ဇာတ္​ဆရာအလိုက်

8.2K 675 17
                                    

ဒီရက္​ပိုင္​း သူကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေက်ာင္​းကိုခဏ ခဏလာသည္​...​ေက​်ာင္​း​ေဆာင္​သစ္​​ေဆာက္​လုပ္​​ေရးကို သူ႔companyကတာဝန္​ယူထားပံုရသည္​..မၾကာမၾကာ ​ေဆာက္​လုပ္​​ေရးလုပ္​ငန္​းခြင္​သို႔ သူကိုယ္​တိုင္​လာပီး စစ္​​ေဆး​သည္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔​ေက်ာင္​းမွာ​ေတြ႔​ေသာ္​လည္​း သူ႔ဆႏၵအတိုင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​မသိသလိုပဲ​ေန​ေပးလိုက္​ပါတယ္​...သူလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုတခါတခါမျမင္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​သြားတတ္​တယ္​​ေလ...မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ လမ္​းမွာ​ေတြ႔​ေနတာ​ေတာင္​မွ သူ႔​ေဘးမွာတျခားသူ​ေတြပါလာရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုတခ​်က္​မွမၾကည္​့ပဲ ​ေ႐ွာင္​ဖယ္​သြားတတ္​​ေသးတာ..

အိမ္​ကိုလည္​း သူအခ်ိန္​မွန္​ျပန္​မလာတတ္​ပါဘူး...တပတ္​မွာ တရက္​ႏွစ္​ရက္​​ေလာက္​ သူအိမ္​မွာညအိပ္​တယ္​ဆိုရင္​ကိုပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​း​ေပ​်ာ္​​ေနရပါပီ....ဒီ​ေလာက္​နဲ႔ပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်နပ္​သင္​့ပီ​ေလ...ကိုယ္​့အဆင္​့နဲ႔ကိုယ္​ပဲ​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူ႔အတြက္​ စိတ္​ပင္​ပန္​းလာရင္​ နားခိုစရာရင္​ခြင္​​ေလးတခုပဲဟာ...ဒီထက္​မွမပိုပဲ​ေလ....

ဒီ​ေန႔ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​မို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​တ​ေယာက္​တည္​း အိမ္​မွာ႐ွိ​ေနသည္​..သူက​ေတာ့မနက္​​ေစာ​ေစာကတည္​းက Companyကိုထြက္​သြားတယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့ သူ​ေန႔လည္​ဘက္​​ေလာက္​ျပန္​လာခဲ့မယ္​လို႔​ေတာ့​ေျပာသြားပါတယ္​...

Ting ..Tong*

အိမ္​​ေ႐ွ႕ကလူ​ေခၚbellတီးသံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​အံ့ၾသသြားမိသည္​...ထူးထူးဆန္​းဆန္​း ဒီအိမ္​ကိုဘယ္​တုန္​းကဧည္​့သည္​လာဖူးလိုု႔လဲ....

ကြၽန္​​ေတာ္​ အိမ္​တံခါးသြားဖြင္​့​ေပးလိုက္​​ေတာ့ အသက္​ခပ္​ႀကီးႀကီးမိန္​းမတ​ေယာက္​..အထက္​တန္​းဆန္​ဆန္​ ဝတ္​စားထားပံုကလူခ်မ္​းသာတ​ေယာက္​မွန္​းသိသာ​ေစသည္​...

"ဘယ္​သူလဲမသိဘူး..."

"Park Chanyeolဆိုတာမင္​းလား??.."

"ဟုတ္​ကဲ့...အန္​တီကဘယ္​သူ.."

"Yifan​ေရာ...သူဘယ္​မွာလဲ!!..."

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now