ေႏြ မိုး ေဆာင္း ရာသီေတြအလီလီ ကူးေျပာင္းလာခဲ့တာ ဘာလိုလိုနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကုန္တာ ျမန္လိုက္တာေနာ္.......
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ကြာ႐ွင္းပီး အခ်ိန္ ေလးႏွစ္တာကာလအတြင္း ခင္ဗ်ားအဆင္ေျပရဲ႕လား....ကြၽန္ေတာ့္ကို ေမ့ႏိုင္သြားပီလားဟင္.....
ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကိုမလြမ္းဘူး...
ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကိုေမ့ႏိုင္သြားပီ....
ကြၽန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကုုိမခ်စ္ေတာ့ဘူး.....
အဲ့ဒီစကားေတြ ခင္ဗ်ားၾကားရင္ ယံုမွာလားဟင္.......
မယံုနဲ႔....ညာေျပာေနတာပါဗ်ာ....
==============¿?================
အင္ခြၽန္းရပ္ကြက္အတြင္း႐ွိ မူႀကိဳေက်ာင္းေလးတေက်ာင္း တြင္ ခ်စ္စဖြယ္ ျဖဴစင္ေသာကေလးငယ္မ်ား ေပ်ာ္ရႊင္စြာေဆာ့ကစားေနၾကသည္.....
သူေျပာဖူးတယ္....ကေလးေလးေတြက သိပ္ကုိျဖဴစင္တယ္တဲ့...ကြၽန္ေတာ္က ကေလးေလးလိုပဲျဖဴစင္ပီး ခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ သူစပီးသတိထားမိလာတာပါတဲ့....သူကေလးေလးေတြကုုိသိပ္ခ်စ္တယ္...အဲ့လိုပဲ ကေလးဆန္တဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကုိလည္း သူသိပ္ခ်စ္ပါတယ္တဲ့ေလ...
သူအဲ့လိုေျပာခဲ့ဖူးလို႔လားမသိ....ကြၽန္ေတာ္ေက်ာင္းပီးေတာ့ ဒီေက်ာင္းေလးမွာ ဆရာအလုပ္ဝင္လုပ္ေနမိတာ...
သူခ်စ္တဲ့ကေလးေတြနဲ႔ေနရတာလည္း သူ႔ကိုလြမ္းဆြတ္တမ္းတမႈကိုမေျဖေဖ်ာက္ႏိုင္ေပမယ့္ နည္းနည္းေတာ့စိတ္သက္သာရပါတယ္ေလ...."ကဲ...ဒီေန႔ ဆရာနဲ႔တူတူ ေဆာ့ရတာေပ်ာ္ၾကလား...."
"nae!!!!!!!!!"
"Ok..ေနာက္ေန႔လည္း ေဖေဖ ေမေမတို႔ကုိဂ်ီက်မေနပဲ မူႀကိဳလာတက္ရမယ္ေနာ္......"
"nae.!!!!!! "
Chanyeol ကိုယ္စီကိုယ္စီ မိဘမ်ားႏွင့္အိမ္ျပန္သြားၾကေသာ ကေလးမ်ားကိုၾကည့္ရင္း သူကုိယ္တိုင္သတိမထားမိပဲ ျပံဳးေနမိသည္......