ၿပိဳင္​ဘက္​

8.4K 653 32
                                    

Chanyeolဒီ​ေန႔ ​ေက်ာင္​းမွာ စာ​ေမးပြဲအတြက္​အ​ေရးႀကီးတဲ့သင္​ခန္​းစာ​ေတြသင္​မွာမို႔ ​ေက​်ာင္​းသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​​​ေနလိုက္​သည္​....စိတ္​ညစ္​တယ္​ဆိုပီး​ေက်ာင္​းမသြားပဲ​ေနလို႔ဘယ္​ရမလဲ​ေနာ္​....Wu Yifan​ေၾကာင္​့စိတ္​ညစ္​တာက စိတ္​ညစ္​တာပဲ....စာ​ေမးပြဲကစာ​ေမးပြဲပဲ..သူ႔​ေၾကာင္​့စိတ္​ညစ္​တယ္​ဆိုပီး စာမ​က်က္​ပဲ​ေနရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​စာ​ေမးပြဲက်ကာမွ အဲ့ဒီWu Yifanလည္​း လာမကယ္​ႏိုင္​ဘူး.....

"အကို​ေလး..."

"ဘာလဲ...​ေက်ာင္​းသြားမယ္​...လိုက္​ပို႔.."

"ဟို....သူ​ေဌးကမွာထားတယ္​....အကို​ေလး ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းမသြားနဲ႔ တဲ့.."

"ဘာျဖစ္​ရျပန္​တာလဲ...မသြားလို႔မရဘူး...မင္​းလိုက္​မပို႔ႏုိင္​ရင္​လည္​း မပို႔နဲ႔...ငါ့ဘာသာbusနဲ႔သြားမယ္​..."

"အဲ့လို​ေတာ့မလုပ္​ပါနဲ႔..အကို​ေလးရယ္​...သူ​ေဌးက​ေသခ်ာမွာထားလို႔ပါ..."

"ဟာ!! မသြားလို႔မရဘူး..."

အလုပ္​သမား​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ စကားမ်ားပီး စိတ္​တိုုတိုနဲ႔​ေက်ာင္​းကိုbusနဲ႔သာထြက္​လာခဲ့သည္​...ဟို​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့ အ​ေနာက္​က​ေန မရမက ​ေတာင္​းပန္​ပီးလိုက္​​ေခၚ႐ွာပါတယ္​....က​ြၽန္​​ေတာ္​တကယ္​စိတ္​ဆိုးတယ္​...အဲ့ဒီလူႀကီး တကယ္​ပဲ..အကုန္​လံုးကိုခ်ဳပ္​ခ​်ယ္​​ေနတာ...

Chanyeolအတန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ ဆရာ​ေတာင္​ဝင္​​ေနပီ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဆရာ့ကိုဝင္​ခြင္​့​ေတာင္​းပီး ကိုယ္​့​ေနရာကိုဝင္​ထို္င္​ပီး သင္​ခန္​းစာ​ေတြလိုက္​မွတ္​​ေနလိုက္​သည္​....

အကယ္​၍ ဒီ​ေန႔ ဒီအခ်ိန္​မွာ အခုလိုမ်ိဳးကိစၥ​ေတြျဖစ္​လာမယ္​မွန္​းႀကိဳသိခဲ့ရင္​​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​စာ​ေမးပြဲက်ခ်င္​ရင္​ က်သြားပါ​ေစ..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်ာင္​းလာခဲ့မွာမဟုတ္​ဘူး......ခင္​ဗ်ားသိပါ​ေလစ Wu Yifanရယ္​.....

ဒါ​ေၾကာင္​့ကိုး..ဒါ​ေၾကာင္​့ ခင္​ဗ်ားကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေက်ာင္​းမလာခိုင္​းတာကိုး....
​ေက်းဇူးတင္​ပါ​တယ္​...Wu Yifanရယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ထည္​့စဥ္​းစား​ေပးလို႔...

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now