ္​ဆရာႏွင္​့​ေတြ႔ဆံုျခင္​း

12.2K 672 25
                                    

"သူ႔နာမည္​ကWu Yifanတဲ့..အခုတ​ေလာစီးပြား​ေရး​ေလာကမွာနာမည္​ႂကီး​ေနတဲ့လူခ်မ္​းသာတ​ေယာက္​...သူကသားကိုသ​ေဘာက်တယ္​တဲ့..အဲ့ဒါ ​ေမ​ေမ သူ႔​ေတာင္​းဆိုခ်က္​ကိုလက္​ခံထားတယ္​ သား...​ေသခ်ာစဥ္​းစားပါ..သားအတြက္​ သူကအသင္​့​ေတာ္​ဆံုးသတို႔သား​ျဖစ္​မွာပါ...."

​ေမ​ေမလာ​ေျပာ​ေသာစကားမ်ား​ေၾကာင္​့ Chanyeolသက္​ျပင္​းသာခ်မိသည္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​့အသက္​အရြယ္​က အိမ္​​ေထာင္​ျပဳဖို႔အတြက္​ငယ္​လြန္​းပါ​ေသးတယ္​..ခုမွအထက္​တန္​း​ေက်ာင္​း​ေတာင္​မပီး​ေသးပါဘူး...လက္​ထပ္​ဖို႔ဆိုတာက ...ဒါ​ေပမယ္​့လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမ​ေမ့ကိုအျပစ္​မတင္​ရက္​ပါဘူး...​ေမ​ေမလည္​းမတတ္​သာလို႔သာ လက္​ခံလိုက္​ရတာ​ေနမွာပါ...

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကဆင္​းရဲပါတယ္​..​ေဖ​ေဖက်န္​းမာစဥ္​တုန္​းက​ေတာ့ ပိုပိုလ်ွံလ်ွံ​ေငြ​ေလးစုမိ​ေပမယ္​့ အခု ​ေဖ​ေဖက်န္​းမာ​ေရးမ​ေကာင္​း​ေတာ့ အိမ္​အတြက္​ဝင္​​ေငြကို ​ေမ​ေမနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲတာဝန္​ယူပီး႐ွာ​ေနရတာ...​​ေမ​ေမက အိမ္​နဲ႔တြဲလ်က္​ ထမင္​းဆိုင္​အ​ေသးစား​ေလးလုပ္​ပီး ပိုက္​ဆံ႐ွာသလို ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းမသြားခင္​မနက္​​ေစာ​ေစာ သတင္​းစာလိုက္​ပို႔ပါတယ္​ ..ည​ေန​ေက်ာင္​းဆင္​းရင္​ ​ေမ​ေမ့ဆိုင္​မွာကူလုပ္​​ေပးပီး ညက်ရင္​ အိမ္​​ေဘးနားက အလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသား​ေလးကို Guideလုပ္​​ေပးရပါတယ္​....ဒါက ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မိသားစုရဲ႕​ေန႔စဥ္​ဘဝပါ..

​ေမ​ေမလည္​းပင္​ပန္​းလာလို႔ထင္​ပါတယ္​...သူသိပ္​ခ်စ္​တဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အခုလိုသူစိမ္​းလက္​ထဲအပ္​ႏွင္​း​ေပးလိုက္​​ေတာ့မယ္​ဆို​ေတာ့....

ကြၽန္​​ေတာ္​အားလံုးကိုအဆင္​​ေျပ​ေစခ်င္​ပါတယ္​..​ေဖ​ေဖနဲ႔​ေမ​ေမကိုလည္​းစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေစခ်င္​ပါတယ္​....

ခင္​ဗ်ားဘယ္​သူဘယ္​ဝါလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​မသိဘူး Wu Yifan..ဒါ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​သားလိမၼာတ​ေယာက္​ျဖစ္​ခ်င္​တယ္​...ဒါ​ေၾကာင္​့ ခင္​ဗ်ားမ်က္​ႏွာ ဘယ္​လိုပံုစံလဲ ဘယ္​လိုအက်င္​့စ႐ုိက္​​ေတြ႐ွိလဲ အဲ့ဒါ​ေတြကြၽန္​​ေတာ္​တခုမွမသိ​ေပမယ္​့ ခင္​ဗ်ားကိုကြၽန္​​ေတာ္​လက္​ထပ္​ပါ့မယ္​...

ကႀကိဳး႐ုပ္​حيث تعيش القصص. اكتشف الآن