ကႀကိဳး႐ုပ္​လုပြဲ

8.1K 651 26
                                    

မနက္​မိုးလင္​း​လို႔ အိပ္​ရာကႏိုးလာ​ရင္​ သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ႏိုးထခ်င္​ခဲ့တာ...သူမ်ားစံုတြဲ​ေတြလို သူ႔ကို ဆိုးရင္​း ခြၽဲႏြဲ႔ရင္​း သူ​ေပးမယ္​့ morning kiss​ေတြနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕မနက္​ခင္​း​ေလးကိုစတင္​ခ်င္​ခဲ့တာ....ခု​ေတာ့ဗ်ာ..
ဘယ္​အခ်ိန္​ကတည္​းက အိမ္​ကထြက္​သြားတယ္​မသိဘူး...

Chanyeolစားပြဲ​ေပၚက နာရီကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ၉နာရီထိုး​ေနပီ​ေလ....

"ဟမ္​..၉နာရီ​ေတာင္​ထိုးသြားပီလား....အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ သူအလုပ္​ထသြားတာထင္​တယ္​...အဲ့ဒါကိုငါကမသိပဲ သူ႔ကုိအျပစ္​တင္​​ေန​ေသးတယ္​...Sorry ပါWu Yifanရယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​ကျဖစ္​​ေစခ်င္​တာ​ေလးကို​ေျပာျပ႐ုံပါ..."

"Coz all of me..love ..all of u.."(Ringtone)...

Contact nameၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ Soohyuk hyung......

"Hello.."

"........."

"nae..အားပါတယ္​...."

"........."

"ဟို​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​....ဟို...."

"........"

"nae...လာ​ေခၚလိုက္​​ေလ...​ေစာင္​​့​ေနမယ္​.."

ဟုတ္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ သူနဲ႔လက္​ထပ္​ထားတဲ့အ​ေၾကာင္​းကို Soohyuk hyungကို​ေသခ်ာ​ေျပာျပရမယ္​...ဒီတခါ​ေတြ႔ပီးရင္​ အတတ္​ႏိုင္​ဆံုး သူစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ ဆက္​မ​ေတြ႔ပဲ​ေနရမယ္​....Wu Yifan..ခင္​ဗ်ားအတြက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​မိတ္​​ေဆြကို​ေတာင္​စြန္​႔လႊတ္​​ေပးႏိုင္​တယ္​​ေနာ္​...ခင္​ဗ်ားစိတ္​ဆင္​းရဲမွာစိုးလို႔ပါ..Wu Yifanရယ္​...

**************

"ဒါကဘယ္​​ေနရာလဲ...ဘယ္​သူ႔အိမ္​လဲ.."

ခံ့ညားထည္​ဝါ​ေသာ ျခံဝန္​းက်ယ္​ႂကီးအတြင္​းတြင္​ အခမ္​းအနားတခုက်င္​းပ​ေနပံုပင္​...​ေရႊ​ေရာင္​​ေငြ​ေရာင္​ တဖိတ္​ဖိတ္​​ေတာက္​​ေန​ေအာင္​ ဝတ္​ဆင္​ထား​ၾက​ေသာ ဂုဏ္​သ​ေရ႐ွိလူတန္​းစားတခ်ိဳ႕ ကိုယ္​စီကိုယ္​စီ ​ေနရာယူ စကားစျမည္​​ေျပာဆို​ေနၾကသည္​...

"ဟို..မင္​းသိပါတယ္​..ဟို​ေန႔က ကုန္​တိုက္​မွာ​ေတြ႔ခဲ့တဲ့လူ​ေလ.....သူ႔Companyက Partyပြဲလုပ္​တာ...ဒါသူ႔အိမ္​..."

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now