ကႀကိဳး႐ုပ္​အျဖစ္​သို႔​ေရာက္​႐ွိျခင္​း

9.4K 679 25
                                    

မနက္​​ ၈နာရီခန္​႔တြင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုးလာသည္​...ညကညဥ္​့နက္​တဲ့အထိ သူျပန္​လာမလားလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​​မအိပ္​ပဲ​ေစာင္​့​ေနခဲ့သည္​...ဒါ​ေပမယ္​့ သူျပန္​မလာခဲ့ဘူးထင္​တယ္​...အခုသူ႔ကို​ေတြ႔မွမ​ေတြ႔ပဲ....

​ေရမုိးခ်ိဳးပီး အဝတ္​ဗီ႐ုိကိုဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​သစ္​လြင္​​ေသာအဝတ္​အစားတို႔က အထပ္​လိုက္​ အစီအရီပင္​....သူကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​လို​ေလ​ေသးမ႐ွိ​ေအာင္​ျပင္​ဆင္​​ေပးထားသည္​ပဲ..
​ေက်ာင္​းဝတ္​စံုအသစ္​​ေလးကိုဝတ္​ဆင္​လိုက္​ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်ာင္​းသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​​ေနလိုက္​သည္​...

မနက္​စာစားဖို႔အိမ္​​ေအာက္​ထပ္​​ေရာက္​​ေတာ့မွ ျခံထဲကို​ေမာင္​းဝင္​လာ​ေသာ သူ႔ကားကို​ေတြ႔ရသည္​....

သူျပန္​လာပီအထင္​နဲ႔ အိမ္​​ေပါက္​ဝကို​ေျပးပီးႀကိဳလိုက္​​ေတာ့ ကားထဲကထြက္​လာတဲ့လူက သူမဟုတ္​တာ​ေၾကာင္​့ စိတ္​ထဲမ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားရသည္​....

ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာ​ေတာ့ သူ႔ကိုတညလံုး​ေမ်ွာ္​လိုက္​ရတာ....သူက​ေတာ့ အခုထိျပန္​မလာဘူး......

"အစ္​ကို​ေလးကChanyeolမလား? "

"အင္​း....."

"သူ​ေဌးကမွာထားတယ္​..အစ္​ကို​ေလးကို​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔​ေပးလိုက္​ပါတဲ့..သူ​ေဌးကအလုပ္​မအားလို႔ပါတဲ့ ...အဲ့ဒါ အစ္​ကို​ေလးအဆင္​​ေျပ​ေအာင္​သူ႔ကားကို​ေပးလိုက္​တာ.."

"ဟုတ္​လား...အဲ့ဒါဆိုလည္​း သြားမယ္​​ေလ.."

Chanyeolစိတ္​ပ်က္​စြာကား​ေနာက္​ခန္​းမွာဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​..မနက္​စာလည္​းစားခ်င္​စိတ္​မ႐ွိ​ေတာ့....ဒီအတိုင္​းသာ​ေက်ာင္​းသြားလိုက္​သည္​...

​ေက်ာင္​းစာ​ေတြကလည္​းစိတ္​ဝင္​စားဖို႔မ​ေကာင္​းလိုက္​တာ.....တခ်ိန္​ပီးတခ်ိန္​သာပီးသြားတယ္​ ..ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေခါင္​းထဲဘာစာဆိုစာမွမ​ေရာက္​လိုက္​ပါ...တခ်ိန္​လံုးသူ႔အ​ေၾကာင္​းပဲထိုင္​​ေတြး​ေနမိတာ......

မုန္​႔စားဆင္​းလို႔ ​ေက်ာင္​းcanteenဘက္​သြား​​ေတာ့ လမ္​းမွာ အမွတ္​မထင္​သူ႔ကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​...
သူ႔​ေဘးမွာလည္​း ​ေက်ာင္​းအုပ္​ႂကီးနဲ႔ သူ႔အလုပ္​သမားတခ်ိဳ႕ ..​ေက်ာင္​းဝန္​းထဲကတ​ေနရာမွာရပ္​ပီး စကား​ေျပာဆိုရယ္​​ေမာ​ေနၾကသည္​...

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now