ျပတ္​သားျခင္​း..​ေမ်ွာ္​လင္​့ျခင္​း

7.4K 613 38
                                    

"ဟင္​...သူ...သူလည္​းမဟုတ္​ဘူး..."

ကားထဲက​ေန ဆင္​းလာပီး Sophia​ေလးကို​ေပြ႔ခ်ီကာ ျပံဳးျပံဳးရႊင္​ရႊင္​ႏွင္​့ ကား​ေလးကို​ေမာင္​းထြက္​​သြား​ေသာ အသက္​၄၀ခန္​႔ ခံ့ညား​ေသာ​ေယာက်္​ားတဦး.....သူျဖစ္​မယ္​ထင္​ခဲ့တာ...အဲ့ဒါဆို သူတို႔လက္​မထပ္​ျဖစ္​ခဲ့ဘူး​ေပါ့......

ဘာရယ္​မဟုတ္​ စိတ္​ထဲဝမ္​းသာၾကည္​ႏူးမိသလိုပင္​.....သူ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမ​ေမ့ႏိုင္​​ေသးလို႔မ်ား အဲ့ဒီ မမနဲ႔လက္​မထပ္​ခဲ့တာမ်ားလား??...အဲ့ဒါဆို သူကအခုဘယ္​မွာလဲ...ဒီ​ေလးႏွစ္​အ​ေတာအတြင္​း သူ႔အ​ေၾကာင္​းလည္​း ဘာမွမၾကားမသိခဲ့ရဘူး....သူဘယ္​​ေတြမ်ား​ေရာက္​​ေနပါလိမ္​့...

​ေနပါဦး Park Chanyeolရဲ႕....မင္​းကဘာ​ေတြ​ေပ်ာ္​​ေန​ေသးတာလဲ..ဘာ​ေတြကို​ေမ်ွာ္​လင္​့​ေန​ေသးတာလဲ...သူ တျခားသူနဲ႔လက္​မထပ္​ျဖစ္​​ေတာ့​ေရာ သူကမင္​းဆီျပန္​လာမွာတဲ့လား...

ကြာ႐ွင္​းပီး​တာပဲ​ေလးႏွစ္​ၾကာခဲ့ပီ​ေလ....

သူမင္​းကိုနည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​ ငဲ့ၾကည္​့ခဲ့လို႔လား...

ခဏ​ေလးျဖစ္​ျဖစ္​ လာ​ေတြ႔ခဲ့လို႔လား....

မင္​းနဲ႔သူနဲ႔က ဘာမွမသက္​ဆိုင္​​ေတာ့ဘူး​ေလ....
​ေမ့လိုုက္​​ေတာ့.....

သူနဲ႔​ေဝး​ေဝး​ေနဖို႔ က်င္​့သားရ​ေတာ့မယ္​့ မင္​းႏွလံုးသား​ေလးကို ဒဏ္​ရာ​ေတြထပ္​မ​ေပးစမ္​းနဲ႔.......ခုမွအနာက်က္​ကာစပဲ႐ွိ​ေသးတာကို....အိပ္​စက္​​ေနတဲ့ႏွလံုးသား​ေလးကို ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​​ေတြ တဝႂကီး​ေပးပီး ႏိုးထလာ​ေအာင္​မလုပ္​စမ္​းနဲ႔...

================¿?===============

"ဆရာPark "

"nae.."

ကြၽန္​​ေတာ္​ က​ေလး​ေတြကိုစာသင္​​ေပး​ေနတုန္​း အခန္​းအျပင္​က​ေန ​ေက်ာင္​းဆရာတ​ေယာက္​လွမ္​း​ေခၚတာ​ေၾကာင္​့ အျပင္​ခဏထြက္​လာလိုက္​တယ္​....

"ဧည္​့သည္​​ေရာက္​​ေနတယ္​.....ဆရာနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​လို႔တဲ့.."

"ဟုတ္​ကဲ့....အဲ့ဒါဆို ကြၽန္​​ေတာ္​့ က​ေလး​ေတြ ခဏထိန္​းထား​ေပးပါ ဆရာ..."

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now