တည္​ျမဲ​ေသာ အခ်စ္??​

7.3K 618 39
                                    

"အဟြတ္​...အဟြတ္​..."

အိပ္​ခန္​းအတြင္​းက အိပ္​ရာ​ေပၚမွာလွဲရင္​း ​ေခ်ာင္​းတဟြတ္​ဟြတ္​ဆိုး​ေန​ေသာ ​ေဖ​ေဖ့ကိုၾကည္​့ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​ရသည္​..ဒီရက္​ပိုင္​းအတြင္​း ​ေဖ​ေဖ့က်န္​းမာ​ေရးကပိုဆိုးရြားလာသည္​​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဖ​ေဖ့ကို ျပဳစု​ေပး​ေနတုန္​း ​ေမ​ေမကအခန္​းတံခါးအသာဟကာ အသာလက္​ယပ္​​ေခၚသည္​....
​ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဖ​ေဖ့ကို ​ေစာင္​​ေသခ်ာျခံဳ​ေပးပီး အခန္​းအျပင္​ထြက္​လာလိုက္​​ေတာ့ ​ေမ​ေမက ခပ္​တိုးတိုး​ေျပာ႐ွာသည္​....

"သားအ​ေဖ အ​ေျခအ​ေနက သိပ္​မ​ေကာင္​းဘူးလို႔ ဆရာဝန္​ႀကီးက​ေျပာတယ္​ သား.."

"ဟိုတ​ေန႔က ​ေဆးစစ္​ခ်က္​က​ေရာ....ဘာလုပ္​ရမယ္​တဲ့လဲ.."

"အသည္​းအစားထိုးခြဲစိတ္​ကုသရမယ္​တဲ့..ဒါ​ေတာင္​ ျပန္​​ေကာင္​းႏိုင္​​ေျခက ၃၀%ပဲ႐ွိတယ္​တဲ့...​ေမ​ေမတို႔ဘယ္​လုိလုပ္​ၾကမလဲ သားရယ္​....အိမ္​ရဲ႕ပိုက္​ဆံအ​ေျခအ​ေနက သားသိတဲ့အတိုင္​းပဲ​ေလ...."

မ်က္​ရည္​​ေတြဝဲရင္​း ​ေျပာ​ေန​ေသာ ​ေမ​ေမ့ပံုစံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​သက္​ျပင္​းသာခ်မိသည္​...ဟုတ္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အိမ္​ရဲ႕ စီးပြား​ေရးက ကြၽန္​​ေတာ္​့လခ​ေပၚမွာပဲ မူတည္​​ေနတာ....​ေမ​ေမကလည္​းအသက္​ႀကီးပီဆို​ေတာ့ အလုပ္​မလုပ္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူး​ေလ....ကြၽန္​​ေတာ္​႐ွာ​ေပးတာကိုပဲ မိသားစု​ေလာက္​င​ေအာင္​သံုး​ေနရတာ...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မွာအပိုဝင္​​ေငြဘယ္​႐ွိမလဲဗ်ာ.....

ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေခါင္​းထဲအရင္​ဆံုး စဥ္​းစားမိတာ Soohyuk hyungဆီအကူအညီ​ေတာင္​းဖို႔ပဲ..ဒါ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​မလုပ္​ခ်င္​ဘူး....အရမ္​းအားနာဖို႔​ေကာင္​းတယ္​မို႔လား..သူ႔ကို​ေတာ့လက္​မခံႏိုင္​ပဲနဲ႔ သူ႔ဆီအကူအညီ​ေတာင္​းဖို႔ဆိုတာက ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းမ​်က္​ႏွာ​ေျပာင္​သလိုျဖစ္​သြားမွာ​ေပါ့...

ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းစိတ္​ပင္​ပန္​းတယ္​ Wu Yifanရယ္​...ခင္​ဗ်ားသာ​ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးမွာ႐ွိရင္​ ခင္​ဗ်ားကူညီ​ေပးႏိုင္​မွာ​ေနာ္​...
ခင္​ဗ်ားဆီကပိုက္​ဆံကို​ေမွ်ာ္​လင္​့တာမဟုတ္​ပါဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​အားငယ္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေထြး​ေပြ႔​ေပးထားမယ္​့ ခင္​ဗ်ားရဲ႕​ေႏြး​ေထြးတဲ့ရင္​ခြင္​​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​့တမိတာပါ......အနည္​းဆံုး​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​မပင္​ပန္​း​​ေတာ့ဘူး​ေပါ့ဗ်ာ...

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now