ျပတ္​သားႏိုင္​ရဲ႕လား ..ကုိကုိ

8.6K 631 42
                                    

"မနက္​မိုးလင္​းတာနဲ႔ အိမ္​​ေတြကိုသတင္​းစာလိုက္​ပို႔ပါတယ္​..ပီး​ေတာ့ မူႀကိဳ​ေက်ာင္​း​ေလးတခုမွာက​ေလး​ေတြကိုစာသင္​​ေပးတယ္​...အဲ့ဒီက​ေနျပန္​လာရင္​ Overdoseစား​ေသာက္​ဆိုင္​မွာ အခ်ိန္​ပိုင္​းစားပြဲထိုးဝင္​လုပ္​ပါတယ္​..သူ႔အလုပ္​ခ်ိန္​က ည၁၀နာရီအထိပါ သူ​ေဌး...."

အလုပ္​သမား​ေကာင္​​ေလးလာ​ေျပာျပ​ေန​ေသာ Chanyeolအ​ေၾကာင္​းမ်ားကိုနား​ေထာင္​ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​ရသည္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တကိုယ္​​ေကာင္​းဆန္​ခဲ့မိသည္​​ေလ.....သူက​ပင္​ပင္​ပန္​းပန္​းနဲ႔ပိုက္​ဆံကုန္​း႐ုန္​း႐ွာ​ေနတဲ့အခ်ိန္​မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​က​​ေတာ့ စိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​ဆိုပီး Canadaကိုထြက္​သြားခဲ့တာ......ကိုယ္​မ​ေကာင္​းတာပါChanyeolရယ္​...

"သူကဘာလို႔အဲ့​ေလာက္​အလုပ္​​ေတြလုပ္​​ေနတာလဲ....ငါသူ႔အတြက္​ ဘဏ္​မွာသီးသန္​႔accဖြင္​့ပီး ပိုက္​ဆံအလံုအ​ေလာက္​​ေပးထားခဲ့တယ္​ေလ...."

"အဲ့ပိုက္ဆံ​ေတြသူမယူဘူး သူ​ေဌး...အခုအခ်ိန္​ထိ တျပားတခ်ပ္​မွမ​ေလ်ာ့​ေသးဘူး...."

ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​လြန္​းသျဖင္​့ သက္​ျပင္​းသာ ခဏခဏခ်မိသည္​...အဲ့ဒါဆို ဒီ​ေလးႏွစ္​အတြင္​း သူအရမ္​းပင္​ပန္​းဆင္​းရဲ​ေနခဲ့တာ​ေပါ့...ဟာ....ကြၽန္​​ေတာ္​အဲ့ဒါ​ေတြ မသိခဲ့ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပးထားခဲ့တဲ့ပိုက္​ဆံ​ေတြနဲ႔ သူတို႔မိသားစု​အဆင္​​ေျပ​ေျပ​ေနႏိုင္​ၾကပီထင္​ခဲ့တာ.....ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔အ​ေပၚမွာ​ေတာ္​​ေတာ္​တာဝန္​မ​ေက်ခဲ့တာပဲ....ကိုယ္​့အတြက္​ပဲကိုယ္​ၾကည္​့ပီး သူ႔ဘက္​ကိုငဲ့မၾကည္​့ခဲ့မိဘူး....

ဆယ္​​ေက်ာ္​သက္​​ေက်ာင္​းသား​ေလးတ​ေယာက္​ကုိ ​ေငြအားကိုးနဲ႔အတင္​းလက္​ထပ္​ယူခဲ့ပီးမွ....

အခ်စ္​ဆိုတာကိုျမဴမႈန္​​ေလာက္​​ေတာင္​နားမလည္​​ေသးတဲ့ ျဖဴစင္​တဲ့က​ေလးကို အခ်စ္​စိတ္​​ေတြနဲ႔ဖ်က္​ဆီးခဲ့ပီးမွ....

အဆံုးစြန္​ထိတာဝန္​မယူႏိုင္​ခဲ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​.....
အဆံုးသတ္​ထိကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာကိုပဲၾကည္​့ပီး အရာရာကိုသည္​းခံခြင္​့လႊတ္​နားလည္​​ေပးခဲ့တဲ့ က​ေလး......

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now