Ma indreptam grabita spre dulap, amintindu-mi ca il lasasem deschis din gresala.
Am ochit dulapul.... Si persoana de langa el...
Am grabit pasul, ajungand atat de aproape incat puteam sa vad ca acea persoana avea o carte in mana... Si nu orice carte... Era jurnalul meu.
Am trantit rapid usa dulapului, luandu-mi rapid jurnalul din mana baiatului.
Mi-am strans cu putere cartea de matematica la piept, dandu-i o privire iritata.-Ce cauti in dulapul meu? Intreb cu o voce mica, fiind constienta ca nu pot ridica tonul pentru ca altfel as fi incurcat-o.
-Ohh scuze... Am crezut ca e al meu, iar cand l-am deschis ti-a cazut jurnalul. Se justifica el. Avea o voce pronuntata si foarte atractiva. Ma steptam sa ma injure, sa-mi spuna ca nu ar trebui sa-l trag la raspundere pentru ce face sau nu, dar el...
-N-nu e un j-jurnal. Murmur, deschizand dulapul si punandu-mi jurnalul inauntru.
-Deci tu scrii pe orice are foi despre un baiat cu ochi de jad? Ma intreaba, intorcandu-ma panicata spre el, vazandu-i ranjetul.
-Nu e treaba ta-
-Pleaca de langa iubitul meu curvo! Chitaitul enervant al Lorei, ne atrage amandurora atentia. Sare imediat pe baiat, trantindu-l de dulapuri, incepand sa-l sarute neglijent.
El pare putin socat, dar ii raspunde la sarut.
Ma uit pentru prima data in ochii lui de cand l-am vazut prima data, simtind ceva ciudat in interior.
Ma privea adanc, dar m-am intors simtind ca o sa-mi vina greata din cauza privirilor noastre in tip ce o saruta pe Lora.
Am inceput sa merg pe hol, strangand si mai tare cartea de matematica in brate.
M-a vazut...Deci voiam sa va zic ca, atunci cand scrisul este italienesc, este cel din jurnal, iar cand este normal, atunci se intampla actiunea.
Sper sa va placa cartea!
CITEȘTI
You See Me?
FanfictionRose este fata timida care sta mereu in spatele clasei si se inchide in camera vineri seara, cu o sora mai mare care ii ingreuneaza si mai tare viata sociala. Dar cand apare in ecuatie baiatul cu ochi de jad, pe ecranul din mintea ei scrie mare si c...