သဝန္​တိုျခင္​းဟု​ေခၚသည္​

8.4K 641 47
                                    

ည​ေန​ေက်ာင္​းဆင္​းတာနဲ႔ ​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕မွာအဆင္​သင့္​​ေစာင္​့​ေနတဲ့ driver​ေကာင္​​ေလးကို​ေတြ႔လိုက္​သည္​...တခါတ​ေလ​ေတာ့လည္​း သူကိုယ္​တိုင္​​ေက်ာင္​းလာႀကိဳတာ​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမ်ွာ္​လင္​့​ေတာင္​့တမိပါသည္​...မျဖစ္​ႏိုင္​မွန္​းသိ​ေပမယ့္​့လည္​း....စိတ္​ကူးမိ႐ုံ​ေလးပါ.. ..

"ခ်ာတိတ္​.."

Chanyeolကား​ေနာက္​ခန္​းတံခါးကိုဖြင့္မည္​ျပဳစဥ္​ လက္​ကုိလာကိုင္​တဲ့လူ​ေၾကာင္​့ အလန္​႔တၾကားအ​ေနာက္​လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​သည္​...

"Arjushi..."

"ဘာArjushiလဲ...ကိုယ္​့ကိုအဲ့လိုမ​ေခၚပါနဲ႔ဆို..."

"miyan..miyan..Soohyuk hyung..:D "

"ဟုတ္​ပီ.."

"ဘာလာလုပ္​တာလဲဟင္​..."

"မင္​းကုိလာ​​​ေခၚတာ...တ​ေယာက္​တည္​းသြားရမွာပ်င္​းလို႔ ...လိုက္​ခဲ့​ေနာ္​.."

"ဘယ္​ကို??...ဟို..ကြၽန္​​ေတာ္​ကအိမ္​ျပန္​.."

"မသိဘူးကြာ...လိုက္​ခဲ့ဆို..."

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကိုဆြဲပီး သူ႔ကားထဲ ဇြတ္​​ေခၚသြားတဲ့ အဲ့လူႂကီးကိုၾကည္​့ပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ရယ္​မိသည္​..တခါတ​ေလလူႂကီးဆန္​သ​ေလာက္​ အခုၾက​ေတာ့လည္​းက​ေလးလိုပါပဲလား....သူနဲ႔တူတူ႐ွိ​ေနရတာ ကြၽန္​​ေတာ္​့စိတ္​​ေတြလြတ္​လပ္​​ေပါ့ပါးသြားတာ​ေတာ့ အမွန္ပင္​......

သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ Seoulၿမိဳ႕ရဲ႕နာမည္​အႂကီးဆံုးဟု​ေျပာရမယ္​့ Galaxy Supermarketသို႔​ေခၚလာသည္​...ဒီ​ေနရာကိုကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​တုန္​းက တခါမွမ​​ေရာက္​ဖူးပါ...ခ်မ္​းသာ​ေပ့ဆိုတဲ့အထက္​တန္​းစားသူ​ေဌးမ်ားအတြက္​သီးသန္​႔တည္​​ေဆာက္​​ေပးထားသလားမွတ္​ရ​​ေလာက္​​ေအာင္​ အဖိုးထိုက္​တန္​​ေသာပစၥည္​းမ်ားသာ​ေရာင္​းခ်​ေသာ ​ေနရာတခုျဖစ္​သည္​...တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕​ေသာပစၥည္​းမ်ားဆိုရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေစ့​ေစ့​​ေတာင္​မၾကည္​့ရဲ....​ေစ်းမ်ားကဖ်ား​ေလာက္​သည္​...

သူက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ကိုမလႊတ္​တမ္​းကိုင္​ထားကာ တဆိုင္​ဝင္​တဆိုင္​ထြက္​ႏွင္​့ ဝယ္​ခ်င္​တာ​ေတြ​ေလ်ွာက္​ဝယ္​​ေနသည္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကိုၾကည္​့ပီး ​ေကာက္​ခ်က္​ခ်မိတာက​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​အသံုးအျဖဳန္​းႂကီးတဲ့လူႂကီးဟုပင္​...

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now