ကံၾကမၼာ၏စီရင္​ခ်က္​

8K 662 59
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းဝန္​းထဲကိုစဝင္​လာကတည္​းက တခုခုထူးဆန္​း​ေနသလိုပင္​ ..ဟိုတစု ဒီတစု ​ေက်ာင္​းသား​ေက်ာင္​းသူမ်ား ဖုန္​းကုိယ္​စီၾကည္​့​ေနရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမသိမသာခိုးၾကည္​့​ေနၾကကာ တီးတိုးစကားတို႔​ေျပာဆို​ေနၾကသည္​....ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနၾကတာလဲမသိ....

"ဟဲ့...တန္​းခြဲBကPark Chanyeolဆိုတာ သူ​ေပါ့...Wu Groupရဲ႕ပိုင္​႐ွင္​နဲ႔မကင္​းမ႐ွင္​းဆိုပဲ...တ​ေယာက္​တည္​းမဟုတ္​ဖူး​ေနာ္​..Lee Familyက သားအႀကီးဆံုးနဲ႔ပါ မကင္​းမ႐ွင္​းတဲ့​ေလ..."

"႐ုပ္​က​ေလးကသနားကမားနဲ႔...."

"ခ်ဴစား​ေနတာ​ေနမွာ...."

ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနၾကတာလဲ.....သူတို႔​ေျပာ​ေနတာ​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွနားမလည္​ဘူး.......

ကြၽန္​​ေတာ္​ဖုန္​းဖြင္​့ကာ internetဖြင္​့လိုက္​​ေတာ့ ျပႆနာရဲ႕အရင္​းအျမစ္​ကိုသိလိုက္​ရပါပီ.....

Internetကြန္​ယက္​​ေပၚမွာ ပလူပ်ံ​ေအာင္​ တက္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔သံုး​ေယာက္​ပံု​ေတြ...

"Wu Groupမွ Wu Yifan၏ဖုံးကြယ္ထား​ေသာ​​အခ်စ္​ဇာတ္​လမ္​း....."တဲ့....

​ေသ​ေသခ်ာခ်ာအတည္​ျပဳထားတာမဟုတ္​​ေပမယ္​့လည္​း ပံုမ်ားအရ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဆိုတာ ​ေသခ်ာ​ေနပီ​ေလ.......

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​လိုလုပ္​မရလဲဟင္​....ဒီသတင္​းကိုသူ​ေရာသိပီး​ပီလား??...ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ပတ္​သက္​​ေနတဲ့အ​ေၾကာင္​း လူ​ေတြသိသြားလို႔ သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုစိတ္​ဆိုး​ေဒါသျဖစ္​​ေနမလား??...ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္​သက္​ပီး ဘာမွမသိရပါဘူး Wu Yifanရယ္​...

ဟင္​့အင္​း.....ရင္​မဆိုင္​ရဲဘူး.....ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို အဆင္​့မ႐ွိတဲ့သူလို အထင္​​ေသးအျမင္​​ေသးအၾကည္​့​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​ရင္​မဆိုင္​ရဲဘူး..........မဟုတ္​ရပါဘူး....ကြၽန္​​ေတာ္​က သူ႔ကိုခ်ဴစား​ေနတာလည္​းမဟုတ္​ပါဘူး....သူ႔ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔သာ တြယ္​ကပ္​​ေနမိတာပါ.....​ေက်းဇူးျပဳပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအဲ့လိုအၾကည္​့​ေတြနဲ႔မၾကည္​့ၾကပါနဲ႔ဗ်ာ......

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now