ဇာတ္​သိမ္​းခန္းမွာ???

10.9K 658 27
                                    

ဟုိတယ္​ရဲ႕​ေလသာ​ေဆာင္​က​ေနတဆင္​့ ဂ်ယ္​ဂ်ဴးကြၽန္​းတခုလံုးကုိအ​ေပၚစီးက​ေနၾကည္​့​ေနရတာ သိပ္​ကိုသာယာလွပပါသည္​...ျဖဴနီျပာဝါပန္​းခင္​းမ်ားကတဖံု..​ေရျပာျပာပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီးကတမ်ိဳး အမ်ိဳးစံုစြာ သာယာလွပ​ေနသည္​....

"ကိုကို...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အခုလိုမ်ိဳး ကိုကို႔​ေမ​ေမမသိ​ေအာင္​ ထြက္​လာခဲ့ၾကတာ ကိုကို႔​ေမ​ေမစိတ္​ဆိုးမလားမသိဘူး​ေနာ္​..."

ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲမွာမွီ​ေနရင္​း သူစကားစ​ေျပာလာသည္​.....

"ဒါ​ေပါ့....ကိုယ္​Mamaလည္​း ခုခ်ိန္​ဆိုအကုန္​သိ​ေန​ေလာက္​ပီ..."

ကြၽန္​​ေတာ္​မနက္​ကပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့အလုပ္​သမား​ေကာင္​​ေလးကိုဖုန္​းဆက္​ခဲ့ပီးသား...Mamaလည္​းအ​ေၾကာင္​းစံုသိပီး​ေလာက္​ပါပီ....ဒါ​ေပမယ္​့ အခုထိ​ေတာ့ ဘာမွတံု႔ျပန္​ျခင္​းမ႐ွိ​ေသးဘူး...ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ပါ...ကြၽန္​​ေတာ္​ Chanyeolလက္​ကိုလႊတ္​​ေပးဖို႔အစီအစဥ္​မ႐ွိဘူး...

ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေတြးလြန္​​ေနတုန္​း Chanyeolရဲ႕သက္​ျပင္​းခ်သံတိုးတိုး​ေလး​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲက ​ေကာင္​​ေလးကို မ်က္​ႏွာ​ေလးဆြဲ​ေမာ့လိုက္​သည္​...

"ဘာ​ေတြစိတ္​ညစ္​​ေနတာလဲ..."

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ကိုကို..."

​ေဟာဗ်ာ...အဆံုးမ႐ွိ အစမ႐ွိ...ဘာကို​ေတာင္​းပန္​​ေနျပန္​တာလဲ....

"ဘာကုိလဲ..."

"ကိုကုိက ကိုကို႔​ေမ​ေမကိုသိပ္​ခ်စ္​တာမို႔လား...အဲ့ဒါကို ကြၽန္​​ေတာ္​ကၾကားထဲက အ႐ႈပ္​ထုပ္​လိုမ်ိဳး.."

"​ေတာ္​​ေတာ့!!!...ဆက္​မ​ေျပာနဲ႔!!.."

ကြၽန္​​ေတာ္​ စိတ္​တိုပီး​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့ သူလန္​႔သြားပံုရသည္​..ခ်က္​ခ်င္​းမ်က္​ရည္​​ေတြဝဲလာပီး ​ေခါင္​း​ေလးငံု႔ပီး အျပစ္​႐ွိတဲ့က​ေလးငယ္​လိုမ်ိဳး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေတာင္​းပန္​ျပန္​သည္​....

ကြၽန္​​ေတာ္​မႀကိဳက္​ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ သူကဘယ္​​ေလာက္​အ​ေရးပါလိုက္​သလဲ..သူမသိဘူးလား...သူ႔ကိုယ္​သူအ​ေရးမပါတဲ့ အ႐ႈပ္​ထုတ္​လုိမ်ိဳး ခံယူ​ေနတာမ်ိဳး ကြၽန္​​ေတာ္​မႀကိဳက္​ပါဘူး....

ကႀကိဳး႐ုပ္​Donde viven las historias. Descúbrelo ahora