ၾကင္ရာ​​ေတာ္၏​​​ေစ့စပ္​မဂၤလာ

8K 651 39
                                    

"အကို​ေလး..သတင္​းစာထားခဲ့ပီ​ေနာ္​..."

ျခံ​ေ႐ွ႕မွ သတင္​းစာလာပို႔​ေသာ​ေကာင္​​ေလးကလွမ္​း​ေအာ္​သျဖင္​့ Chanyeolသတင္​းစာယူရန္​ ထြက္​လာခဲ့သည္​...

သတင္​းစာ၏​ေခါင္​းစီးပိုင္​းတြင္​ စာလံုးခပ္​ႀကီးႀကီးျဖင္​့​ေရးသားထား​ေသာ သတင္​းတပုဒ္​​ေၾကာင္​့ Chanyeolရဲ႕မနက္​ခင္​​ေလး ႐ုပ္​ဆိုးအက်ည္​းတန္​ခဲ့ပီ....

"Wu Groupမွ တဦးတည္​း​ေသာသားWu Yifanႏွင္​့ Kim Group မွတဦးတည္​း​ေသာသမီး Kim Hanaတို႔​၏ ​ေစ့စပ္​မဂၤလာ.."

တည္​ၾကည္​​ေသာ အသြင္​အျပင္​ႏွင္​့သူ႔လက္​​ေမာင္​းကိုခ်ိတ္​ကာ ျပံဳးရႊင္​​ေန​ေသာ မိန္​းမလွ​ေလး၏ပံုရိပ္​မ်ားက သတင္​းမ်က္​ႏွာစာမွာ​ေဝ​ေဝဆာဆာပင္​....ထိုပံုရိပ္​မ်ားကိုၾကည္​့ရင္​း သူကိုယ္​တိုင္​မသိလိုက္​ပါပဲနဲ႔ မ်က္​ရည္​တို႔က မဖိတ္​​​ေခၚပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​့ပါးျပင္​​ေပၚသို႔ျဖတ္​သန္​းစီးဆင္​းလာၾကသည္​...

​ေစ့စပ္​မဂၤလာ...အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ ခင္​ဗ်ားျပန္​မလာတာကိုး...တ​ေန႔ဒီလိုျဖစ္​လာမယ္​ဆိုတာႀကိဳသိ​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​းျဖစ္​လာတဲ့အခါက်​ေတာ့လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ရင္​ထဲက တဆစ္​ဆစ္​နဲ႔ နာလိုက္​တာဗ်ာ...ဒါနဲ႔မ်ား Wu Yifanရယ္​..ခင္​ဗ်ားကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဘာလို႔လက္​ထပ္​ခဲ့​ေသးလဲ...အခု​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ခံစားရတာပဲ အဖတ္​တင္​သြားတယ္​...ခင္​ဗ်ား​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ငိုတတ္​လာပီ Wu Yifan..

"ကလင္​...ကလင္​..."

ဧည္​့ခန္​းထဲကတယ္​လီဖုန္​းျမည္​သံ​ေၾကာင္​့ Chanyeolဖတ္​လက္​စသတင္​းစာကို အသာခ်ရင္​း ဖုန္​းသြားကိုင္​လိုက္​သည္​...

"Chanyeol.."

သူပဲ...Wu Yifan...ခင္​ဗ်ားဖုန္​း​ေတာ့ဆက္​​ေသးတယ္​​ေနာ္​...
စိတ္​ထဲမွာသူ႔ကိုသိပ္​မ​ေက်နပ္​​ေပမယ္​့ သူ႔အသံၾကားလိုက္​​ေတာ့လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​​ေပ်ာ္​မိပါသည္​....သူနဲ႔စကားမ​ေျပာရတာ တပတ္​​ေတာင္႐ွိပီ​ေလ....ကြၽန္​​ေတာ္​ခင္​ဗ်ားကိုအရမ္​းလြမ္​း​ေနတာ ...ခင္​ဗ်ားသိရဲ႕လား....ခင္​ဗ်ား ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလႊမ္​းမိုးႏိုင္​လြန္​းတယ္​ Wu Yifanရယ္​..

ကႀကိဳး႐ုပ္​Where stories live. Discover now